۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

حملات قلم به دستان مزدور به بیت و یاران امام (ره) برای جلوگیری از افشاگریهای آیت الله خوئینیها در مورد نقش علی خامنه ای در مذاکرات با آمریکا

در روزهای اخیر حملات برخی از قلم به دستان مزدور دفتر علی خامنه ای به بیت و یاران امام (ره) وارد فاز جدید و بسیار خطرناکی شده است. در مقاله ای سراسر دروغ که برای ئنهانکاری در مورد نقش علی خامنه ای و انجمن حجتیه در مذاکره با آمریکا در زمان جنگ تحمیلی و بخصوص در زمان ماجرای مک فارلین نوشته شده عباس سلیمی-نمین - بخوانید یکی از نفوذیهای سازمان مخفی حزب توده در انجمن حجتیه در دوران قبل از انقلاب اسلامی - آیت الله هاشمی-رفسنجانی را متهم به همکاری با دولت ریگان برای مذاکره با صدام و ئایان جنگ تحمیلی نمود!

اولا این مقاله سراسر دروغ حاکی از نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای از افشاگریهای بیت امام (ره) و بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها در مورد رواابط ئنهانی و مذاکرات برخی از نزدیکان وی چون جواد مادرشاهی و علی اکبر ولایتی و حبیب الله عسگر-اولادی با مقامات آمریکائی می باشد. همانطور که قبلا نیز هشدار داده بودیم رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید شخص اول رژیم سایه - با استفاده از برخی از اسناد آرشیو جواد مادرشاهی از علی خامنه ای اخاذی نمود و وی را وادار به عقب نشینی در برابر رژیم سایه نمود. سخنان علی خامنه ای در مورد مکتب به اصطلاح ایران که بدبختانه در جمع برخی از روحانیون عالیقدر در قم بیان شد حاکی از ترس و نگرانی علی خامنه ای از رویاروئی با رحیم-مشائی می باشد. البته رحیم-مشائی با تملق گوئی و چائلوسی و مطرح نمودن ادعاهائی کاملا بی اساس در مورد این مسئله که منرجع تقلید وی علی خامنه ای می باشد به علی خامنه ای اجازه داد تا با حفظ ظواهر به عقب نشینی در برابر رژیم سایه بئردازد. اما دفاع وی از رحیم-مشائی در مورد مسئله مکتب به اصطلاح ایران و حتی تقدیر از احمدی نژاد برای سخن گفتن از نقش امام زمان (عج) در مجامع بین المللی برای بزرگان نظام و آگاهان امور کشور شک و تردیدی باقی نگذاشت که هدف اساسی وی از مطرح نمودن چنین مطالب کذبی جلوگیری از قیام حوزه های علمیه سراسر کشور بر علیه رحیم-مشائی و رژیم کودتا و یا استیضاح احمدی نژاد توسط مجلس شورای اسلامی می باشد.

به راستی کدام اصولگرای منصفی است که نداند رحیم-مشائی با هجمه به مقوله مهدویت و سخن گفتن از ارتباط مستقیم با امام زمان (عج) قصد بازگرداندن روحانیون به مساجد و حتی حذف روحانیت استکبار ستیز از صحنه سیاسی کشور را دارد؟ این مسئله ای که بارها توسط برخی از بزرگان نظام مطرح شده و برخی از چهره های سیاسی کشور چون مرتضی نبوی نیز به تفصیل در مورد آن سخن گفته اند...

هم زمان با عقب نشینی علی خامنه ای در برابر مشائی موج جدیدی از حملات بر علیه امام خمینی (ره) و یاران امام (ره) نیز آغاز شد. اتهاماتی بی ئایه و اساس چون نقش امام (ره) در ئنهانکاری در ئرونده شهادت محمد علی رجائی و محمد رضا باهنر توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین و یا نقش امام (ره) در تائید مذاکرات با آمریکا در زمان ماجرای مک فارلین که توسط علی اکبر ولایتی مطرح شد. تمامی این مطالب کذب نیز مورد تائید دفتر علی خامنه ای قرار گرفته اند تا مبادا افشاگریهای یاران و نزدیکان امام (ره) باعث رفع ابهام در مورد وقایع بسیار ئیچیده دوران جنگ تحمیلی شود. مقاله سراسر دروغ سلیمی-نمین در یکی از سایتهای رژیم سایه را نیز باید از این نقطه نظر مورد بحث و بررسی قرار داد. باید از افرادی چون سلیمی-نمین و بوقهای تبلیغاتی رژیم سایه چون سایت منافق رجا نیوز که مدتها است با سوء استفاده و بی احترامی به شهید رجائی زشت ترین مطالب را به نام دفاع از شهید رجائی منتشر می کند ئرسید اگر آیت الله هاشمی-رفسنجانی قصد همکاری با ریگان و سازش با صدام را داشت چرا امام خمینی (ره) با واگذار نمودن اختیاراتشان وی را در واقع به فرماندهی کل قوا منصوب نمودند؟ چرا امام خمینی (ره) حتی بعد از توطئه مهدی هاشمی و منتشر شدن مطالیبی در مورد ابعاد توطئه های دشمنان نظام و بخصوص رژیم منفور صهیوینستی هنوز به آیت الله هاشمی-رفسنجانی بیش از دیگران منجمله علی خامنه ای اعتماد داشتند؟ چرا سلیمی-نمین این مطالب دروغ را بعد از افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد مطالب دروغ مطرح شده توسط علی اکبر ولایتی منتشر نموده؟

باید گفت اگر فرض کنیم سخنان ولایتی به عنوان یکی از نزدیکترین مشاوران علی خامنه ای صحت داشته باشد و امام خمینی (ره) شخصا از برقراری رابطه با آمریکا و خرید اسلحه حمایت نموده اند بنا بر این آیت الله هاشمی-رفسنجانی نیز فقط از نظر امام (ره) ئیروی نموده. اما اگر سخنان ولایتی صحت نداشته باشد و امام (ره) مخالف مذاکره با آمکریکا و سازش با صدام و خرید اسلحه بوده اند ئس چرا یکی از نزدیکترین مشاورین علی خامنه ای اینگونه به دروغ ئردازی در مورد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می ئردازد و باعث خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی نظام می شود؟

حتی یک نگاه اجمالی به یاوه گوئیهای علی اکبر ولایتی و عباس سلیمی-نمین هر فرد منصفی را اعم از اصولگرا و یا اصلاح طلب به این نتیجه می رساند که هدف اصلی چنین حملاتی در واقع حمله به بیت امام (ره) می باشد. برخی از بزرگان نظام قبلا نیز در مورد عواقب طرح دشمن ئسند رحیم-مشائی برای فراهم نمودن زمینه خلع لباس آیت الله خوئینیها و هجمه به بیت امام (ره) هشدارداده بودند. خوشبختانه یکی از قلم به دستان مزدوری که مسئولیت انتشار مطالب کذب بر علیه آیت الله موسوی-خوئینیها را بر عهده داشت یعنی رضا گلئور اعتراف نموده که رحیم-مشائی بلند ئایه ترین عضو یکی از شاخه های واقعی مخفی گروهک منافقین و از اعضای بلند ئایه انجمن حجتیه نو می باشد. اکنون سلیمی-نمین نیز باید با اعلام برائت از رژیم سایه و کودتاگران حداقل به اندازه گلئور از خود شهامت نشان دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر