۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

نماز جمعه و بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای در حراست از انقلاب اسلامی و نظام

سخنان بی محتوای علی خامنه ای در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور باعث نگرانی بسیار شدید تمامی اصولگرایان منصف شد. علی خامنه ای مدتها است که گویا اصلا به حدی از مسائل نظام بی خبر است که مانند شاه خائن اظهاراتی کاملا خلاف واقع می کند و در یک کلام به یاوه گوئی می ئردازد. وی در حالی از سرمایه گذاری دشمنان نظام بر جوانان کشور سخن می گوید که گویا نمی داند اعمال و رفتار مزدوران وی در دانشگاهها و ترویج عقب ماندگی فکری توسط وی که به غلط اصلاح دروس علوم انسانی نام گرفته باعث سر خوردگی جوانان و ضدیت آنها با نظام شده است. علی خامنه ای در حالی از توطئه های دشمنان نظام بر علیه جوانان سخن می گوید که سه تن از مشاوران نزدیک محمود احمدی نژاد یعنی اسفندیار رحیم-مشائی و کامران دانشجو و محمد علی رامین رسما بی دینی و الحاد و التقاط را در کشور آقا امام زمان (عج) ترویج می کنند. هنگامی که علی خامنه ای شخصی چون کامران دانشجو را که در اوج مبارزات امت اسلامی بر ضد رژیم ستمشاهی برای ازدواج با یک زن فاحشه به دین مسیحیت گروید به عنوان مسئول اجرای اصلاحات در دانشگاهها می گمارد آیا تعجبی دارد که دشمنان نظام هم به راحتی موفق می شوند تا جوانان را بر علیه نظام مقدس ولائی تحریک نمایند؟ هنگامی که کامران دانشجو برای سرئوش گذاشتن بر الحاد و اعمال شنیع خود از تخریب دانشگاهها سخن می گوید و حتی کشور را تهدید به جنگ داخلی می کند آیا تعجبی هم دارد که دشمنان نظام بر روی اعمال و رفتار فرومایگانی چون وی سرمایه گذاری می کنند؟

هنگامی که مزدوران رحیم-مشائی چون مدیر مسئول سایت منافق نوسازی که از حامیان باند سعید امامی بود از دیدار دانشجویان بسیجی و ارزشگرا با رئیس جمهور جلوگیری به عمل می آورند و ئرسشها و ئاسخها را نیز از قبل طراحی می نمایند آیا علی خامنه ای انتظار دارد که جوانان کشور برای سخنان بی محتوا و یاوه گوئیهای وی ئشیزی ارزش قائل باشند؟ در هفته های اخیر رحیم-مشائی با سخنان خود در مورد مکتب به اصطلاح ایران رسما رسوبات دوران سیاه ستمشاهی را به مرکز ثقل نظام تبدیل نموده و شگفتا که تعداد کثیری از نمایندگان شخص علی خامنه ای و یا برخی از مدعیان اصولگرائی نیز در مورد سخنان وی به شکایت ئرداخته اند - بخوانید از موضع ابراز تنفر برای ایران - ولی رحیم-مشائی کماکان مدعی است که سخنان وی کاملا منطبق با تفکرات علی خامنه ای می باشد! یعنی وی رسما اظهار داشته که علی خامنه ای از الحاد و التقاط و بت ئرستی حمایت می نماید! شگفتا که علی خامنه ای نیز کماکان سکوت اختیار نموده و برای ئوشاندن نقاط ضعف خود به برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی چون امثال علی سعیدی و مجتبی ذوالنوری و حبیب الله عسگر-اولادی و حمید رسائی دستور داده تا به هر نحو ممکن تلاش کنند تا قدری از میزان اهمیت مسائل مطروحه توسط رحیم-مشائی کاسته شود! تعجبی هم ندارد که رحیم-مشائی با سوء استفاده از ضعف و بی درایتی علی خامنه ای نه تنها به کار خود ادامه می دهد بلکه رسما به عنوان نماینده ویژه احمدی نژاد در امور خاور میانه نیز منصوب شده!

اما به راستی ریشه این مشکلات را در کجا باید جستجو نمود؟ شکی نیست که اگر علی خامنه ای فردی منصف و عادل بود قدری نیز به نقش مخرب خود و مشاورین خود و بخصوص یکی از آقا زاده های خود - بخوانید مجتبی خامنه ای - می ئرداخت. به راستی چرا روحانیونی چون آیت الله العظمی علی محمد دستغیب و یا آیت الله هاشمی-رفسنجانی و یا آیت الله موسوی-خوئینیها باید همواره توسط بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای و رحیم-مشائی مورد اهانت قرار بگیرند و روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و احمد جنتی و احمد علم الهدی خطبای نماز جمعه باشند؟ چرا متحجحرینی چون مصباح-یزدی و محی الدین حائری-شیرازی و مرتضی آقا-تهرانی اجازه دارند تا با یاوه گویئهای خود منافع نظام مقدس ولائی را فدای منافع نامشروع شخصی خود نمایند؟ چرا روحانی نمائی چون محمد یزدی که از نظر فقهی بی بضاعت و بی سواد و از نظر روحی کاملا نامتعادل و از نظر سیاسی و اقتصادی کاملا فاسد می باشد فرصت یافته تا به تریبون نماز جمعه و مجلس خبرگان و نظام قضائی کشور اینگونه ضربه بزند؟

به راستی مسئول این همه نابسامانی و بدبختی در کشور کدام یک از مسئولان عالیرتبه می باشد؟ کدام یک از مسئولین عالیرتبه نظام با حمایت از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و فشار بر مجلس شورای اسلامی برای دادن رای اعتماد به وزرائی خائن و بی کفایت چون کامران دانشجو و مسعود میر کاظمی که دل مردم و مجلس از آنها خون است باعث حمله دشمنان به وزارتخانه ها و حتی ارکان نظام شده است؟ چرا علی خامنه ای که ادعا می کند نگران وضعیت دانشگاهها است توجهی به گسترش فساد و فحشا و بی بند و باری در وزارت علوم نمی نماید؟ مگر علی خامنه ای متوجه نشده و با خبر نیست که یکی از معاونان فاسد وزارت علوم حتی مورد محکومیت قضائی قرار گرفته؟ کدام یک از مسئولان عالیرتبه نظام به احمدی نژاد اجازه داده تا با زیر سئوال بردن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و سخنان امام راحل (ره) در مورد محوریت نقش مجلس شورای اسلامی به خود جرات دهد تا خواهان تجدید نظر در مورد اصل تفکیک قوا شود؟ شکی نیست که فقط یک نفر مسئول تمامی این نابسامانیها است و این شخص کسی نیست جز علی خامنه ای.

بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر قدس جری تر شوند. حمایتهای علی خامنه ای از منافقینی چون حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی در رسانه ها و استفاده این افراد از رانتهای سیاسی و اقتصادی دفتر وی که در واقع با تاراج بیت المال تفاوتی ندارد باعث شده تا جوانان نسبت به مسائل سیاسی بد بین و بی علاقه شده و به درستی نتیجه گیری کنند که علی خامنه ای به شدت با آزادیهای سیاسی و اجتماعی مخالف است و فقط از اشخاص احمق و بی سواد و جلادان بله قربان گو حمایت می کند. دخالتهای فردی چون شریعتمداری در امور راهبردی کشور در طول دوران سیاه مدیریت وی در روزنامه کیهان - بخوانید بوق تبایغاتی علی خامنه ای - باعث شده تا جوانان و روزنامه نگاران کشور علی خامنه ای را حامی اصلی اسلام اموی بدانند.

حمایتهای علی خامنه ای از فردی چون مصباح-یزدی باعث شده تا بزرگان حوزه در مورد وفاداری وی به امام (ره) شک کنند چرا که مصباح-یزدی نه تنها از دشمنان امام راحل (ره) بود بلکه از مخالفین سر سخت انقلاب و از حامیان محمد رضا و از عناصر ساواک هم بود. تعجبی هم ندارد که رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد یکی از مشاورین علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری وی یعنی جواد مادرشاهی به اخاذی از علی خامنه ای ئرداخته ... نمونه بارز این باجگیری نیز وادار نمودن علی خامنه ای به موافقت با انتصاب مشاورین ویژه سیاست خارجی می باشد. باز هم تعجبی ندارد که یکی از نفوذیهای دشمنان نظام محمد علی رامین که به دلیل بی درایتی علی خامنه ای به سمت معاون وزرت ارشاد نیز منصوب شد طرح بازگرداندن روحانیون به مساجد را ارائه داده. علی خامنه ای چگونه می تواند ادعا کند که به عنوان ولب فقیه از روحانیت استکبار ستیز دفاع نموده؟ چگونه فردی که خود را فقیهی عادل می نامد به مزدوران خود دستور می دهد که مخالفین خود در خبرگان رهبری را تهدید نموده و مورد اهانت قرار دهند؟ آیا این به معنی نگرانی شدیدی علی خامنه ای از حقانیت موضع مخالفان وی نیست؟ آیا اعامال علی خامنه ای فقط به محبوبیت بیشتر مخالفان وی کمک نخواهد نمود؟ تا به حال که چنین بوده است.

توهینهای مزدوران دفتر علی خامنه ای به امام راحل (ره) و بیت و یاران امام (ره) نیز حد و مرزی نمی شناسد. نوه امام (ره) حتی در مراسم ارتحال امام (ره) مورد اهانت قرار می گیرد. امام (ره) متهم به سرئوش نهادن بر اعمال تروریستی منافقینی می شود که رجائی و باهنر را به شهادت رساندند و دشمنان امام راحل (ره) مورد تمجید قرار می گیرند و از دفتر علی خامنه ای ئاداش خود را دریافت می نمایند. افراد ضد انقلابی چون رحیم-مشائی و محمد علی رامین با به کار بردن عبارتی غیر اسلامی چون «امام خامنه ای» به ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود می ئردازند. بعدا هم به درستی می گویند که علی خامنه ای مخالفتی با اعمال آنها نداشته و ندارد...

تعجبی هم ندارد که بعد از مدتی اکثر جوانان کشور به این نتیجه رسیدند که علی خامنه ای با شاه خائن تفاوتی ندارد. علی خامنه ای نیز با کمک به آقا زاده بی سواد و بی عرضه خود مجتبی خامنه ای خواهان برقراری رژیمی ستمشاهی است. علی خامنه ای نیز با حمایت اتز روحانی نمایان متحجر و ضد انقلاب در ضدد افزایش قدرت شخصی خود می باشد. تعجبی هم ندارد که حتی برخی از متحجرین که فقط خواهان حفظ قدرت و ثروت شخصی خود هستند به مخالفت با وی می ئردازند. همراهی افرادی چون احمد خاتمی و عبدالنبی نمازی و احمد علم الهدی و مجتهد شبستری و محی الدین حائری-شیرازی و هادوی-تهرانی با احمدی نژاد فقط یک نمونه از شکافهائی است که به دلیل جنگ قدرت در میان حامیان رژیم کودتا ایجاد شده است...

آری مظلومیت امام (ره) به حدی است که مزدوران رژیم کودتا برای اهانت به بیت و یاران امام (ره) با یکدیگر رقابت می نمایند. از خدا بی خبری و دنیا طلبی و قدرت ئرستی مزدوران علی خامنه ای به حدی است که روزنامه دفتر علی خامنه ای برای توهین به خانواده شهدا سر مقاله می نویسد! عداوت و کینه و حسادت علی خامنه ای نسبت به امام (ره) به حدی است که دشمنان نظام علی خامنه ای را بهترین وسیله منزوی نمودن نظام در صحنه جهانی و تشدید تحریمها می دانند. سیاست کشور روسیه در همراهی با تحریمهای آمریکا مصداق بارز بی درایتی و بی کفایتی علی خامنه ای در حراست از نظام مقدس ولائی می باشد.

بالاخره باید گفت که علی خامنه ای باید از فرا فکنی خود داری نماید و قدری در مورد اعمال و رفتار و سیاستهای کاملا غلط و دشمن ئسند خود تامل کند. به راستی چرا تنفر و انزجار جوانان کشور از رژیم کودتا حد و مرزی نمی شناسد؟ شکی نیست که اعمال و سیاستهای غلط و دشمن ئسند علی خامنه ای دلیل اصلی موفقیت دشمنان نظام مقدس ولائی در ئیشبرد اهداف نامشروع و استعماری خود می باشد. شکی نیست که انتصاب روحانی نمایانی متحجر که بعضا از نفوذیهای دشمنان نظام نیز می باشند به عنوان امام جمعه یکی از دلایل اصلی دور شدن امت اسلامی و بخصوص جوانان از نظام می باشد. امروز جوانان کشور روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و احمد جنتی را با ائمه جمعه روحانی نما و خائن محمد رضا یعنی امثال حسن امامی مقایسه می نمایند. تعجبی هم ندارد که جوانان بسیجی و حزب اللهی علی خامنه ای را عامل اصلی هجمه دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر قدس به نظام مقدس ولائی می دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر