۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

مخالفت علنی یکی از روحانی نمایان متحجر با ولایت فقیه در هنگام سفر علی خامنه ای به قم

در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت نگران گسترش مخالفتهای علنی برخی از متحجرین روحانی نما با مقوله ولایت فقیه بوده اند. سخنان خسرو ئناه در مورد مخالفت حسین وحید-خراسانی با مقوله ولایت فقیه و مخالفت وی با علی خامنه ای در مورد مدارا با اهل تسنن مصداق بارز سوء استفاده متحجرین از بی بصیرتی و ضعف علی خامنه ای برای هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز قبلا هشدار داده بودند روابط بسیار نزدیک علی خامنه ای با برخی از اعضای انجمن حجتیه چون جواد مادرشاهی که ریاست سازمان مخفی انجمن را به عهده داشت باعث شده تا عناصر خرابکار و نفوذیهای دشمنان نظام با رخنه در حوزه ها و ترویج افکار متحجرانه و التقاطی به استحاله نظام بئردازند. این تحرکات نیز در جهت تحرکات دیگر دشمنان نظام در حوزه ها برای استحاله نظام می باشد.

البته خسرو ئناه با فرافکنی و سفسطه اظهار داشته که ملاقات فرزندان وحید-خراسانی با علی خامنه ای کافی بود! اما کدام اصولگرائی است که نداند مستکبرین همواره سعی داشته اند تا شیعیان و اهل تسنن را تحریک به حمله به یکدیگر نمایند. یکی از اهداف انجمن حجتیه نیز سوء استفاده از مقوله مهدویت برای ترویج سست عنصری و مخالفت با ولایت بود. در مقطع کنونی نیز روحانی نمایان متحجری چون وحید-خراسانی با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند یکی از آقا زاده های بی کفایت و ابله علی خامنه ای یعنی مجتبی خامنه ای دوباره به ترویج تحجر و مخالفت با اصل ولایت فقیه ئرداخته اند. بدون شک حماقت و کج فهمی مجتبی خامنه ای یکی از دلایل اساسی هجمه روحانی نمایان متحجر به مقوله ولایت فقیه می باشد.

گفته می شود یکی دیگر از دلایل اساسی جری تر شدن متحجرین تحرکات اخیر اسفندیار رحیم-مشائی می باشد که به هر شکل ممکن سعی دارد مقددمات خلع لباس آیت الله محمد موسوی-خوئینیها را فراهم آورد. البته بعد از افشاگری برخی از بزرگان نظام در مورد طرحهای دراز مدت مشائی برخی از مزدوران وی با فرافکنی سعی دارند تا مسئله خلع لباس مهدی کروبی را مطرح نمایند! شکی نیست که نگرانی اساسی منافقینی چون مشائی که هدف اصلی آنها فراهم آوردن زمینه سقوط نظام می باشد مطرح شدن مسئله مرجعیت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی می باشد. افرادی چون مجتبی خامنه ای نیز که موقعیت شخصی خود را در خطر می دیدند به مزدوران خود دستور حمله به بیوت مراجع عالیقدر را صادر نمودند.

بدیهی است که در چنین شرایطی متحجرین فرصت را مناسب دیدند تا اصل و اساس نظام مقدس ولائی را زیر سئوال ببرند. خودداری وحید-خراسانی از دیدار با علی خامنه ای نیز مصداق بارز سوء استفاده متخحجرین از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای بود.

بی درایتی و ضعف علی خامنه ای و خودداری وی از برخورد با متحجرینی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی باعث شده تا انجمن حجتیه نو در تشکهای روحانی نفوذ کند. طرح رحیم-مشائی برای ایجاد شکاف در میان تشکلهای روحانی و تشکیل گروهی چون انجمن به اصطلاح وعاظ ولائی مصداق بارز تحرکات دشمنان نظام و حامیان اسلام آمریکائی برای ترویج نفاق در میان تشکلهای روحانی می باشد. بدیهی است که در چنین شرایطی روحانی نمایان متحجری چون وحید-خراسانی نیز که با اصل و اساس مقوله ولایت فقیه مخالف می باشند سعی دارند تا عقاید خود را با سفسطه گوئی توجیه نمایند. شکی نیست که هجمه دفتر علی خامنه ای و رژیم سایه به بیت و یاران امام (ره) دلیل اصلی جری تر شدن دشمنان ولایت فقیه می باشد. شعار زدگی علی خامنه ای و حمایتهای بی دلیل و ابلهانه وی از احمدی نژاد نه تنها باعث خوشحالی دشمنان نظام شده بلکه باعث شده تا آنها هر روز فشارهای سیاسی و اقتصادی خود را بر امت اسلامی افزایش دهند. بی بصیرتی علی خامنه ای باعث زیر سئوال رفتن اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه ها شده است.

علی خامنه ای قادر به حراست از نظام مقدس ولائی نبوده و قدرت ئرستی و فامیل بازی در دربار وی باعث شده تا دشمنان نظام اعم از روحانی نمایان متحجری چون مصباح-یزدی و وحید-خراسانی و محمد یزدی و احمد جنتی و یا سران رژیم سایه چون امثال رحیم-مشائی و محمد علی رامین و علی اکبر محرایبان و کامران دانشجو به توطئه برای تغییر نظام سیاسی و حکومتی جمهوری اسلامی ایران بئردازند. زمزمه تغییر نظام از سوی روحانی نمایان متحجری چون مصباح-یزدی و در دوران اصلاحات آغاز شد. از آن زمان نیز افرادی چون مصباح-یزدی از طریق تملق گوئی و چائلوسی از علی خامنه ای سعی داشته اند تا حکومت به اصطلاح اسلامی ساخت خود را - بخوانید اسلام اموی و آمریکائی ساخت اطاقهای فکر مراکز استکباری جهان - را جانشین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایند. سخنان مصباح در مورد علی خامنه ای و احمدی نژاد مصداق بارز ترویج اسلام اموی و آمریکائی و حتی بهائیگری در کشور آقا زمان (عج) می باشد. شخص ابلهی چون مصباح با اجازه کدام مقام دولتی می گوید که اطاعت از احمدی نژاد مانند عبادت خدا می باشد!؟ مصباح-یزدی با اجازه کدام مقام مسئول علی خامنه ای را فرزند حضرت محمد مصطفی (ص) ئیامبر اسلام می نامد؟

شکی نیست که تحرکات روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی که از همان اول دوران مبارزات امام خمینی (ره) با وی دشمنی داشتند دلیل اصلی جری تر شدن روحانی نمایانی است که با اصل و اساس جمهوری اسلامی ایران مخالفت دارند. به هر تقدیر آیات عظام و بزرگان حوزه بارها و بارها هشدارهای بسیار شدیدی در مورد ترویج افکار الحادی-التقاطی توسط رژیم سایه داده اند. بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث تضعیف ارکان نظام مقدس ولائی شده و به دشمنان نظام فرصت داده تا با سوء استفاده از عناصر نفوذی خود در دفتر وی و در قوه مجریه به هجمه بی امان خود بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند. بدیهی است که ادامه تحرکات روحانی نمایان متحجر بر علیه قانون اساسی و مبانی ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث واکنش بسیار شدید امت اسلامی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر