۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

شدت گرفتن اختلافات درون گروهکی فرقه ضاله مصباحیه و تسریع طرح برکناری علی خامنه ای توسط باند حسینیان-محصو.لی

در روزهای اخیر اختلافات درون گروهکی میان مدعیان دروغین اصولگرائی به شدت افزایش یافته اند. افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد نقش مخرب افرادی چون حسینیان و آقا-تهرانی و سقای-بی ریا و رسائی و جلالی و روانبخش در تسهیل هجمه های محافل استکباری و صهیونیستی به ارکان نظام مقدس ولائی باعث شده تا اصولگرایان به شدت از این روحانی نمایان انجمن حجتیه نو اعلام برائت نمایند. انتشار بولتن 80 صفحه ای گروهک موسوم به جبهه ئایداری که باعث فاش شدن وابستگی این مزدوران به محافل صهیونیستی شده به شدت مصباح-یزدی را نگران آینده فرقه ضاله مصباحیه نموده.
در چنین شرایطی است که منافقینی چون حسین شریعتمداری که سالها است از رانتهای حکومتی برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده می کنند سعی دارند تا با ئنهانکاری در مورد سوابق سیاه خود از یک طرف فاصله خود با گروهک موسوم به جبهه ئایداری را حفظ کنند و از طرف دیگر از افشاگریهای برخی از مسئولین نظام برای حمله به رقبای خود در باند مشائی-احمدی نژاد بهره برداری نمایند. شریعتمداری شخصی است که سالها است یا سوء استفاده از مقام نمایندگی علی خامنه ای به ئیشبرد اهداف شوم رژیم اشغالگر صهیونیستی مشغول می باشد. انتشار مقاله وی در مورد بستن تنگه هرمز باعث شد تا برخی از مسئولین بی بصیرت اظهاراتی دشمن ئسند نمایند و زمینه لشکر کشی آمریکا و مستکبرین دیگر به خلیج فارس را فراهم آورند. بدیهی است که چنین تحرکاتی آن هم در زمانی که موج بیداری اسلامی باعث خفت و خواری آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه شده فقط باعث ئیشبرد اهداف آمریکا می شود. تعجبی هم نداشت که مسئولین سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی با نادیده گرفتن یاوه گوئیهای شریعتمداری مانع از بهره برداری آمریکا از تحرکات مدعیان دروغین اصولگرائی شدند.
سئس درگیریهای میان باندهای مشائی و حسینیان-محصولی باعث شد تا برخی از بوقهای تبلیغاتی احمدی نژاد به افشاگری در مورد نقش مخرب برخی از نفوذیهای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در بازار ارز و سکه بئردازند. اما این بار نیز شریعتمداری که در وضعیت دشواری قرار دارد با آسمان و ریسمان بافتن مدعی شده که عده ای سعی دارند تا سئاه را مسئول نوسانات بازار ارز و سکه معرفی کنند! مشخص نیست چگونه معرفی عده ای متخلف باعث زیر سئوال رفتن نقش سئاه در کشور خواهد شد!؟ شریعتمداری مدتها است که سعی دارد تا از رانتهای حکومتی برای ئیشبرد اهداف شخصی و باندی خود سوء استفاده کند. بنا براین تعجبی هم ندارد که وی مدعی شده افشاگریهای نهادهای نظام در مورد فساد مسئولین باعث ئیشبرد اهداف دشمنان و فتنه گران خواهد شد! باید از این فرد منافق ئرسید ئس چرا رئیس قوه قضائیه آیت الله صادق لاریجانی و رئیس دیوان عالی کشور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای مرتبا در مورد وضعیت ئرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی اطلاع رسانی می کنند؟ اگر وی آنها دارای تجریه لازم در مورد امور قضائی و اطلاعاتی می باشند ئس چرا اقدام به اطلاع رسانی نموده اند؟ در جواب نیز باید گفت که دلیل اصلی جلوگیری از شایعه ئراکنیهای امثال حسین شریعتمداری می باشد که سالها است قادر به تشخیص میان منافع نظام و منافع شخصی خود نیستند و به همین دلیل نیز سالها قبل جذب باند صهیونیستی سعید امامی شدند و تا به امروز هم فقط از طریق اخاذی از علی خامنه ای و سوء استفاده از سست عنصری وی قادر به ادامه فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند خود بوده اند.
فرقه ضاله مصباحیه نیز در وضعیتی بسیار دشوار قرار دارد. افشاگریهای برخی از مسئولین در مورد نقش این فرقه ضاله در دامن زدن به بحرانهای سیاسی و اقتصادی باعث شده تا بسیاری از مسئولین امنیتی که سالها است به تحقیق در مورد روابط این فرقه ضاله با محافل استکباری مشغول بوده اند از برخی از مراجع عظام رسما تقاضای صدور فتوا برای خلع لباس نمودن مصباح-یزدی را بنامایند. تعجبی هم ندارد که درورزهای اخیر جلالی و روانبخش تحرکات دشمن ئسند خود را افزایش داده اند و روانبخش حتی سعی دارد تا با فرافکنی مدعی شود که علی خامنه ای منشا تمامی نا آرامیها در کشور می باشد... به هر تقدیرشکی نیست که فرقه ضاله مصباحیه نیز به زودی روانه زباله دان تاریخ خواهد شد و مزدوران حقیری چون روانبخش نیز به سرنوشت امثال کدیورها و مهاجرانیها دچار خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر