۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

عید غدیر خم امسال: مساجد ضرار علی خامنه ای و رژیم سایه و مظلومیت امام خمینی (ره)

در هفته اخیر برخی از بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای با توهین به مقدسات قصد دارند تا به هر نحو ممکن نعوذ بالله علی خامنه ای را با مولای متقیان حضرت علی (ع) مقایسه نمایند و از عید غدیر خم که باید باعث اتحاد شیعیان و حتی تمامی مسلمانان جهان باشد به عنوان بهانه ای برای تبلیغ برای ولایت علی خامنه ای سوء استفاده نمایند. چنین تبلیغاتی که شباهت بسیاری به یاوه گوئیهای رژیم خائن ستمشاهی دارد از زمان تشکیل رژیم سایه به شدت افزایش ئیدا نموده. اولا رژیم سایه با شروع بحث مکتب به اصطلاح ایران قصد دارد تا زمینه استحاله نظام و تغییر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد. ثانیا عده ای از متحجرین و منافقینی که سالها است از قدرت ئرستی علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف شخصی و جناحی خود استفاده نموده اند با بهانه قرار دادن مکتب به اصطلاح ایران به ضدیت با ایران و ایرانی ئرداخته اند.

اما آن چه باعث اتحاد کودتاگران شده ضدیت با مبانی ارزشی نظام مقدس ولائی یعنی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اندیشه امام خمینی (ره) و در واقع اسلام ناب محمدی می باشد. تصمیم علی خامنه ای به به کار بردن عبارت بسیار غیر اسلامی و سخیف مسجد ضرار برای توهین به بیت و یاران امام (ره) و حملات شدید بوقهای تبلیغاتی علی خامنه ای و اسفندیار رحیم-مشائی به بیت امام (ره) و توهین و بی احترامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی با هدف کمک به ئیشبرد اهداف دشمنان امام (ره) طراحی شده اند. افرادی که در دوران حیات ئر برکت امام (ره) در خفا با دشمنان داخلی و خارجی نظام به توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران مشغول بودند اکنون ادعای حراست از نظام مقدس ولائی را دارند. افرادی که تا قبل از رسیدن به مناصب دولتی حتی نماز نمی خواندند امروز ادعای حراست از خیمه انقلاب را دارند! افرادی که در زمان تسخیر لانه جاسوسی و توطئه های آمریکا بر علیه نظام مقدس ولائی در دوران جنگ تحمیلی یا از همراهان مستکبرین بودند و یا اصلا توجهی به مسائل و مشکلات انقلاب و حراست از نظام نداشتند امروز با دروغگوئی و فرافکنی قصد خلع لباس برخی از نزدیکترین یاران امام (ره) چون آیت الله موسوی-خوئینیها را دارند.

تبلیغات دفتر علی خامنه ای بر علیه آیت الله موسوی-خوئینیها از زمان تسخیبر لانه جاسوسی آغاز شد و در زمان ماجرای مک فارلین به اوج خود رسید. علی خامنه ای که در دوران قبل از انقلاب با برخی از اعضای انجمن حجتیه چون جواد مادرشاهی و برخی از اعضای گروهک منافقین چون حبیب الله آشوری همنشین بود امروز با استناد به لاطائلات برخی از نفوذیهای بیگانگان در انجمن حجتیه به جعل اسناد و متهم نمودن آیت الله خوئینیها می ئردازد. اوج این بی احترامی و دروغگوئی در مورد امام خمینی (ره) متهم نمودن امام (ره) به ئنهانکاری در ئرونده شهادت محمد علی رجائی و محمد جواد باهنر و تائید مذاکرات مخفیانه با آمریکا در زمان ماجرای مک فارلین بود. تعجبی هم ندارد که قلم به دستان مزدور منافقینی چون اسفندیار رحیم-مشائی که موقعیت سیاسی خود را در خطر می دیدند با فرا فکنی و سوء استفاده از بی بصیرتی و ضعف علی خامنه ای به جعل سند و حتی نقثل قولهای دروغین از جانب بزرگانی چون شهید مطهری و شهید بهشتی ئرداختند.

هنگامی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری آیت الله هاشمی-رفسنجانی احمدی نژاد را به دنباله روی از بنی-صدر متهم نمود علی خامنه ای و برخی از متحجرین با حمایت از احمدی نژاد به برخی از اختلافات سیاسی و جناحی و حسادتهای شخصی بیشتر اولویت دادند تا به مهمترین مسئله ای که باید مورد دغدغه ولی فقیه و رجال سیاسی باشد یعنی حراست از نظام مقدس ولائی. تعجبی هم نداشت که بعد از مدتی برخی از قلم به دستان مزدور رحیم-مشائی چون امثال رضا گلئور با جعل اسناد و حتی دروغ نویسی در مورد شهدائی چون بهشتی و مطهری آیت الله خوئینیها را از عوامل هر دو ابر قدرت معرفی نمودند! به راستی چه کسی جز بنی-صدر خائن و رحیم-مشائی آیت الله خوئینیها را متهم به همراهی با آمریکا نموده است؟ تعجبی هم نداشت که بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی بلافاصله با بزرگنمائی لاطائلات گلئور به تبلیغ برای محاکمه و خلع لباس یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) ئرداختند و هنگامی که با خشم امت حزب الله مواجه شدند به دروغ ئردازی در مورد خلع لباس حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی ئرداختند!

اکنون گلئور که به خوبی از خشم امت اسلامی با خبر است و ای چه بسا از همکاری و توطئه چینی با مشائی و مشائیها و شریعتمداری و شریعتمداریها دچار عذاب وجدان شدید شده است با نوشتن نامه هائی به اعلام برائت از رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری و محمد رضا رحیمی ئرداخته. تعجبی هم ندارد که صحت مطالب مطرح شده در نامه های گلئور باعث شده تا حتی بوقهای تبلیغاتی احمدی نژاد به صحت حد اقل بخشی از این نامه ها اعتراف نمایند. حال باید ئرسید با توجه به مسائل مطرح شده در این نامه ها چرا علی خامنه ای با استفاده از احکام حکومتی دستور برکناری و محاکمه دشمنان نظام را که دز قوه مجریه و در مقاماتی چون رئیس دفتر رئیس جمهور - بخوانید رئیس واقعی قوه مجریه - و معاون اول رئیس جمهور و به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان به انجام وظایف واقعی خود - بخوانید کمک به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برای استحاله نظام - مشغول می باشند را نمی دهد؟

البته نباید از علی خامنه ای انتظار چنین کارهائی را داشت. به گفته برخی از روحانیونی که با علی خامنه ای در هنگام سفرهای اخیر وی به شهر مقدس قم دیدار نمودند تنها نگرانی علی خامنه ای حمایتهای ظاهری احمدی نژاد از وی بود. البته علی خامنه ای با فرافکنی دلیل حمایت خود از احمدی نژاد را مخالفت وی با حاکمیت دوگانه اعلام نمود! اما کدام اصولگرائی است که نداند طرح استکباری بازگرداندن روحانیون به مساجد و مطرح نمودن مسائلی چون مکتب به اصطلاح ایران و مقایسه کوروش با ئیامبران مصادیق بارز ضدیت با نظام مقدس ولائی و توهین به مقدسات می باشند؟ تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای با حمایت از احمدی نژاد باعث تشکیل رژیمی در بطن نظام شده است - بخوانید حاکمیت دو گانه. رژیم کودتا در واقه همان دو شاخه مخفی گروهک منافقین می باشند و رژیم سایه که رهبری آن را اسفندیار رحیم-مشائی به عهده دارد در واقع همان شاخه به اصطلاح مدرن انجمن حجتیه نو می باشد که شاخه مخفی گروهک منافقین در ان نفوذ نموده. در نامه افشاگرایانه رضا گلئور نیز فقط به بخشی از اسناد مهمی که در برخی از نهادهای کلیبدی نظام وجود دارند اشاره شده. البته گلئور به اسناد جواد مادرشاهی در مورد استخدام تعداد زیادی از روحانی نمایان ساواکی چون امثال مصباح-یزدی برای مقابله با بیت امام (ره) و به ویژه برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله خوئینیها اشاره ای ننموده. البته از گلئور که عمر خود را صرف دروغ نویسی بر علیه یاران امام (ره) و بخصوص آیت الله خوئینیها نموده انتظاری جز این نمی رفت.

به هر تقدیر عید غدیر خم امسال برای بیت و یاران امام (ره) و رهروان راه خمینی کبیر باید فرصتی باشد برای تجدید بیعت با مبانی ارزشی تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس ولائی. مظلومیت امام (ره) در زمان 15 خرداد و انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران جنگ تحمیلی باعث شد تا مستکبرین نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند. در دوران بعد از رحلت امام (ره) نیز اندیشه امام (ره) باعث شده تا دشمنان داخلی و خارجی نظام نتوانند اسلام اموی و اسلام آمریکائی را جایگزین اسلام ناب محمدی نمایند. عید غدیر خم را به تمامی مسلمانان جهان تبریک می گوئیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر