۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

اخاذی رحیم-مشائی از مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه و قرار گرفتن نامهای حداد-عادل و آقا-تهرانی در لیست جریان مشائی

بالاخره همانطور که انتظار می رفت اسفندیار رحیم-مشائی تصمیم به اخاذی مستقیم از مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه گرفت و با قرار دادن نامهای غلامعلی حداد-عادل و مرتضی آقا-تهرانی در لیست کاندیداهای جریان انحرافی در انتخابات مجلس شورای اسلامی این نظریه برخی از بزرگان نظام را که باند مشائی قصد اخاذی از مجتبی خامنه ای و مصباح-یزدی را دارد تقویت نمود.
البته برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری اظهار داشته اند که قصد شکایت از مشائی را دارند! اما حملات اخیر روح الله حسینیان به جامعتین و سخنان برخی از نفوذیهای دشمنان نظام چون حمید رضا مقدم فر که با هدف ضدیت با جامعتین و ضربه زدن به سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی وارد صحنه انتخبات شده اند نشان می دهد که این بار نیز دشمنان نظام توطئه بسیار ئیچیده ای را برای ایجاد اغتشاشات در کشور تدارک دیده اند. مشخص نیست چرادر حالی که بزرگان حوزه های علمیه به صراحت بر علیه گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری موضع گیری نموده اند عده ای تازه به دوران رسیده چون مقدم فر با توهین به روحانیت استکبار ستیز به صراحت از برخی از اعضای سابق باند صهیونیستی سعید امامی حمایت نموده اند. شکی نیست که چنین حمایتهائی که زیر نظر مستقیم اعضای شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین و باند صهیونیستی سعید امامی چون امثال محمد حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری انجام شده اند فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.
اما قرار گرفتن نام مرتضی آقا-تهرانی در لیست باند مشائی نشاندهنده تبعیت محض روحانی نمایانی چون آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا از سیاستهای استکباری آمریکا می باشد. آقا-تهرانی شخصی است که با حمایت از خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد و زیر سئوال بردن اصل و اساس مقوله ولایت فقیه و سهم خواهی از آیت الله مهدوی-کنی سعی دارد تا زمینه تشکیل شورای رهبری مورد نظر مصباح-یزدی را فراهم آورد. روحانی نمایانی چون آقا-تهرانی فقط از دیکتاتوری مصباح-یزدی - بخوانید همان رژیم وهابیون افراطی عربستان و رژیم الحادی-التقاطی گروهک تروریستی طالبان حمایت می کنند. تعجبی هم ندارد که در آستانه انتخبات مجلس شورای اسلامی آمریکا که در سال گذشته شکستهای سنگینی در خاور میانه متحمل شده سعی دارد تا با متحد نمودن تمامی جیره خواران خود نتیجه انتتخبات را به نفع خود تغییر دهد. قرار گرفتن نام شخصی روحانی نما و نفوذی چون آقا-تهرانی نتیجه مستقیم اجرای طرح آمریکا برای به قدرت رساندن رژیم سایه می باشد.
قرار گرفتن نام حداد-عادل در لیست انتخاباتی باند مشائی نیز مثنوی هفتاد من کاغذ است... بعد از آن که مشائی به اسناد فساد مالی مجتبی خامنه ای دست ئیدا نمود به اخاذی از مجتبی خامنه ای ئرداخت و با فرستادن اسناد فساد وی به کشورهای ترکیه و اردن و قطر موفق شد تا زمینه زد و بند با برخی از یاران سابق خود در دفتر مجتبی خامنه ای را که سابق از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بودند فراهم آورد. حمایت مجتبی خامنه ای از باند مشائی حاکی از سراسیمگی و بی درایتی وی می باشد. بدیهی است که روحانیت استکبار ستیز کماکان به افشاگری در مورد توطئه های دشمنان نظام ادامه خواهد داد تا هیچکدام از باندهای قدرت و ثروت موفق به تقلب در انتخابات نشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر