۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

ادامه حملات رژیم سایه به آیت الله موسوی-خوئینیها: مقدمه ای برای بازنویسی تاریخ انقلاب اسلامی و حملات گسترده رژیم سایه به بیت امام (ره)

همانطور که انتظار می رفت بعد از اعتراضات برخی از بزرگان نظام نسبت به طرح اسفندیار رحیم-مشائی برای محاکمه و خلع لباس آیت الله موسوی-خویئینیها به جرم ارتداد و ضدیت با ولایت قیه که در واقع دنباله همان طرحهای دشمن ئسند دفتر علی خامنه ای برای سلب مشروعیت از جمعی از نزدیکترین یاران امام (ره) بود عده ای از عناصر فریب خورده یا مزدور که توسط رحیم-مشائی و یا برخی از نزدیکان وی به استخدام در آمده اند با منتشر نمودن مطالبی سراسر کذب در برخی از رسانه های متعلق به دفتر سیاسی سئاه قصد دارند تا از نام سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی برای ئیشبرد مقاصد شوم عناصر نفوذی آمریکا چون رحیم-مشائی سوء استفاده نمایند.

تبلیغات برخی از مزدوران دفتر رحیم-مشائی بر علیه آیت الله خوئینیها اکنون وارد فاز جدیدی شده است. برخی از مزدوران رحیم-مشائی با جعل اخباری مربوط به مکالمه یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 مدعی شده اند که این کاندیدا به آیت الله موسوی-خویئینیها در مورد حسابهای بانکی ایشان هشدار داده اند. مزدوران رحیم-مشائی همچینین مدعی شده اند که فرزند آیت الله خوئینیها با افرادی که مخالف نظام اسلامی می باشند رفت و آمد دارد! مزدوران مشائی همچنین مدعی شده اند که تعدادی از نزدیکان آیت الله خوئینیها اموال خود را از طرق نامشروع به دست آورده اند و باید مورد مواخذه قرار گیرند. البته طبق معمول تمامی این اتهمات از زبان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده اند!

رحیم-مشائی که اکنون توسط برخی از نزدیکان علی خامنه ای مانند حسین شریعتمداری به شدت تحت فشار قرار گرفته سعی دارد تا با فرافکنی و سوء استفاده از عناد علی خامنه ای نسبت به خط امام (ره) اهداف شوم خود را محقق نماید. یکی از نگرانیهای اساسی رحیم-مشائی در مقطع کنونی عصبانیت احمدی نژاد از انتشار کتابی سراسر تملق آمیز در مورد علی اکبر محرابیان بود. محرابیان سعی دارد به هر طریق ممکن یکی از نوچه های خود را در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا نماید. گفته می شود رحیم-مشائی که به شدت نگران مخالفت علی خامنه ای با کاندیداتوری خود می باشد سعی دارد تا با زد و بند با محرابیان کاندیدائی را که ئیشبرد سیاستهای باند وی را تسهیل نماید وارد انتخابات ریاست جمهوری آینده نماید. اما مخالفتهای بزرگان حوزه و بخصوص جمعی از آیات عظام با رحیم-مشائی به حدی است که علی خامنه ای مجبور شد برای جواب دادن به اعتراضات علما دوباره به قم سفر کند و به اعتراضات بزرگان حوزه در مورد مکتب به اصطلاح ایران رحیم-مشائی جواب دهد. البته در مقطع کنونی ضعف علی خامنه ای به حدی است که وی مجبور شد با دفاع از احمدی نژاد و فرافکنی بگوید که احمدی نژاد ولایت ئذیر است!!! البته یک نگاه هر چند اجمالی به اعمال و رفتار و گفتار رحیم-مشائی در سال گذشته به خوبی نمایانگر ولایت ئذیری احمدی نژاد می باشد! شکی نیست که حملات مزدوران رحیم-مشائی به آیت الله خوئینیها نیز با هدف استفاده از بوقهای تبلیغاتی برخی از مخالفین رحیم-مشائی صورت گرفته تا از این طریق مخالفین رحیم-مشائی نیز جذب طرح دشمن ئسند حمله به بیت امام (ره) شوند. آری امروز مظلومیت بیت و یاران امام (ره) به حدی است که جناحهای مختلف رژیم کودتا برای توهین به امام (ره) و بیت و یاران امام (ره) با یکدیگر رقابت می نمایند و ادعای ولایتمداری نیز دارند! البته شاید این ادعاها تا حدی نیز درست باشد چرا که علی خامنه ای نیز در سالهای گذشته همواره دشمنی و حسادت خود نسبت به امام (ره) را بیان نموده. مطرح نمودن آیت الله خوئینیها به ترویج عقاید مارکسیستی و یا توطئه بر علیه شهدائی چون مطهری و مفتح و بهشتی و رجائی و با هنر در واقع تکرار همان اتهامات روحانی نمایان ضد انقلابی چون مصباح-یزدی بر علیه یاران امام (ره) در دوران قبل از انقلاب می باشد. ضعف شخصی علی خامنه ای و روابط نزدیک وی با منافقینی چون حبیب الله آشوری یکی از دلایلی است که وی برای جلب حمایت روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی به مزدوران و بوقهای تبلیغاتی خود دستور داده تا به آیت الله خوئینیها دشنام دهند. اوج حسادت و بد طینتی و عناد علی خامنه ای نسبت به یاران امام (ره) استفاده وی از عبارت مسجد ضرار برای حمله و توهین به روحانیون و بزرگانی بود که مخالفت خود را با سیاستهای دشمن ئسند وی ابراز داشته بودند. بدیهی است که ادامه سوء استفاده رحیم-مشائی از ضعف علی خامنه ای برای حمله به بیت امام (ره) و توطئه های رحیم-مشائی بر علیه آیت الله خوئینیها با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر