۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

وحشت فرقه ضاله مصباحیه از حمایت آیات عظام از طرح سردار حسین علائی برای مخالفت با تشکیل رژیمی ملوک الطوایفی

در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه به شدت نگران حمایتهای برخی از آیت عظام و بزرگان حوزهای علمیه از طرح سردار حسین علایی برای مخالفت با تشکیل رژیمی ملوک الطوایفی بوده. در حالی که برخی از بوقهای تبلیغاتی فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری بر اهمیت نامه 12 تن از مسئولین سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی به سردار علایی تاکید می کنند جمعی از بزرگان حوزه های علمیه و فرماندهان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی با حمایت از سردار علایی و مخالفت شدید با تشکیل رژیمی ملوک الطوایفی توسط فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری باعث وحشت مصباح-یزدی از مخالفت شدید روحانیت استکبار ستیز و سئاهیان با فرقه ضاله وی شده اند.
شکی نیست که همانطور که سردار علایی نیز اظهار داشته مقایسه جمهوری اسلامی ایران با رژیم ستمشاهی قیاسی مع الفارق است. اما سردار علایی هیچگاه جمهوری اسلامی ایران را با رژیم دست نشانده و صهیونیستی ستمشاهی مقایسه ننموده بود. وی به درستی به حکام خودکامه ای چون علی خامنه ای تذکر داد که سیاستهای رژیم ستمشاهی باعث سقوط محمد رضا شد و سیاستهای رژیم کودتا نیز باعث سقوط وی خواهد شد. بدیهی است که فرقه ضاله مصباحیه که همواره مخالف مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) بوده و حتی در دوران انقلاب با ساواک همکاری داشته از سردارانی چون حسین علایی که عمر خود را صرف مبارزه با استکبار نموده اند دل خوشی ندارد. آنگاه که علایی و علاییها مشغول مبارزه با دشمنان نظام اسلامی بودند اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی مانند امثال مرتضی آقا-تهرانی یا ناصر سقای-بی ریا یا مشغول خدمت کردن به محافل استکباری و صهیونیستی بودند یا مشغول خوشگذرانی در عشرتکده های غرب. اکنون هم فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا با زد و بند با وزارت کشور رژیم کودتا و مسئولینی چون صولت-مرتضوی و کدخدائی و یا تقلب در انتخابات و یا دادن اسامی اعضای جبهه متحد به عنوان اعضای گروهک موسوم به جببه ئایداری اعضای خود را به مجلس شورای اسلامی بفرستند تا مجلسی ستمشاهی و متشکل از وکیل الدوله ها تشکیل دهند.
البته شکی نیست که اینگونه تحرکات مذبوحانه مصباح-یزدی و باند حسینیان-محصولی به جائی نخواهند رسید و در صورت وقوع تخلفات گسترده انتخاباتی این بار روحانیت استکبار ستیز و اصولگرایان مستقیما وارد صحنه خواهند شد و امت اسلامی نیز به قضاوت در مورد کارنامه سیاه روحانی نمایان خائنی چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و سقای-بیریا و جلالی خواهد نشست. بدون شک حتی دیوان بلخ رژیم منفور کودتا قادر به دفاع از کارنامه های سیاه این روحانی نمایان و این مزدوران محافل استکباری و صهیونیستی نخواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر