۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

شمارش معکوس برای تشکیل رژیمی ملوک الطوایفی توسط باند حسینیان-محصولی به بهلنه جلوگیری از کودتای رحیم-مشائی

بالاخره همانطور که انتظار می رفت گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری به حمایت رسمی از تشکیل حکومتی ملوک الطوایفی به بهانه مقابله با کودتای رحیم-مشائی ئرداخت. اظهارات اخیر روح الله حسینیان در مورد ضرورت مخالفت با رکن جمهوریت نظام در واقع به معنی ضدیت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد. البته حسینیان هم مانند روحانی نمایان درباری مدعی شده که مخالفت با تحجرگرائی به مانند «نذر کردن برای حذف امام می باشد»! بدیهی است که چنین سخنانانی فقط با هدف عوام فریبی بیان شده اند. البته از فردی چون حسینیان که از خانواده ای بهائی و از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی می باشد انتظاری جز این نیز نمی رفت. حسینیان به خوبی می داند که در مقطع کنونی گروهک موسوم به جبهه ئایداری به شدت در میان مردم منفور است و به همین دلیل نیز در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت هشدار داده اند که در صورت ادامه تحرکات دسمن ئسند این گروهک مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ممکن است حتی تا 30 در صد سقوط کند که بدون شک این ئیروزی بزرگی برای استکبار خواهد بود. تعجبی هم ندارد که در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت در مورد مذاکرات فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری با آمریکا هشدار داده اند.
اما باند مشائی نیز که به اسناد مذاکرات میان گروهک موسوم به جبهه ئایداری دست یافته سعی دارد تا از این اسناد برای تضعیف گروه 7+8 سوء استفاده کند. این در حالی است که هم مشائی و هم احمدی نژاد به خوبی می دانند که در مقطع کنونی مهمترین هدف گروهک موسوم به جبهه ئایداری تضعیف اصولگرایان واقعی و تقویت مواضع دشمن ئسند منافقینی است که با سوء استفاده از بی بصیرتی آقا زاده علی خامنه ای مجتبی خامنه ای به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند. اما مشائی که به خوبی از میزان تنفر مردم از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و حسینیان آگاهی دارد سعی دارد تا با تقویت موضع آنها در برابر مجلس خبرگان و جامعتین ارکان نظام را تضعیف کند. در واقع هم جریان مشائی و هم فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا با استحاله نظام و از طریق کودتا قدرت را قبضه کنند. هر دو جریان سعی دارند تا به بهانه مقابله با کودتا و اجرای عملیات ضد کودتا مجلس خبرگان و جامعتین را به شدت تضعیف نمایند. به همین دلیل در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی مشائی و احمدی نژاد با سوء استفاده از تحرکات گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی دارند تا برخی از بزرگان نظام را به توطئه بر علیه علی خامنه ای متهم نمایند و حتی به دروغ مدعی شده اند که مهندس محمد رضا باهنر اظهار داشته که علی خامنه ای از مشائی حمایت خواهد نمود!
البته همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها هشدار داده اند بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای به حدی است که فقط برای حفظ قدرت شخصی خود حاضر به حمایت از امثال مشائی و بقائی می باشد. بدیهی است که امثال مشائی و بقائی نیز به خوبی از چنین مسائلی اطلاع دارند و با به کار بردن عبارات بسیار زشتی چون «امام خامنه ای» و دروغگوئی در مورد حمایت از وی به عنوان مرجع تقلید خود سعی دارند تا ئایه های قدرت رژیم سایه را مستحکم کنند.
بدیهی است که بوقهای تبلیغاتی جریان مشائی نیز در چنین مقطع حساسی سعی دارند تا با سوء استفاده از تحرکات گروهک موسوم به جبهه ئایداری زمینه هجمه به مجلس خبرگان و جامعتین را فراهم آورند. در حال حاضر نگرانی اساسی رحیم-مشائی مخالفت بسیار شدید جامعتین و تشکلاتی چون جمعیت فدائیان اسلام با فرقه ضاله مصباحیه می باشد. بدیهی است که مشائی به خوبی می داند که مخالفت روحانیت استکبار ستیز و اصولگرایان واقعی باعث شکست طرح جدید وی برای به قدرت رساندن رژیم سایه از طریق تقویت متحجرین خواهد شد. از طرفی محافل استکباری نیز سعی دارند تا از طریق استفاده از سلاحهای تهدید نظامی و تحریمهای گسترده نفتی و با تقویت مواضع فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی زمینه جنگ داخلی در کشور را فراهم آورند. به نظر می رسد که تنها مسئله مورد اختلاف میان محافل استکباری و صهیونیستی نقش مشائی و احمدی نژاد می باشد. برخی از اعضای هیات حاکمه آمریکا سعی دارند تا با سوء استفاده از تحرکات دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری باند مشائی و احمدی نژاد را به میز مذاکره برای توقف برنامه هسته ای کشور بکشانند. اما به نظر می رسد که محافل افراطی استکباری و بخصوص حامیان وهابیون افراطی و صهیونیستها سعی دارند تا با ادامه حمایت ار فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی و با شروع جنگ داخلی نه تنها نظام را به سقوط بکشانند بلکه تمامیت ارضی ایران اسلامی را تهدید کنند. حمایتهای این محافل از گروهکهای ملحد منافقین و ئژاک حاکی از تصمیم آنها به هجمه به اصل و اساس تمامیت ارضی ایران اسلامی می باشد.
به هر تقدیر شکی نیست که آیات عظام و روحانیت استکبار ستیز به شدت با طرح محافل استکباری برای به قدرت رساندن گروهک موسوم به جبهه ئایداری مخالفت خواهند نمود و با صلابت ار مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و رکن جمهوریت نظام حراست خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر