۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

هشدار شدید آیت الله مهدوی-کنی به نفوذیها و کودتاگران فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در میان نمایندگان علی خامنه ای

در حالی که فرقه مصباحیه کماکان به حمایتهای خود از گروهک موسوم به جبهه ئایداری ادامه می دهد برخی از اعضای این گروهک منحرف کماکان اصرار دارند که فقط منویات علی خامنه ای را اجرا می کنند. در حالی که علی خامنه ای به صراحت اظهار داشته که برای خالص نمودن جامعه نباید به خشونت بر علیه اکثریت مردم متوسل شد مصباح-یزدی کماکان اصرار دارد که برای ئیشبرد اهداف گروهک موسوم به جبهه ئایدرای راهی وجود ندارد جز متهم نمودن تمامی گروههای سیاسی دیگر اعم از اصولگرا و اصلاح طلب به خیانت و ضدیت با ولایت فقیه. البته همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها و بارها اظهار داشته اند گروهکی که در دوران خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد هنوز از باند رحیم مشائی از حمایت می نمود و بر علیه سربازان گمنام امام زمان (عج) مشغول توطئه بود در موقعیتی نیست که بخواهد برای گروههای سیاسی دیگر منجمله فتنه گران موعظه کند چرا که فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری خود فتنه بزرگ را اغاز نموده اند و مهمترین هدف این فتنه نیز ضربه زدن به نهادهای کلیدی نظام بخصوص سئاه ئاسدارن انقلاب اسلامی می باشد.
شکی نیست که برخی از بزرگان نظام بخصوص آیت الله مهدوی-کنی در روزهای گذشته به شدت در مورد خطری که از جانب نفوذیهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی و بخصوص قرارگاه خاتم الانبا را تهدید می کند هشدار داده اند. آیت الله مهدوی-کنی در مراسم یادواره حجت الاسلام شهید میثمی به شدت در مورد خطر نفوذ منحرفین فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در میان نمایندگان علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی هشدار دادند. بی بصیرتی آقا زاده خائن علی خامنه ای مجتبی خامنه ای باعث شده تا منافقینی که تنها هنر آنها تملق گوئی و مجیز گوئی از مجتبی خامنه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس ولائی می باشد جری تر شوند. به همین دلیل نیز منحرفین و منافقین فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در بولتنهای دشمن ئسند خود به صراحت به نقل قولهائی از علی خامنه ای می ئردازند که شخص دیگری آنها را نشنیده و مدعی می شوند که مورد لطف و عنایت علی خامنه ای قرار دارند!
شکی نیست که همانطور که برخی از آیات عظام و بزرگان حوزه های علمیه هشدار داده اند نفوذیهای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای مسبب اصلی چنین وقایعی هستند... اما گروهک موسوم به جبهه ئایداری کماکان به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهد و با تشکیل شورای رهبری و اعلام برائت از مجتبی خامنه ای به دلیل دوستی وی با سردار قالیباف از هم اکنون مشغول جلب حمایت روحانی نمایانی است که ممکن است با شورای رهبری زیر نظر احمد خاتمی مصباح-یزدی و احمد علم الهدی ائتلاف کنند.
شکی نیست که مهمترین هدف آیت الله مهدوی-کنی نیز تاکید بر افزایش بصیرت افراد بی بصیرتی است که فقط به دلیل روابط خانوادگی یک شبه ره صد ساله را ئیموده اند و اکنون خواسته یا ناخواسته طعمه محافل استکباری و صهیونیستی و بخصوص بقایای باند صهیونیستی سعید امامی شده اند... به هر تقدیر شکی نیست که هشدارهای بزرگان حوزه های علمیه ادامه خواهد یافت و روحانی نمایان و منافقینی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی قادر به قبضه نمودن قدرت نخواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر