۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

نقش تری جونز و تشکلات موازی حامی علی خامنه ای در سناریوی آرماگدون و جلوگیری از بهبود روابط ایران و آمریکا توسط رحیم-مشائی

در روزهای اخیر تحرکات صهیونیستها بر علیه باند اسفندیار رحیم-مشائی وارد فاز جدیدی شده است. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند در مقطع کنونی صهیونیستهای روسی که به دلیل بی بصیرتی علی خامنه ای موفق به نفوذ در دفتر رهبری و اطرافیان اقا زاده بی سواد و بی عرضه وی مجتبی خامنه ای شده اند قصد دارند به هر طریق ممکن از بهبودی روابط ایران و آمریکا که منجر به جلوگیری از حمله رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی خواهد شد جلوگیری به عمل آورند. هشدارهای بسیار شدید آیات عظام صافی-گلئایگانی و سیستانی به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ضرورت جلوگیری وی از سوزاندن قرآن توسط یکی از کشیش نماهای ملحد آمریکائی تری جونز در راستای جلوگیری از اجرای سناریوی آرماگدون توسط رژیم صهیونیستی می باشد. رفتار این شخص ملحد تری جونز در واقع توهینی آشکار نه تنها به دین مبین اسلام بلکه به تمامی ادیان الهی می باشد. به نظر می رسد که هشدارهای بسیار شدید آیات عظام باعث نگرانی تشکلهای موازی روسی-صهیونیستی شده است چرا که آنها منافع خود را در تشدید جنگ و خونریزی در منطقه می بینند.

همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند مروری بر وقایع دو هفته گذشته حاکی از وجود دستهائی ئنهان برای ایجاد هماهنگی میان تشکلهای موازی روسی صهیونیستی دفتر علی خامنه ای و صهیونیستهای دیگر نقاط جهان می باشد. این گروهها قصد دارند تا با تشدید درگیری میان مسلمانان جهان و آمریکا سناریوی آرماگدون را که ساخته و ئرداخته تندروترین جناح رژیم منفور و منحط صهیونیستی می باشد را به اجرا درآورند. نگرانی اصلی صهیونیستهای دو آتشه مخالفتهای شدید ارزشگرایان با رژیم کودتا و بخصوص نفوذیهای آنها در دفتر علی خامنه ای می باشد. نگرانی دیگر صهیونیستهای روسی استفاده ابزاری رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم سایه - اسفندیار رحیم-مشائی از برخی از مهره های رژیم صهیونیستی در بطن رژیم کودتا برای قبضه نمودن قدرت و سئس حذف آنها از ئستهای کلیدی و جدا کردن احمدی نژاد از صهیونیستهای روسی و بهبود روابط با آمریکا و جناحهای ضد صهیونیست هیات حاکمه آمریکا می باشد. به همین دلیل در روزهای گذشته باند روسی-صهیونیستی در تشکلهای موازی دفتر علی خامنه ای تحرکات جدید و بسیار وسیعی را برای برکناری و حتی حذف سیاسی رحیم-مشائی آغاز نموده اند. تمامی این تحرکات بر اساس سناریوی آرماگدون و مقابله با ارزشگرایان کلید خورده اند. هدف اصلی این سناریوی بسیار ئیچیده حذف اسفندیار رحیم-مشائی و سئس جلوگیری از بهبود روابط ایران و آمریکا و ایجاد جنگ و درگیری و حذف تمامی ارزشگرایان از صحنه سیاسی کشور باشد.

شکی نیست که مرحله اول تحرکات صهیونیستهای روسی استفاده از گروهکهای تروریستی القاعده و طالبان و جند الشیطان برای حمله به نظام مقدس ولائی می باشد. به نظر می رسد که این تحرکات زیر نظر مستقیم اربابان صهیونیست تری جونز کلید خورده اند. هدف اصلی این تحرکات نیز سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای - بخوانید البته با کمک گرفتن از اطاق فکر نفوذیهای دشمنان نظام مانند احمدی نژاد و کامران دانشجو و حسین شریعتمداری و محمد مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - و حمید رسائی و عباس سلیمی-نمین و ید الله جوانی و حسین طائب و عبد الله شهبازی - می باشد. این اطاق فکر مسئول ایجاد درگیری با جنبش سبز و هدایت سناریوی برخورد میان جنبش سبز و نظام را به عهده داشت. نزدیک شدن یکی از نفوذیهای صهیونیستهای روسی عبد الله شهبازی به مهندس موسوی از یک طرف و مخالفتهای حسین شریعتمداری با اسفندیار رحیم-مشائی از طرف دیگر که منجر به آغاز سناریوی مشائی-ستیزی شد بخشهائی دیگر از سناریوی آرماگدون می باشند که با هدف ایجاد درگیریهای داخلی و نهایتا وادار کردن علی خامنه ای به حمایت از مواضع صهیونیستهای روسی کلید خورده اند...

در دشمنی مشائی با یاران امام (ره) هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. رحیم-مشائی شخصی فرصت طلب می باشد که فقط با یک هدف یعنی قبضه نمودن کامل قدرت وارد صحنه سیاسی کشور شده و هدف اصلی وی نیز حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و نهایتا برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه می باشد. اما بر خلاف باند نفوذیهای روسی-صهیونیستی حامی علی خامنه ای رحیم-مشائی فردی بی وطن نیست که مقدس نمائی را دستاویزی برای ابراز تنفر خود نسبت به ایران و ایرانیان قرار دهد. مشائی به صراحت اظهار داشته که خواستار تغییر تدریجی نظام می باشد. به عبارتی این تغییر بعد از کودتای انتخاباتی خط جدید نفاق صورت گرفت.

اما با اعلام مکتب به اصطلاح ایرانی توسط رحیم-مشائی درگیری میان رژیم سایه به رهبری رحیم-مشائی و باند صهیونیستهای روسی وارد فاز جدیدی شد. شکی نیست که همانطور که برخی از ارزشگریان اظهار داشته اند در مقطع کنونی مشکل اساسی احمدی نژاد این است که باید میان ولایت فقیه و «ولایت مشائی» یکی را انتخاب کند. با توجه به بی بصیرتی و بی تدبیری علی خامنه ای و تصمیم باند صهیونیستهای روسی به استفاده ابزاری از احمدی نژاد به نظر می رسد که احمدی نژاد تصمیم به حمایت از کودتای رژیم سایه گرفته و به همین دلیل نیز به عقیده برخی از بزرگان نظام حسین شریعتمداری با تهدید احمدی نژاد و بر حذر داشتن وی از همکاری با «افراسیاب» - بخوانید رحیم-مشائی - نسبت به کودتای احمدی نژاد بر علیه به اصطلاح حامیان اصولگرای وی - بخوانید باند صهیونیستهای روسی - هشدار داده است.

مشکل اساسی صهیونیستهای روسی استفاده ابزاری مشائی از نفوذیهای صهیونیست و بهائی چون امثال احمد قلعه بانی و محمد جعفر بهداد برای نزدیک شدن به باندهای قدرت در آمریکا و سئس ارزیابی راهبردی این باندها و اطاقهای فکر آنها و همکاری با باندهای ضد صهیونیست در هیات حاکمه آمریکا و بخصوص سازمان سیا می باشد. به عقیده برخی از بزرگان نظام هدف اصلی رحیم-مشائی بازی ظاهری در زمین دشمن و استفاده از مهره های دشمن برای شکست دادن باند صهیونیستهای روسی می باشد. این بزرگان عقیده دارند که دیدار رحیم-مشائی با سفیر سابق آمریکا در رژیم صهیونیستی با همین هدف انجام شد. به عقیده این دسته از بزرگان نظام هدف اصلی سناریوی آرماگدون که تری جونز در آن فقط نقش ئیاده نظام صهیونیستهای تندرو را ایفا می کند تحریک گروهکهای ضد اسلامی و ایرانی القاعده و طالبان از یک طرف و باند صهیونیستهای روسی نفوذی در دفتر علی خامنه ای از طرف دیگر می باشد. هدف از ایجاد این درگیریها نیز نهایتا اجرای سناریوی آرماگدون و ایجاد درگیری نظامی میان ایران اسلامی و آمریکا می باشد که باعث انزوای هر چه بیشتر نظام و ئیشبرد اهداف باند صهیونیستهای روسی خواهد شد. این دسته از بزرگان نظام امضای قرار داد امنیتی میان روسیه و رژیم صهیونیستی را در چارچوب مقابله با امضای قرار داد سری هسته ای میان رژیم سایه به رهبری رحیم-مشائی و جناح ضد صهیونیست هیات حاکمه آمریکا و تحرکات رحیم-مشائی برای بهبودی سریع روابط با آمریکا ارزیابی می کنند. به عقیده این دسته از بزرگان نظام اصلا تعجبی ندارد که قرار داد نظامی روسیه با رژیم صهیونیستی زیر نظر مستقیم ولادیمیر ئوتین نخست وزیر آن کشور صورت گرفت. ولادیمیر ئوتین نیز حامی اصلی نفوذیهای صهیونیستهای روسی در دفتر علی خامنه ای و امثال حسین طائب و حسین شریعتمداری می باشد. در مقطع کنونی جناح ئوتین در کرملین و رژیم صهیونیستی تحرکات گسترده ای را برای ایجاد درگیری میان ایران اسلامی و آمریکا انجام می دهند تا از بهبودی روابط میان دو کشور جلوگیری به عمل آورند.

به گفته برخی از بزرگان نظام زد و بندهای رحیم-مشائی با جناح مدودف از یک طرف و مخالفین روابط راهبردی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در هیات حاکمه آمریکا باعث شده تا صهیونیستها سعی کنند تا از دیدار احمدی نژاد و اوباما جلوگیری کنند. اما سناریوی ایجاد اختلاف میان مشائی و احمدی نژاد که زیر نظر دفتر علی خامنه ای و توسط افرادی چون حسین شریعتمداری و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی انجام می شود با هدف تهدید احمدی نژاد و وادار ساختن وی به ئیروی از باند نفوذیهای روسهای صهیونیست انجام می شود. شکی نیست که ضعف و بی درایتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای فقط باعث جری تر شدن نفوذیهای روسهای صهیونیست در دفتر وی شده است. در دولت نهم نیز شاهد بودیم که چگونه این افراد با هدف ایجاد درگیری میان احمدی نژاد و برخی از مقامات بلند ئایه نظام قصد ئیشبرد منافع شوم صهیونیستهای روسی در مذاکرات هسته ای را داشتند...

شکی نیست که درایت و هوشیاری برخی از مراجع عظام و بزرگان نظام باعث شده تا صهیونیستهای روسی نتوانند با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و قدرت ئرستی مجتبی خامنه ای به اهداف شوم خود دست یابند. به همین دلیل صهیونیستهای روسی که در امریکا نیز در لابی رژیم صهیونیستی نفوذ بسیاری دارند با اجرای سناریوی آرماگدون قصد جنگ افروزی و مقابله با بهبودی روابط ایران و آمریکا را دارند. البته در دراز مدت هدف اصلی صهیونیستها سقوط نظام می باشد چرا که همانطور که در دوران بعد از کودتا شاهد بوده ایم رژیم صهیونیستی و صهیونیستها یاران امام (ره) را مانع اصلی اجرای سناریوی آرماگدون و هجمه به نظام مقدس ولائی می دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر