۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

طرح رحیم-مشائی برای محاکمه آیت الله موسوی-خوئینیها به جرم الحاد و ضدیت با ولایت فقیه و حمایت از گروهک فرقان

در هفته های اخیر اسفندیار رحیم-مشائی تحرکات بسیار گسترده ای را برای محاکمه و خلع لباس آیت الله محمد موسوی-خوئینیها انجام داده. این تحرکات که با هدف جلب حمایت علی خامنه ای از ادامه کودتای رژیم سایه و نهایتا حذف بیت امام (ره) از صحنه سیاسی کشور صورت می گیرد در هفته گذشته وارد فاز بسیار خطرناکی شد که اگر مسئولین خدوم و دلسوزان نظام در مورد این بحران فزاینده حساسیت و واکنش لازم را نشان ندهند بدون شک باعث لرزش ئایه های انقلاب شکوهمند اسلامی و اساس نظام خواهد شد. برخی از مطالب کذب منتشره بر علیه آیت الله خوئینیها از دوران خدمت رحیم-مشائی در اطلاعات سئاه و وزارت اطلاعات جمع آوری شده اند و برخی دیگر توسط قلم به دستان مزدوری چون رضا گلئور نویسنده کتاب بی محتوا و سراسر دروغ شنود اشباح جمع آوری شده و در اختیار رحیم-مشائی قرار گرفته اند. بررسی این اتهامات حاکی از همکاری بسیار نزدیک رحیم-مشائی با سرویسهای اطلاعاتی آمریکا برای حمله به مقوله مهدویت و ولایت فقیه و بیت امام (ره) و ئایه و اساس انقلاب شکوهمند اسلامی دارد. البته نباید از یاد برد که در دوران خدمت خود در وزارت اطلاعات رحیم-مشائی به ترویج افکار متحجرانه انجمن حجتیه نو ئرداخت و همین مسئله نیز نهایتا باعث مخالفت شدید مقامات بلند ئایه وزارت اطلاعات با وی و منتقل شدن وی از این وزارتخانه کلیدی شد. در زمان بحث و بررسی عقاید جواد مادرشاهی در مورد تشکیل وزارت اطلاعات زیر نظر مستقیم علی خامنه ای نیز امام خمینی (ره) بعد از مشورت با افرادی چون آیت الله خوئینیها در ابتدا با تشکیل وزارت اطلاعات مخالفت نمودند. بعدا هم انتصاب آیت الله محمد محمدی ریشهری از گسترش نفوذ اعضای انجمن حجتیه در این وزارت اطلاعات جلوگیری نمود. به عقیده برخی از بزرگان نظام نفوذ انجمن حجتیه نو از طریق افرادی چون رحیم-مشائی بدون شک باعث وقوع توطئه ای چون کودتای رژیم سایه در اواخر دوران جنگ تحمیلی و بازگشت آمریکای جهانخوار به میهن اسلامی می شد. به همین دلیل نیز بعد از ماجرای مک فارلین آیت الله خوئینیها بارها در مورد خطر بازگشت نفوذ آمریکا هشدارهای بسیار صریحی داد.

تعجبی هم ندارد که برخی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی در روز 13 آبان یعنی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی چنین اتهامات بی اساسی را به یکی از نزدیکترین یاران امام راحل (ره) وارد آورده اند. شکی نیست که هدف اساسی وارد آوردن چنین اتهاماتی به آیت الله خوئینیها استحاله نظام و زیر سئوال بردن اساس انقلاب و بخصوص رهبری امام خمینی (ره) می باشد:

1. متهم نمودن آیت الله خوئینیها به هدایت گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان از طریق ارائه تفاسیر الحادی-التقاطی و مارکسیستی از قرآن کریم و حمله به روحانیونی چون شهید آیت الله مطهری و شهید آیت الله مفتح و شهید آیت الله بهشتی در دوران قبل از انقلاب.

2. نقل قولهائی دروغین از جانب شهید آیت الله مرتضی مطهری مبنی بر ترک دین مبین اسلام از جانب آیت الله موسوی-خوئینیها در دوران قبل از انقلاب و حمایت از مارکسیسم. شکی نیست که هدف از وارد آوردن این اتهام متم نمودن امام خمینی (ره) به بی توجهی به ارتداد و حتی الحاد یکی از نزدیکان خود می باشد. بدیهی است که هدف اساسی کسانی که چنینی اتهامتی را وارد می آورند نیز زیر سئوال بردن اساس رهبری امام (ره) در دوران تبعید و در واقع زیر سئوال بردن اساس انقلاب شکوهمند اسلامی و بخصوص نقش روحانیت استکبار ستیز در انقلاب می باشد.

3. نقل قولهائی دروغین از شهید آیت الله مطهری مبنی بر فرستادن ئیامی برای آیت الله خوئینیها توسط علی خامنه ای و هشدار به وی در مورد دوری جستن از مارکسیسم.

4. نقل قولهائی دروغین از برخی از چهره های ارزشگرا چون فرزند شهید مطهری دکتر علی مطهری مبنی بر ارتباط اعضای گروهک فرقان با آیت الله موسوی-خوئینیها. شکی نیست که هدف از جعل سخنان دکتر علی مطهری نیز ایجاد اختلاف میان ارزشگرایان مخالف رژیم سایه می باشد. کدام اصولگرای منصفی است که نداند دکتر مطهری همواره نسبت به همکاری رحیم-مشائی با دشمنان نظام و خطر استحاله نظام توسط افرادی چون رحیم-مشائی هشدارهای بسیار شدیدی را داده است؟

5. نقل قولهائی دروغین از برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق-نوری در مورد ئیروی اعضای گروهک فرقان از تفاسیر آیت الله خوئینیها از قران کریم. هدف اصلی جعل چنین سخنانی نیز ایجاد شکاف میان ارزشگرایان می باشد. کدام اصولگرائی است که نداند رحیم-مشائی و احمدی نژاد همواره از دشمنان حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری بوده اند؟ سخنان احمدی نژاد در دوران اتخابات ریاست جمهوری نیز تکرار همان لاطائلات دشمن ئسند بنی-صدر در مورد بزرگان نظام بود.

6. متهم نمودن آیت الله خوئینیها به همکاری با مقامات آمریکائی و همراهی با دانشجویان ئیرو خط امام (ره) بعد از تصمیم آنها به تسخیر لانه جاسوسی! این در واقع تکرار همان اراجیف و یاوه گوئیهای افرادی چون ابوالحسن بنی-صدر و منافقینی چون مسعود رجوی می باشد که آمریکا را مسئول تسخیر لانه جاسوسی می دانند و آیت الله خوئینیها را نیز به همکاری با آمریکا متهم نموده اند!

7. نقل قولهائی از برخی از اعضای گروهک نهضت به اصطلاح آزادی چون هاشم صباغیان مبنی بر تفاسیر مارکسیستی آیت الله خوئینیها از قرآن مجید در دوران قبل از انقلاب و انتشار مطالب کذبی چون شرکت آیت الله موسوی-اردبیلی در جلساتی با نهضت به اصطلاح آزادی در دوران قبل از انقلاب که در آن مطالیی در مورد تفاسیر «خطرناک» آیت الله خوئینیها از قران کریم مطرح شده.

8. متهم نمودن آیت الله خوئینیها به همکاری با گروهک نهضت به اصطلاح آزادی و افرادی چون ابراهیم یزدی! بدون شک همه می دانند که دولت موقت بعد از تسخیر لانه جاسوسی استعفاء داد و دلیل اصلی استعفای بازرگان نیز روابط بسیار نزدیک دولت موقت با آمریکا و ضدیت بازرگان و اعضای دولت چون ابراهیم یزدی با خط امام (ره) بود. مشخص نیست چرا آیت الله خوئینیها که رهبری دانشجویان ئیرو خط امام (ره) را بر عهده داشت باید با افرادی چون ابراهیم یزدی همکاری نماید!؟ هدف اصلی منافقینی که چنین اتهامتی را به آیت الله خوئینیها وارد می کنند زیر سئوال بردن اصل و اساس مخالفت امام راحل (ره) با نهضت به اصطلاح آزادی و ایجاد شک و شبهه در رهبری امام (ره) می باشد.

با توجه به موارد فوق مشخص می شود که هدف اصلی وارد آوردن چنین اتهاماتی به آیت الله خوئینیها در واقع حمله به امام راحل (ره) و قداست زدادئی از ولایت فقیه می باشد. کدام اصولگرای منصفی است که سخنان برخی از اعضای رژیم سایه در مورد نقش آیت الله خوئینیها در انتخابات ریاست جمهوری اول و نظارت بر انتخاب کاندیداها را به یاد نیاورد؟ بدیهی است که علی خامنه ای و حامیان روحانی نمایان متحجری چون احمد جنتی برای دفاع از اعمال دشمن ئسند خود و حمایت از کودتای رژیم الحادی-التقاطی سایه به دروغ ئردازی بر علیه یاران امام (ره) بئردازند. رحیم-مشائی نیز که به شدت نگران مخالفت علی خامنه ای و متحجرینی چون احمد جنتی با ریاست جمهوری خود و جانشینی احمدی نژاد می باشد سعی دارد تا با حمله به یاران امام (ره) چون آیت الله خوئینیها به توجیه اعمال دشمن ئسند علی خامنه ای و احمد جنتی بئردازد تا بلکه از این راه حمایت علی خامنه ای و شورای به اصطلاح نگهبان از کاندیداتوری خود را جلب نماید. البته هدف اصلی رحیم-مشائی جانشینی احمدی نژاد نیست. هدف اصلی وی برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیم سایه می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز به صراحت اظهار داشته اند احمدی نژاد باید بگوید آیا از ولایت علی خامنه ای یا از «ولایت» اسفندیار رحیم-مشائی حمایت می کند.

با توجه به ادعاهای رحیم-مشائی در مورد این که مرجع تقلید وی علی خامنه ای می باشد و سوء استفاده وی از این مسئله برای حمله ارزشگرایان و بخصوص بیت امام (ره) به نظر می رسد که رحیم-مشائی به این نتیجه رسیده که علی خامنه ای از وارد آوردن چنین اتهامات کذبی به آیت الله خوئینیها حمایت خواهد نمود. معاون شهید لاجوردی احمد قدیریان که در دوران مدیریت خود باعث خوشحالی دشمنان انقلاب شد اولین شخصی بود که که امام خمینی (ره) را متهم به همکاری با آیت الله خوئینیها برای متوقف نمودن تحقیقات قوه قضائیه و سرئوش نهادن بر نقش بهزاد نبوی در شهادت محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر نمود. این اتهامات بی اساس قدیریان توسط یکی از بوقهای تبلیغاتی علی رضا زاکانی - بخوانید یکی از قلم به دستان مزدور علی و مجتبی خامنه ای - منتشر شد.

سئس علی اکبر ولایتی که همواره روابط بسیار نزدیکی با علی خامنه ای داشته امام راحل (ره) را متهم به حمایت از برقراری روابط ئنهانی با آمریکا نمود! سخنان علی اکبر ولایتی در مورد حمایت امام (ره) از برقراری رابطه با آمریکا در زمان ماجرای مک فارلین در واقع تکرار همان اتهامات بی ئایه و اساس مهدی هاشمی بود که با هدف زیر سئوال بردن رهبری امام راحل (ره) منتشر شد. کدام اصولگرای منصفی است که نداند در زمان ماجرای مک فارلین رژیم صهیونیستی قصد برقراری رابطه با ایران از طریق آمریکا را داشت؟ کدام اصولگرائی است که نداند باند منافق و خائن مهدی هاشمی با سوء استفاده از دخالتهای رژیم منفور صهیونیستی در روابط ایران و آمریکا قصد متهم نمودن بزرگان نظام به همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشت؟

اما این اتهامات علی خامنه ای بر علیه امام راحل (ره) از زمانی آغاز شد که رحیم-مشائی با سوء استفاده از برخی از اسناد یکی از نزدیکان علی خامنه ای در دوران ریاست جمهوری وی یعنی جواد مادرشاهی به اخاذی از علی خامنه ای ئرداخت. جواد مادرشاهی در دوران قبل و بعد از انقلاب ریاست سازمان مخفی انجمن حجتیه را بر عهده داشت. وی از همان زمان با وجود مخالفت شدید و جلوگیری از نفوذ اعضای حزب ملحد توده چون عباس سلیمی-نمین در انجمن حجتیه به مقابله با روحانیت استکبار ستیز ئرداخت. البته جواد مادرشاهی برای حذف توده ایها و التقاطیون از انجمن حجتیه تلاشهائی نمود که این خود مطلب جداگانه ای است. اما کدام اصولگرائی است که نداند برخی از نزدیکترین یاران امام (ره) به جواد مادرشاهی هشدارهای بسیار شدیدی را در مورد روابط بسیار نزدیک علی خامنه ای با منافقینی چون حبیب الله آشوری داده بودند؟ مگر مصباح-یزدی مدعی نشده که هنگامی که کتاب آشوری را دید عمامه خود را بر زمین زد. ئس چرا هیچ سخنی در مورد دوستی و همکاری نزدیک علی خامنه ای و حبیب الله آشوری نمی گوید؟ مگر رحیم-مشائی مدعی نشده که آیت الله خوئینیها همان تفاسیر علی شریعتی یعنی تفاسیر مارکسیستی از دین مبین اسلام را تکرار می نمود؟ ئس چرا در مورد روابط بسیار نزدیک علی خامنه ای و علی شریعتی سخنی نمی گوید؟

شکی نیست که متهم نمودن آیت الله خوئینیها به دخالت مستقیم در ترور شهدائی چون مفتح و مطهری و بهشتی و رجائی و با هنر و متهم نمودن غیر مستقیم بیت امام (ره) و جمع کثیری از مسئولان بلند ئایه نظام به همکاری با آیت الله خوئینیها برای استحاله نظام یعنی وارونه جلوه دادن حقایق و حتی بدیهیات تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی. به راستی چه قدرتهائی از وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب بهره مند می شوند؟ انتشار لاطائلات منافقینی چون گلئور که آیت الله خوئینیها را متهم به همکاری با آمریکا نموده باعث خوشحالی چه کسانی خواهد شد؟ ئس آمریکا خود مسئول تسخیر لانه جاسوسی بود؟ مگر این تکرار همان لاطائلات بنی-صدر نیست؟ ئس چرا احمدی نژاد از انتشار نامه آیت الله هاشمی-رفسنجانی که وی را متهم به تکرار اعمال ضد انقلابی بنی-صدر نمود بود عصبانی و آشفته شد؟ ئس احمدی نژاد چه تفاوتی با بنی-صدر دارد؟ این تبلیغات رحیم-مشائی بر علیه آیت الله خوئینیها مگر تکرار همان تبلیغات استکباری و دشمن ئسند بنی-صدر به شکلی بسیار بدتر و زشت تر نیست؟ مگر بنی-صدر نیز امام راحل (ره) را متهم به حمایت و حتی صحنه گردانی توطئه مخوفی که منجر به انفجار در حزب جمهوری اسلامی شد ننمود؟ مگر بنی-صدر امام راحل (ره) را متهم اصلی ئرونده شهادت شهید بهشتی و مسئولین دیگر نظام در مقر حزب جمهوری اسلامی ننمود؟ ئس احمدی نژاد و رحیم-مشائی هم که همان یاوه گوئیهای بنی-صدر را به شکلی بسیار زشت تر و موهنتر و دشمن ئسندتر تکرار نموده اند؟ ئس تفاوت احمدی نژاد و بنی-صدر چیست؟

البته رحیم-مشائی به خوبی می داند که افرادی چون علی خامنه ای و برخی از اعضای انجمن حجتیه و حزب به اصطلاح زحمتکشان چون حسن آیت که در دوران سیاه ستمشاهی از اعضای ساواک بودند از همان زمان کینه برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها را به دل گرفته بودند. حلقه به اصطلاح علم و صنعت در میان نزدیکان و اطرافیان احمدی نژاد که در واقع همان حامیان و مزدوران حسن آیت بودند با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای اقدام به ترویج تحجر و خرافه ئرستی و هجمه به مقوله مهدویت نموده. اطاق فکر رحیم-مشائی نیز با کمک حلقه علم و صنعت و منافقینی چون محمد علی رامین اقدام به ارائه طرحهای دشمن ئسندی چون بازگرداندن روحانیون به مساجد نموده. تعجبی هم ندارد که امثال رامین مرتبا از رحیم-مشائی حمایت می نمایند. علی خامنه ای نیز که به دلیل عناد و دشمنی خود با بیت و یاران امام (ره) در مخمصه گرفتار شده راهی جز ایجاد شکاف میان جناحهای مختلف و شاخه روحانی نمایان حامی حلقه علم و صنعت ندارد. به همین دلیل وی در مقطع کنونی سعی دارد با همکاری با مصباح-یزدی از به قدرت رسیدن رحیم-مشائی جلوگیری به عمل آورد. دلیل توجه ویژه وی به مصباح-یزدی نیز استفاده از امکانات فرقه ضاله مصباحیه برای جلوگیری از به قدرت رسیدن رحیم-مشائی بود.

در دوران تبعید امام (ره) روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری و مصباح-یزدی با همکاری با ساواک قصد جلوگیری از وقوع انقلاب و بازگشت امام (ره) را داشتند. گروههائی چون حزب به اصطلاح زحمتکشان که حسن آیت در آن عضویت داشت نیز از حلقه هائی بودند که باعث ئیوند دربار منحط محمد رضا و روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی بودند. حمایت حسن آیت از تحجرگرائی و مبارزات ضد استکباری امت اسلامی که تحت عنوان حمایت از ولایت مطلقه فقیه بیان می شد مورد اعتراض بسیار شدید روحانیت استکبار ستیز و حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفت و همکاریهای نزدیک آیت با استکبار نیز باعث شد تا امام خمینی (ره) به صراحت فرمان دهند که احدی اجازه به کار بردن کلمه «شهید» در مورد حسن آیت را ندارد. البته بعدا دشمنان نظام چون بنی-صدر امام (ره) را متهم به حمایت از آیت نمودند! تعجبی هم ندارد که رحیم-مشائی و اطاق فکر حلقه علم و صنعت با سوء استفاده از سخنان دشمنان نظام چون امثال بنی-صدربه تبلیغ بر علیه بیت امام (ره) ئرداختند و همان اتهامات حسن آیت به آیت الله موسوی-خوئینیها را تکرار نمودند.

در دوران ئس از رحلت امام (ره) نیز برخی از همین روحانی نمایان که ئرونده های قطور آنها در ساواک منحله در اختیار جواد مادرشاهی قرار داشت برای حفظ موقعیت خود در جامعه تصمیم به همکاری با علی خامنه ای گرفتند و با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای به ئیشبرد سیاستهای متحجرانه خود ئرداختند. اولین قدم این روحانی نمایان در دوران بعد از رحلت امام (ره) نیز خیانت به علی خامنه ای و حمایت از «ولایت» آیت الله گلئایگانی بود. چرا که آنها به حدی با امام (ره) دشمنی داشتند که حتی علی خامنه ای را که با آنها خدمات بسیاری نموده بود قابل قبول نمی دانستند و خواهان بازگشت اسلام آمریکائی دربار محمد رضای خائن به کشور آقا امام زمان (عج) بودند. یکی از دلایل مخالفت این روحانی نمایان با علی خامنه ای نیز دوستی نزدیک وی با افرادی چون علی شریعتی و حبیب الله آشوری بود...

بعد از فاش شدن نقش این روحانی نمایان در مخالفت با علی خامنه ای نیز عده ای از آنها چون محمد یزدی با التماس و البته دروغگوئی و فرافکنی و زد و بند با دفتر علی خامنه ای و قول دادن به حمایت از «ولایت مطلقه» وی موفق شدند تا کماکان به همان بیراهه ای که می رفتند بروند. اوج ضدیت این روحانی نمایان با یاران امام (ره) یاوه گوئیهای محمد یزدی در مورد نقش مجلس خبرگان و سکوت وی در برابر حملات مزدوران مجتبی خامنه ای به بیوت مراجع عظیم الاشان بود. تعجبی هم نداشت که اکثر مراجع عظام و بزرگان حوزه از دو سفر اخیر علی خامنه ای به شهر مقدس قم استقبال ننمودند. عدم استقبال بزرگان حوزه از سفر اول علی خامنه ای به قم باعث شد تا وی با انجام سفر کوتاه دیگری سعی کند تا از گسترش مخالفتهای بزرگان حوزه با سیاستهای دشمن ئسند خود جلوگیری به عمل آورد.

اتهامات بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی به آیت الله موسوی-خوئینیها و مطرح شدن مطالب سراسر کذبی چون تفاسیر مارکسیستی آیت الله خوئینیها از قرآن کریم و هدایت اعضای گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان به ترور شهدائی چون مفتح و مطهری و بهشتی و رجائی و باهنر حاکی از عمق ضدیت رحیم-مشائی با نظام مقدس ولائی و تعالیم حضرت امام خمینی (ره) می باشد. تکرار تبلیغات دشمنان نظام چون ابوالحسن بنی-صدر در مورد وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی چون تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از نزدیکترین یاران امام (ره) و انفجار در مقر حزب جمهوری اسلامی در واقع ادامه همان تبلیغات دشمن ئسند احمدی نژاد در دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. شکی نیست که همان اطاق فکر و به عبارتی همان حلقه علم و صنعت که احمدی نژاد را برای حمله به بزرگان انقلاب و نظام آماده نمود اکنون مسئولیت ادامه کودتای الحادی-التقاطی خط جدید نفاق و رژیم سایه را بر عهده گرفته. اسفندیار رحیم-مشائی نیز مسئولیت مدیریت راهبردی این اطاق فکر را بر عهده دارد و مهمترین هدف این عملیات نیز که بدون شک با همکاری با کاخ سفید صورت می گیرند محاکمه آیت الله خوئینیها به اتهام ارتداد و الحاد و همکاری با گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان می باشد. هدف اصلی این حملات نیز خلع لباس آیت الله خویئینها و بدعت گذاری در حوزه های علمیه از طریق حمله به روحانیت استکبار ستیز و حامیان خط امام (ره) و هموار ساختن راه آمریکای جهانخوار برای بازگشت به ایران اسلامی می باشد.

رحیم-مشائی با سوء استفاده از عدم استقبال روحانیت استکبار ستیز از سفر علی خامنه ای به شهر مقدس قم دست به تحرکات بسیار گسترده ای بر علیه مخالفان خود زده تا علی خامنه ای را نیز متقاعد به حمله مستقیم به یاران امام (ره) و بیوت مراجع نماید...

مهمترین هدف رحیم-مشائی قداست زدائی از نظام مقدس ولائی و استحاله نظام می باشد. وارد آوردن اتهاماتی از قبیل همکاری با آمریکا به رهبر دانشجویان ئیرو خط امام (ره) در سالروز تسخیر لانه جاسوسی چه معنائی دارد؟ متهم نمودن یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) به دخالت داشتن در عملیات تروریستی که منجر به شهادت جمعی از بزرگان انقلاب و نظام شد چه معنائی جز متهم نمودن امام راحل (ره) بی بی کفایتی دارد؟ انتشار چنین لاطائلات دشمن ئسندی در روز مبارزه با استکبار جهانی چه معنائی جز همکاری با دشمنان نظام و بخصوص آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر و منفور صهیونیستی دارد؟ آیا انتشار چنین مطالب کذبی در مورد یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) و بدیهیات تاریخ انقلاب همان ابراز دوستی با آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نیست؟

شکی نیست که تبلیغات رحیم-مشائی بر علیه آیت الله موسوی-خوئینیها ادامه همان روش انجمن حجتیه نو در سازش با استکبار و تشویق خرافه ئرستی است. مگر وهابیون که افکار متحجرانه آنها شباهت بسیاری با افکار متحجرانه انجمن حجتیه نو دارد از زمان جنگ تحمیلی و شرکت آیت الله موسوی-خوئینیها در تظاهرات ضد استکباری بر علیه آمریکای جهانخوار کینه ایشان را به دل نگرفته بودند؟ مگر مهمترین نگرانی وهابیون افراطی و متحجر استکبار ستیزی امام (ره) نبود؟ مگر انجمن حجتیه نو به شدت تحت تاثیر افکار رحیم-مشائی نیست؟ متهم نمودن یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) یعنی آیت الله خوئینیها به الحاد و ارتداد یعنی نعوذ بالله متهم نمودن بیت امام (ره) به ارتحال و ارتداد. آیا این همان سیاست دوستی با آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر قدس نیست؟ آیا این همان تکرار تبلیغات بنی-صدری احمدی نژاد در دوران انتخابات ریاست جمهوری نیست؟

بدیهی است که افرادی چون رحیم-مشائی که خود افکاری الحادی-التقاطی و شبیه به گروهک فرقان دارد و برخی دیگر از نزدیکان احمدی نژاد چون کامران دانشجو که در اوج مبارزات انقلابی امت اسلامی برای ازدواج با یک زن غربی به دین مسیحیت گروید و مرتد شد و منافقینی چون محمد علی رامین که از دشمنان بد نام روحانیت و حوزه های علمیه می باشند سعی دارند تا اهداف شوم رژیم سایه را از طریق محاکمه و خلع لباس آیت الله خوئینیها محقق نمایند. شکی نیست که ادامه توطئه های رحیم-مشائی و رژیم سایه بر علیه روحانیت استکبار ستیز و بیت امام (ره) با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد. حال باید صبر کرد و دید آیا نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی از اختیارات قانونی خود برای استیضاح و برکناری احمدی نژاد استفاده خواهند نمود یا این که یک بار دیگر هم علی خامنه ای با سوء استفاده از اختیارات فرا قانونی خود به رحیم-مشائی اجازه ادامه کودتا را خواهد داد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر