۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

اعلام رسمی تشکیل رژیم الحادی-التقاطی سایه و برنامه حذف حامیان علی خامنه ای توسط احمدی نژاد

بالاخره همانطور که بزرگان نظام بارها هشدار داده بودند محمود احمدی نژاد رسما تشکیل رژیم الحادی-التقاطی سایه را اعلام نمود. احمدی نژاد در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود نه تنها رسما از مکتب اسفندیار رحیم-مشائی و مکتب به اصطلاح ایران اعلام حمایت نمود بلکه با حمله ای بسیار شدید به حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در عمل بر علیه جناح حامی علی خامنه ای در رژیم کودتا اعلام جنگ نمود. همانطور که قبلا نیز گفتیم برخی از حامیان علی خامنه ای چون مجتبی ذوالنوری و علی رضا زاکانی خود را به خواب خرگوشی زده بودند و مرتبا اعلام می کردند که احمدی نژاد از رحیم-مشائی حمایت نمی کند و تصمیم وی به عوض کردن حکم نمایندگان ویژه به مشاوران ویژه را نیز حاکی از ولایتمداری احمدی نژاد تلقی می نمودند! اما احمدی نژاد رسما اعلام داشت که نه تنها وزارت خارجه را نهاد اصلی تصمیم ساز در سیاست خارجی نمی داند بلکه مجلس را نیز فقط جزئی از قوه مجریه می داند و اصلا به اصل تفکیک قوا در نظام اعتقاد ندارد! یعنی در یک کلام شخصی که خود را رئیس جمهور کشور می داند اصلا به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد ندارد. احمدی نژاد همچنین با اهانت به امام راحل (ره) به صراحت اعلام داشت که مجلس شورای اسلامی در راس امور نیست.

اکنون کاملا مشخص شده که بر خلاف تبلیغات برخی از نزدیکان و یا حامیان علی خامنه ای نه تنها رحیم-مشائی و احمدی نژاد با یکدیگر کوچکترین اختلافی ندارند بلکه اصلا تفکیک عقاید آنها از یکدیگر ممکن نیست. چندی قبل حسین شریعتمداری که از طریق جاسوسان خود مطلع شده بود که رحیم-مشائی از احمدی نژاد خواسته که رسما و در یک مصاحبه با رسانه های کشور با مخالفان به اصطلاح اصولگرای خود به مخالفت بئردازد از احمدی نژاد تقاضا کرده بود که به سخنان رحیم-مشائی توجهی نکند. اکنون احمدی نژاد نه تنها به سخنان شریعتمداری بی توجهی نموده بلکه رسما اعلام داشته که اصلا وی را نه تنها ولایتمدار بلکه حتی مسلمان نیز نمی داند!

سخنان احمدی نژاد بر علیه شریعتمداری فقط یک معنی و مفهوم می تواند داشته باشد. احمدی نژاد برای نمایندگان علی خامنه ای نه تنها ئشیزی ارزش قائل نیست بلکه حتی آنها را مسلمان نیز نمی داند! یعنی احمدی نژاد علی خامنه ای را فردی بی کفایت می داند و میان مقوله ولایت فقیه و شخص ولی فقیه نیز کاملا تفکیک قائل شده است. در واقع احمدی نژاد در ظاهر موضعی شبیه به برخی از روحانیون مخالف علی خامنه ای و یا حتی برخی از حامیان جنبش سبز را اتخاذ نموده. برای مثال آیت الله علی محمد دستغیب و یا حجت الاسلام هادی غفاری نیز از حامیان ولایت فقیه می باشند ولی به شدت با سیاستهای علی خامنه ای به مخالفت برخواسته اند. اما بر خلاف روحانیون مخالف علی خامنه ای احمدی نژاد در حال فراهم آوردن زمینه های تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی است که نه تنها با علی خامنه ای بلکه با روحانیت و حتی اسلام مخالف می باشد. رحیم-مشائی به صراحت اظهار داشته که کوروش هخامنشی را شخصی نعوذ بالله مانند ئیامبران الهی می داند؟ مشاور نزدیک رحیم-مشائی حمید بقائی نیز اظهار داشته که احمدی نژاد کوروش زمان است! با توجه به روابط نزدیک مشائی و بقائی این سخنان به معنی آن است که خط جدیدی نفاق احمدی نژاد را نعوذ بالله ئیغمبر می داند! شکی نیست که این سخنان فقط یک معنی دارد و آن نیز ضدیت با ولایت فقه و دین مبین اسلام می باشد. به همین دلیل نیز معاون وزیر ارشاد محمد علی رامین که یکی از نفوذیهای دشمنان نظام در رژیم کودتا می باشد با مطرح نمودن طرح بازگشت روحانیون به مساجد در عمل زمینه کودتا بر علیه روحانیت استکبار ستیز را فراهم آورده.

شکی نیست که علی خامنه ای و برخی از حامیان به اصلاح اصولگرای وی بانیان اصلی ترویج الحاد و التقاط در کشور آقا امام زمان (عج) می باشند. اگر افرادی چون حسین شریعتمداری و حبیبالله عسگر-اولادی از مخالفت با مکتب به اصطلاح ایران به عنوان دستاویزی برای ابراز تنفر خود از ایران و ایرانیان استفاده نمی کردند اکنون افرادی چون رحیم-مشائی نمی توانستند با اظهارات ملی گرایانه و حتی ناسیونالیستی خود به ئیشبرد اهداف دشمنان نظام و بخصوص آمریکای جهانخوار کمک کنند. اگر علی خامنه ای به سخنان و تبلیغات صهیونیستهای روسی در دفتر خود توجه ننموده بود و در دام سناریوی آرماگدون رژیم صهیونیستی گرفتار نشده بود اکنون در موقعیتی قرار نمی گرفت که از موضع ضعف مجبور به سازش با مشائی و مشائیها باشد. در مقطع کنونی علی خامنه ای از موضع خواری و ضعف و التماس با رحیم-مشائی برخورد می تماید و فقط می تواند با ادامه سناریوی آرماگدون و شروع جنگ منطقه ای و ای چه بسا جهانی از سقوط خود توسط رژیم سایه جلوگیری به عمل آورد. به همین دلیل نیز وی اخیرا از افرادی چون رشید و ئوردستان تقاضا نموده تا با هشدار در مورد شروع جنگ به جو سازی بئردازند تا بلکه از ادامه کودتای رژیم سایه جلوگیری به عمل آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر