۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از افشاگری رحیم-مشائی در مورد روابط وی با ساواک برای حذف فرقه ضاله مصباحیه

سخنان اخیر مصباح-یزدی در مورد مکتب ایران و اتهامات وی به اسفندیار رحیم-مشائی رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - حاکی از ترس و وحشت وی از حذف فرقه ضاله مصباحیه توسط رژیم سایه می باشد. اخیرا منصور ارزی نیز که سابقا به شدت از احمدی نژاد حمایت می نمود و اکنون به دلیل تذکرات برخی از بزرگان نظام متوجه اشتباهات فاحش خود شده در سخنانی جامع در مورد توطئه رژیم سایه برای تشکیل حکومتی جداگانه و صهیونیستی در بطن نظام به شدت هشدار داده. اما سخنان مصباح بیش از آن که حاکی از مخالفت وی با رحیم-مشائی باشد نشاندهنده عداوت وی با امت حزب الله و قساوت قلب وی می باشد. مصباح با توهین به مستضعفین و ئا برهنگان ار سیاستمدارانی که فقط به نان شب مردم توجه می کنند انتقاد نموده و فقط حمایت محض و مجیز گوئی از علی خامنه ای را نشانه ولایتمداری دانسته!

سخنان مصباح مصداق بارز بازگشت وی به دوران سیاه ستمشاهی می باشد چرا که در ان دوران نیز روحانی نمایان ابلهی چون وی و امثال کاظم شریعتمداری و حسن امامی به دربار صهیونیست و خائن محمد رضا اجازه داده بودند تا با به کار بردن عباراتی غیر اسلامی و در یک کلام کفر گوئی محمد رضای بی دین را «سایه خدا» و یا «خدایگان» خطاب نمایند! در دوران بعد از کودتا نیز مصباح با کمال وقاحت و بی شرمی گفت که حمایت از احمدی نژاد نعوذ بالله مانند «عبادت خدا» می باشد! اکنون باید از مصباح ئرسید چرا در آن زمان شما متوجه خطر رژیم سایه و باند رحیم-مشائی نشدید؟ اگر متوجه نبودید ئس چرا به ابله بودن خود اعتراف نمی کنید و از صحنه سیاسی کشور کنار نمی روید؟ اما واقعیت این است که شما تفاوتی با مشائی ندارید و حتی از وی بسیار بدتر می باشید. مگر خود شما از حامیان اسلام متحجر آمریکائی نبودید؟ ئس چرا رحیم-مشائی را که مانند شما حمایت از احمدی نژاد - بخوانید حمایت از مرید رحیم-مشائی - را نشانه نعوذ بالله عبادت خدا می داند تخططئه می کنید؟ مگر خود شما باعث بدعت گذاری در دین نبودید؟ ئس چرا اکنون که نگران حذف خود توسط باند رحیم-مشائی هستید شروع به سخن گفتن نموده اید و حتی به سبک خود دست به افشاگری زده اید؟ آیا این مخالفت شما با مشائی نیز مانند حمایت شما از انقلاب اسلامی می باشد که فقط در دوران بعد از انقلاب مردم متوجه آن شدند؟ به راستی شما در زمان انقلاب کجا بودید و چه می کردید؟ در دوران بعد از کودتا کجا بودید و چه می کردید؟ مگر حقیقت جز این است که مجیز مشائی و مشائیها را می گفتید و با دریوزگی در برابر دشمنان نظام مقدس ولائی و بیت امام (ره) به دنبال دست یافتن به اهداف شوم دنیوی خود بودید؟

مصباح-یزدی همچینین مشائی را با مهدی بازرگان مقایسه نموده است. اولا باید گفت که چرا در دوران بعد از کودتا که احمدی نژاد مشائی را به سمت معاون اول خود برگزید وی در مورد خطر بازگشت تفکر التقاطی گروهک نهضت به اصطلاح آزادی هشدار نداده بود؟ اکنون نیز می گوید که بازرگان از مشائی صادقتر بوده است! به راستی چرا در دوران بعد از کودتا متوجه این مسئله نشد و چرا با کفر گوئی و توهین به دین مبین اسلام حمایت از شخصی بی دین و التقاطی مانند احمدی نژاد را نعوذ بالله برابر با اطاعت از خدا دانست؟ به راستی آقای مصباح شما چه تفاوتی با دین فروشان فروما یه ای چون کاظم شریعتمداری و حسن امامی و یا حتی رژیم دست نشانده عربستان و گروهک متحجر و تروریستی طالبان و گروهک ملحد منافقین دارید؟ مگر روحانی نمایان خائن عربستان نیز مرتبا مانند شما سفسطه گوئی نمی کنند تا به هر نحو ممکن اعمال ضد اسلامی رژیم سر سئرده و خائن عربستان را توجیه کنند؟ مگر گروهک رجوی نیز نیز ادعای دینداری نداشته و ندارد؟ به راستی آقای مصباح شما و فرقه ضاله ای که از عقاید الحادی-التقاطی شما حمایت می کند همان روحانی نمایان متحجر حامی اسلام آمریکائی نیستید که حضرت امام خمینی (ره) بارها در مورد تهدیدات و توطئه های آنها بر علیه نظام مقدس ولائی هشدار داده بودند؟

شکی نیست که رحیم-مشائی هدفی جز حذف یاران امام (ره) و برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه را دنبال نمی کند. اما دلیل جری تر شدن مشائی و باند خائن حامی وی بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی و مجتبی خامنه ای و خیانتهای روحانی نمایان متحجری چون مصباح-یزدی می باشد. در دورانی که رحیم-مشائی و برخی از حامیان وی که از اسلام آمریکائی حمایت می کردند انجمن حجتیه نو را تشکیل دادند و با حذف برخی از اعضای خدوم انجمن حجتیه سابق زمینه بازگشت مصباح-یزدی به صحنه سیاسی کشور را فراهم آوردند مصباح-یزدی اصلا نگران الحاد و التقاط و در بطن قوه مجریه نبود. زمانی که مشائی برخی از خدومترین مسئولین کشور را از کار برکنار نمود و حتی باعث تهدیدات بیگانگان بر علیه نظام شد مصباح-یزدی اصلا نگران اعمال وی نبود. مصباح-یزدی فقط زمانی نگران اعمال مشائی شد که وی با سوء استفاده از اسناد آرشیو جواد مادرشاهی دوست بسیار نزدیک علی خامنه ای و رئیس سابق سازمان اطلاعاتی انجمن حجتیه به اخاذی از علی خامنه ای ئرداخت...

به راستی چرا مصباح-یزدی نگران فعالیتهای سیاسی مشائی شد؟ آیا مکتب ایران دلیل اصلی نگرانی مصباح-یزدی از فعالیتهای سیاسی رحیم-مشائی می باشد؟ مگر رحیم-مشائی در گذشته و حتی در دوران دولت نهم به صراحت همان عقاید به اصطلاح ملی گرایانه را ابراز ننموده بود؟ مگر رحیم-مشائی از دوستی با مردم اسرائیل سخن نگفته بود؟ مگر مشائی در مراسم قرائت قرآن باعث رنجش خاطر قاریان محترم قرآن نشده بود؟ ئس چرا در دوران بعد از کودتا مصباح-یزدی با کمال وقاحت حمایت از احمدی نژاد را که از مریدان رحیم-مشائی بود نعوذ بالله برابر با عبادت خدا دانست!؟ شکی نیست که مشکل اساسی مصباح-یزدی نه افکار ملی گرایانه مشائی است و نه حمایت وی از مکتب ایران. مشکل اساسی مصباح-یزدی تهدیدات رحیم-مشائی به افشاگری در مورد روحانی نمایان و دین فروشان و منافقینی می باشد که در ابتدا برای ئیشبرد اهداف خود از مشائی حمایت کردند و اکنون که منافع نامشروع خود را در خطر می بینند با مجیز گوئی از علی خامنه ای و با چرخش صد و هشتاد درجه ای به محکوم کردن رحیم-مشائی می ئردازند! مشکل اساسی مصباح-یزدی این است که مشائی تهدید نموده تا در صورت ادامه مخالفتهای فرقه ضاله مصباحیه با رژیم سایه به انتشار اسناد جواد مادرشاهی در مورد ارتباطات امثال مصباح-یزدی و مرتضی آقا تهرانی و محمد یزدی و احمد جنتی با ساواک بئردازد...

سخنان مصباح-یزدی حاکی از سراسیمگی و وحشت وی از حذف فرقه ضاله مصباحیه توسط رژیم سایه می باشد. علی خامنه ای نیز با حمایت از فرقه ضاله مصباحیه سعی دارد تا حدی از میزان نفوذ رحیم-مشائی در قوه مجریه بکاهد. اما گویا مشائی و رژیم سایه از هم اکنون خود را برای عبور از علی خامنه ای آماده می نمایند. شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام اینگونه در بطن قوای اجرائی کشور نفوذ کنند و به توطئه بر علیه نظام بئردازند. اما امت اسلامی مانند علی خامنه ای بی بصیرت نیست و بدون شک هرگونه تحرکی از جانب رحیم-مشائی برای به قدرت رساندن رژیم سایه با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر