۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای برکناری علی خامنه ای به بهانه مقابله با کودتای رحیم-مشائی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری تحرکات جدیدی را برای فراهم نمودن مقدمه برکناری علی خامنه ای انجام داده اند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند طرح کودتای این گروهکها تحت عنوان مقابله با کودتای رحیم-مشائی به اجرا در آمده و به همین منظور برخی از بوقهای تبلیغاتی طراحان فتنه بزرگ در باند حسینیان-محصولی با متهم نمودن مشائی و احمدی نژاد به طرح ریزی برای انتقال قدرت در کشور سعی دارند تا زمینه برکناری علی خامنه ای را فراهم آورند.
برای اجرای این طرح طراحان فتنه بزرگ از ول خرجیهای رحیم-مشائی برای خرید کرسیهای مجلس شورای اسلامی و بی بصیرتی و بی درایتی مجتبی خامه ای سوء استفاده نموده اند. برای مثال علی رضا زاکانی اظهار داشته که جریان مشائی میلیاردها برای خرید کرسیهای مجلس شورای اسلامی خرج کرده. یکی از روحانی نمایان حامی فتنه بزرگ احمد سالک نیز اظهار داشته که 500 نفر از حامیان مشائی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند.
با توجه به اظهارات فوق می توان گفت که طراحان فتنه بزرگ سعی دارند تا وضعیت کشور را شدیدا بحرانی جلوه دهند. بدبختانه بی توجهی فرمانده کل سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی محمد علی جعفری به هشدارهای بسیار شدید برخی از بزرگان نظام باعث شده تا وی نیز به دلیل بی بصیرتی و بی تجربگی سیاسی به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند فتنه گران بئردازد. وی اظهار داشته که مخالفین نظام سعی دارند تا در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی به اغتشاش آفرینی بئردازند. این سخنان به معنی امنیتی نمودن فقضای انتخبات مجلس شورای اسلامی می باشد و بعید به نظر می رسد که نتیجه ای جز ئیشبرد اهداف عناصر ضد انقلاب و آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی داشته باشد.
مهمترین هدف فتنه گران در مقطع کنونی افزایش تنش میان ایران اسلامی و آمریکا می باشد و شکی نیست که این نیز یکی از اهداف مهم محافل استکباری و صهیونیستی در آمریکا می باشد. در حالی که سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور اعلام داشته اند که اصلا نیازی به بستن تنگه هرمز نیست و در صورت لزوم ایران اقدامات لازم را انجام خواد داد گروهی از فتنه گران مانند حسین شریعتمداری مرتبا بر مسئله آمادگی ایران برای بستن تنگه هرمز تاکید می کنند. بعد از مدتی هم دیدیم که این سخنان فقط باعث واکنش آمریکا و صدور بیانیه ای مبنی بر واکنش نظامی آمریکا شد. بدیهی است که مهمترین هدف فتنه گران بهانه دادن به آمریکا برای حمله به ایران اسلامی و به راه انداختن جنگ داخلی در کشور می باشد. اقداماتی چون فیلتر نمودن سایت آیت الله هاشمی-رفسنجانی و تبلیغات منافقینی چون ئیام فضلی نژاد مبنی بر این که حزب کارگزاران سازندگی طراح اصلی فتنه می باشد همه و همه در جهت حذف بخش عظیمی از حاکمیت و جمع کثیری از مسئولین نظام از صحنه سیاسی کشور می باشد. در یک کلام طراحان فتنه بزرگ می دانند که فقط در صورت وقوع جنگ با آمریکا آنها قادر به راه انداختن جنگ داخلی و نهایتا حذف یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی از صحنه سیاسی کشور خواهند بود.
اما شکی نیست که فتنه گران حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور را مقدمه ای می دانند برای برکناری علی خامنه ای و نهایتا قبضه نمودن قدرت. بدبختانه بی تدبیری و سست عنصری علی خامنه ای و ضعف و قدرت ئرستی برخی از نزدیکان وی چون علی اکبر ولایتی باعث شده تا فتنه گران بتوانند با خیال راحت جمعی از خدومترین بزرگان نظام را آماج اتهامات کذب خود قرار دهند. به هر تقدیر شکی نیست که روحانیت استکبار ستیز و بزرگان نظام نیز به روشنگریهای خود ادامه خواهند داد و اجازه نخواهند داد تا نفوذیهای دشمنان نظام و غارتگران بیت المال از طریق کودتائی دیگر به اهداف دشمن ئسند خود دست یابند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر