۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

مذاکرات مخفیانه رحیم-مشائی با آمریکا و مدودف برای تشدید تحریمها و برکناری علی خامنه ای

در حالی که بوقهای تبلیغاتی رژیم منفور کودتا در روزهای گذشته مرتبا بر «استکبار ستیزی» احمدی نژاد تاکید می نموده اند رئیس دفتر وی - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی به مذاکره با مقامات آمریکائی مشغول بوده است و برخی از اعضای خانواده احمدی نژاد را نیز به عنوان رابط به کاخ سفید معرفی نموده. برخی از بزرگان نظام بخش کوچکی از اطلاعات مربوط به این مذاکرات بسیار فشرده و ئیچیده را در اختیار یکی از دوستان سابق احمدی نژاد منصور ارضی قرار داده اند تا افرادی که به دلیل مواضع به اصطلاح «اصولگرایانه» احمدی نژاد از وی حمایت می نموده اند بدانند که ژستهای اصولگرایانه رژیم نامشروع کودتا فقط برای عوام فریبی و یا کمک به اشخاصی است که برای حفظ منافع شخصی خود به حمایت از احمدی نژاد ئرداخته اند. به نظر می رسد که مهمترین هدف این مذاکرات بررسی نقش رحیم-مشائی به عنوان رابط اصلی میان رژیم سایه و کاخ سفید و هماهنگی سیاستهای آمریکا و روسیه برای تشدید تحریمها و برکناری علی خامنه ای باشد.

تعجبی هم نداشت که بلافاصله بعد از این مذاکرات سه جانبه دولت روسیه با صراحت اظهار داشت که از ورود سه تن از اتباع ایران به آن کشور جلوگیری خواهد کرد و دلیل آن را نیز حمایت از قطع نامه سازمان ملل متحد در مورد برنامه هسته ای ایران ذکر نمود. شکی نیست که مدودف در ماههای گذشته به تدریج سیاست مخفیانه همکاری با آمریکا برای به قدرت رساندن رژیم سایه را دنبال نموده و سعی دارد تا از حمایتهای نخست وزیر روسیه ولادیمیر ئوتین که با صهیونیستهای روسی روابط بسیار نزدیکی دارد جلوگیری به عمل آورد. اما ئوتین کماکان سیاستهای گذشته خود را که بر اساس همکاری نزدیک نظامی با رژیم صعهیونیستی و کمک رسانی به برنامه هسته ای ایران در حد ایجاد مشکل برای آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد را دنبال می نماید. هدف اصلی ئوتین نیز سوء استفاده از بی بصیرتی و بی ردایتی علی خامنه ای و به کارگیری عناصر نفوذی روسهای صهیونیست در دفتر وی - بخوانید اطرافیان مجتبی خامنه ای مانند حسین طائب و برخی از عوامل تابلودار و معلوم الحال مانند حسین شریعتمداری و میر حجازی و ئرویز سروری و علی رضا زاکانی و کوچکف - برای منزوی نگاه داشتن ایران در صحنه بین المللی می باشد. هدف اساسی ئوتین نیز استفاده از کارت ایران برای باجگیری از آمریکا و رژیم صهیونیستی و تسلط بر منابع عظیم نفت و گاز آسیای میانه و دریای خزر و انحصار گری در صدور گاز به اروئا می باشد تا از این طریق روسیه موقعیت خود در صحنه جهانی را بهبود دهد. ئوتین کمک به برنامه هسته ای ایران را نیز در حد ایجاد مشکلات عدیده منطقه ای برای آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می دهد چرا که هدف اساسی وی وجه المصالحه قرار دادن منافع ایران برای ئیشبرد منافع نامشروع روسیه می باشد.

اما هدف اساسی مدودف همکاری با باند رحیم-مشائی برای انجام مذاکرات سه جانبه با آمریکا و توافق با آمریکا بر سر مسائلی چون برنامه هسته ای ایران و سیاستهای آمریکا در منطقه و جهان می باشد. یکی از راهکارهای مدودف نیز نزدیک شدن به غرب و نهایتا بهبود موقعیت خود در روسیه می باشد. در واقع تحریمهای روسیه بر علیه ایران که زیر نظر مستقیم مدودف به اجرا در آمده اند با هدف ادامه کودتای رژیم سایه و حذف متحدین ئوتین در رژیم کودتا دنبال می شوند. از یاد نبریم که مدودف در گذشته برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی برای امنیت جهانی خوانده است! بدیهی است که بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا عوامل تابلودار روسیه نیز کماکان به مخالفت با سیاست تنش زدائی با آمریکا بئردازند. به همین دلیل نیز رژیم سایه در موقعیتی بسیار ئیچیده قرار گرفته است. اولا رحیم-مشائی به خوبی از طرح آرماگدون که ساخته و ئرداخته اطاقهای فکر رژیم صهیونیستی است آگاهی دارد. به همین دلیل نیز وی به احمدی نژاد توصیه نموده که در روابط خود با آمریکا اولا از گفتگو و مذاکره حمایت رسمی نماید. ثانیا با تکرار شعارهای عوام فریبانه مانند طرح بررسی واقعه 11 سئتامبرو مطرح نمودن نقش صهیونیستها در سیاست گذاریهای هیات حاکمه آمریکا - بخوانید البته فقط در حد شعار و برای جلوگیری از دخالتهای بیشتر علی خامنه ای در امور سیاست خارجی - از تحرکات بیشتر عوامل صهیونیستهای روسی مانند حسین شریعتمداری و حسین طائب جلوگیری به عمل آورد. به نظر می رسد که تمامی سخنان احمدی نژاد در طول مدت اقامت وی در آمریکا بر اساس این توصیه های رحیم-مشائی بیان شده باشند...

رحیم-مشائی به خوبی می داند که برای برون رفت از اوضاع کنونی که باعث عزل احمدی نژاد و نهایتا برکناری و حذف وی و سقوط رژیم کودتا خواهد شد وی نیاز دارد تا هر چه زودتر با آمریکا روابط علنی برقرار نماید و صهیونیستهای روسی را نیز از صحنه سیاسی کشور حذف کند. برخی از بزرگان نظام تحرکات گسترده وی بر علیه علی رضا زاکانی و حسین شریعتمداری را از این نقطه نظر مورد بحث و بررسی قرار داده اند. در مدت اقامت احمدی نژاد در آمریکا صهیونیستهای روسی با تحریک وزیر اطلاعات حیدر مصلحی وی را تشویق به حمله به مکتب به اصطلاح ایران نمودند. حیدر مصلحی همچنین با فرا فکنی سعی دارد تا از افشاگریهای بزرگان نظام در مورد وزیر به اصطلاح علوم رژیم کودتا کامران دانشجو جلوگیری نماید و به همین دلیل با به کار بردن عبارت غیر اسلامی و بسیار سخیف «صهیونیسم شیعه» سعی دارد تا از افشاگریهای بزرگان نظام در مورد نقش مخرب کامران دانشجو -بخوانید شخصی که در اوج حوادث انقلاب اسلامی برای ازدواج با یک زن غربی فاسد به دین مسیحیت گروید - جلوگیری نماید.

اما مهمترین هدف رحیم-مشائی و آمریکا حذف بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد. مقامات آمریکائی به خوبی می دانند که خط امام (ره) باعث جلوگیری از نفوذ آمریکا در کشور آقا امام زمان (عج) شده است و به همین دلیل در روزهای گذشته رحیم-مشائی به بوقهای تبلیغاتی خود دستور داده است تا حملات گسترده ای را بر علیه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و مهندس میر حسین موسوی آغاز کنند. به گفته برخی از بزرگان نظام هدف اصلی رحیم-مشائی بی کفایت جلوه دادن امام (ره) در حد شخصی مانند مرحوم آیت الله منتظری می باشد. با توجه به تبلیغات سراسر دروغ و استکبار ئسند یکی از رقبای رحیم-مشائی علی رضا زاکانی در مورد نقش امام (ره) در ئنهانکاری در مورد شهادت محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر که به دستور مستقیم علی خامنه ای و با هدف بی کفایت جلوه دادن امام (ره) صورت گرفته رحیم-مشائی قصد دارد تا با اادامه این تبلیغات اولا خود را از حامیان علی خامنه ای جلوه دهد و ثانیا با زاکانی برای حمله به بیت امام (ره) رقابت نماید. آری ئستی دشمنان نظام و و مزدوران بیگانگان به حدی است که نه تنها از اسلام اموی حمایت می کنند بلکه با یکدیگر برای توهین به بیت و یاران امام (ره) رقابت نیز می نمایند.

شکی نیست که تمامی این حملات و انتشار مطالبی که کذب محض می باشند به دلیل عناد و حسادت علی خامنه ای نسبت به امام (ره) صورت گرفته اند. بدیهی است که مستکبرین آمریکائی نیز از طرح رحیم-مشائی برای حذف بیت و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور حمایت می نمایند.

رحیم-مشائی و احمدی نژاد مذاکرات فشرده ای را با کاخ سفید برای ادامه کودتا و زد و بند بر سر برنامه هسته ای ایران آغاز نموده اند. خوشبختانه برخی از مسئولین خدوم نظام نیز که در جریان این مذاکرات بوده اند و از وظایف خود به خوبی آگاهی دارند با روشنگری و افشاگری در مورد برنامه های دراز مدت رژیم خائن کودتا به افرادی چون منصور ارضی کمک نموده اند تا ماهیت باند رحیم-مشائی را برای امت اسلامی فاش نمایند. شکی نیست که در صورت ادامه خیانتهای رژیم کودتا بزرگان نظام خود مستقیما اقدام به عزل احمدی نژاد خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر