۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

تاکید مراجع تقلید و بزرگان نظام بر اهمیت افشاگری در مورد نفوذ منحرفین مورد حمایت محافل استکباری در دفتر علی خامنه ای

در روزهای اخیر منحرفینی که در تشکلاتی چون فرقه ضاله مصباحیه وگروهک مسوم به جبهه ئایداری به تحرکات خود ادامه می هند سعی دارند تا با سوء استفاده از شرایط بسیار حساس کشور زمینه اجرای طرح حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به ایران اسلامی را فراهم آورند. منحرفینی که بدون توجه به حمایت نظام از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و تاکید مقامات جمهوری اسلامی ایران بر سیاست تدافعی کشور به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند در واقع همان اهداف باند ملحد و صهیونیست سعید امامی را دنبال می کنند. تعجبی هم ندارد که شرکای جرم سعید امامی ملعون یعنی امثال روح الله حسینیان و محمد حسیبن صفار-هرندی امروز به همان راهی می روند که در زمان حضور سعید امامی در وزارت اطلاعات رفتند یعنی زمینه سازی برای دور بعدی تحریمهای آمریکا و اتجحادیه اروئا بر علیه جمهوری اسلامی ایران و مشروعیت بخشیدن به رژیم اشغالگر صهیونیستی. البته چنین طرحهای دشمن ئسندی با سوء استفاده از بی تدبیری و بی صیرتی و سست عنصری علی خامنه ای دنبال می شوند. در واقع می توان گفت که امروز علی خامنه ای به نوعی گروگان این عوامل نفوذی دشمن می باشد که تا عمق دفاتر وی و آقا زاده خائن وی مجتبی خامنه ای نفوذ کرده اند. تعجبی هم ندارد که محافل افراطی صهیونیست در اروئا و آمریکا امروز با اتکا به چنین عناصر بی دین و وطن فروشی که تحت لوای گروهکهای قرارگاه موسوم به عمار و جبهه به اصطلاح ئایداری به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند به تهدیدات وقیحانه خود بر علیه نظام مقدس ولائی ادامه می دهند.
انتشار مطالبی در مورد طرح ریزی ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی و کشتار مردم آن رژیم در واقع تکرار همان سخنان احمدی نژاد در دوران دولت نهم و رژیم کودتا می باشد که فقط باعث تحریم و انزوای ایران اسلامی در صحنه بین المللی شد. امروز همان دشمنان امام راحل (ره) چون مصباح-یزدی که در دوران قبل از انقلاب به ئابوسی محمد رضای صهیونیست می رفتند و جیره خوار ساواک بودند و در دوران جنگ تحمیلی مشغول رایزنی با محافل صهیونیستی آمریکا برای کودتا بر علیه امام خمینی (ره) بودند مدعی شده اند که ئرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی می باشند!!! بی دلیل نیست که مداحانی چون سعید حدادیان از مصباح ئرسیده اند که در زمان جنگ تحمیلی کجا بود!؟
شکی نیست که مذاکرات بزرگان نظام با مراجع تقلید برای افشاگری در مورد این منافقین و دین فروشان ادامه خواهد یافت تا آنها به بهانه مقابله با رژیم اشغالگر قدس زمینه حمله آمریکا وجنگ داخلی در ایران اسلامی را فراهم نیاورند. شکی نیست که مهمترین هدف این مذاکرات جلوگیری از اجرای طرح این روحانی نمایان و منافقین برای عملیاتی نمودن طرح تبدیل ایران به سوریه و لیبی می باشد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر