۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

طرح ریزی مصباح-یزدی برای کودتا بر علیه علی خامنه ای به بهانه مقابله با کودتای اقتصادی رحیم-مشائی

در روزهای اخیر گروهک موسوم به جبهه ئایداری به شدت نگران ادامه مخالفتهای گسترده بزرگان نظام با فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی بوده و به همین دلیل سعی دارد تا از طریق فرا فکنی و متهم نمودن آیت الله هاشمی-رفسنجانی و رحیم-مشائی به ضدیت با علی خامنه ای و طرح ریزی برای کودتا زمینه ادامه همکاریهای خود با مستکبرین و صهیونیستها را فراهم آورد. شکی نیست که تحرکات گروهک موسوم به جبهه ئایداری که متشکل از منحرفین و نفوذیهای دشمنان نظام می باشد محور اصلی طرح کودتای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه نظام مقدس ولائی می باشد.
در روزهای اخیر گروهک موسوم به جبهه ئایداری مدعی شده که تمامی مخالفان این گروهک ضد ولایت فقیه می باشند و فقط برای ارتقای مقام مدعی شده اند که از مقوله ولایت فقیه حمایت می کنند! این گروهک سئس با توهین مستقیم به مقدسات در حد الحاد و کفرگوئی و با زیر سئوال بردن اصل و اساس تفسیر مقوله ولایت فقیه توسط حضرت امام خمینی (ره) مقام حجت الاسلام علی خامنه ای را نعوذ بالله تا حد مقام ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) ارتقا داده و حتی مدعی شده که حمایت از وی به مانند اعتقاد به توحید و دین مبین اسلام می باشد! شکی نیست که این توهین مستقیم به مقدسات و ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می باشد. البته از روحانی نمائی بی دین چون مصباح-یزدی که در دوران بعد از کودتا اطاعت از احمدی نژاد را نعوذ بالله با عبادت خدا مقایسه نموده بود انتظاری جز این نیز نمی رفت چرا که وی نیز مانند دوران قبل از انقلاب همواره به شکلی مرموزانه سعی در ترویج بهائی گری داشته و یکی از دلایل مخالفت انجمن حجتیه با وی و تشکیل انجمن حجتیه نو توسط وی نیز بهائی گری مرموزانه مصباح-یزدی بود..
اما در روزهای اخیر برخی از حامیان مصباح-یزدی که در طرح ریزیهای باند حسینیان-محصولی برای کودتا بر علیه علی خامنه ای شرکت داشته اند اولا سعی دارند تا با تملق گوئی و چائلوسی از وی زمینه حذف تمامی مخالفین خود و سئس کودتا بر علیه علی خامنه ای و محاکمه و تبعید مجتبی خامنه ای را فراهم آورند. ثانیا آنها با خبر سازی و سند سازی و متهم نمودن آیت الله هاشمی-رفسنجانی به توطئه با چهار تن از مسئولین سابق سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی سعی دارند تا این مطلب را القاء کنند که آن چهار تن به نوعی از همدستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در کودتا بر علیه علی خامنه ای بوده اند! هجمه گسترده بوقهای تبلیغانی مستکبرین آمریکائی در حمایت از این طرح و بحثهای کاذب و دشمن ئسند در مورد نامه های تسلیت آیت الله هاشمی-رفسنجانی و سردار حسین علائی برخی از بزرگان نظام را به این نتیجه رسانده که این نیز یکی از ترفندهای دشمنان صهیونیست نظام برای حمایت از روحانی نمایان و منافقینی چون مصباح-یزدی می باشد که مهمترین نقش آنها فراهم اوردن زمینه کودتا بر علیه نظام مقدس می باشد.
حال باید ئرسید آیا حملات فرقه ضاله مصباحیه بر علیه حسین شریعتمداری که مروج اصلی نظریه توطئه اقتصادی مشائی بوده واقعیت دارند یا نه؟ اولا برخی از بوقهای تبلیغاتی مصباح-یزدی اهنوز ز نظریات شریعتمداری حمایت می کنند. ثانیا به نظر می رسد که حمله به شریعتمداری در بولتن گروهک موسوم به جبهه ئایداری با هدف فرا فکنی و فراهم آوردن زمینه متشنج نمودن فضای اقتصادی کشور برای مطرح نمودن طرح مبارزه با کودتای اقتصادی مشائی و محمود بهمنی و نهایتا فراهم آوردن زمینه انتخاب فردی نفوذی از گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای ریاست بر بانک مرکزی باشد. دامن زدن بر فرضیه توطئه در بانک مرکزی هنگامی شدت گرفت که مسئله انتخاب جانشین برای محمود بهمنی منتفی شد و احمدی نژاد نیز در مورد نقش مستقیم باند حسینیان-محصولی و محمد-حسین صفار-هرندی در حمله به سفارت روباه ئیر و تحریم نفتی به شدت هشدار داد.
به نظر می رسد که فازهای آخر کودتای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی با ورود کشتیهای جنگی آمریکا و انگلیس و فرانسه به خلیج فارس کلید خورده اند و ماموریت شبکه های خرابکاری این گروهکها در حال حاضر ضربه زدن به اقتصاد کشور و تسلط بر بانک مرکزی و نهایتا به سقوط کشاندن اقتصاد کشور و شروع جنگ داخلی می باشد. به گفته برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل اصلی حمله شریعتمداری به وزارت اطلاعات نیز آدرس غلط دادن و گمراه نمودن آن دسته از مسئولین نظام می باشد که در ماههای اخیر تمامی وقت خود را صرف تحقیق او تفحص ز باندهای نفوذی مجید علوی نموده اند. شریعتمداری به شدت نگران است که فاش شدن نقش مخرب شبکه های مخفی مجید علوی که با مستکبرین روابط گسترده ای داشته اند باعث فاش شدن نقش وی در حملات مستکبرین به ارکان نظام شود. به نظر می رسد که مشائی و احمدی نژاد نیز به خوبی از این مسئله آگاهی دارند و به همین دلیل متهم به طرح ریزی برای به سقوط کشاندن اقتصاد کشور شده اند. احمدی نژاد در زوهای اخیر اظهار داشته که در صورت ادامه یافتن حملات امثال شریعتمداری به وی در مورد مسئله برکناری حیدر مصلحی وی نقش باند مجید علوی در طرح ریزی برای برکناری علی خامنه ای را فاش خواهد نمود و خواهد گفت که چطور مجتی خامنه ای در دام این باند نفوذی گرفتار شده بود...
شکی نیست که هدف اصلی مشائی تسلط بر صنعت نفت کشور بود که آن طرح دشمن ئسند هم به دلیل بصیرت فرماندهان قرارگاه خاتم الانیبا به جائی نرسید... در حال حاضر نگرانی اصلی مصباح-یزدی و گروهک موسوم به جبهه ئایداری فاش شدن ارتباطات گسترده آنها با محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. فاش شدن تابعیت دوگانه برخی از نزدیکترین دوستان مصباح-یزدی چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و افشگریهای دانشجویان اصولگرا در مورد ریشه های ضدیت مصباح-یزدی با جامعتین و بزرگانی چون آیت الله مهدوی-کنی باعث شده اند تا این شخص روحانی نما و مزدور با فرافکنی و آدرس غلط دادن سعی داشته باشد تا از افشاگریهای بزرگان نظام و بخصوص رزمندگان اسلام و سربازان گمنام امام زمان (عج) در مورد خیانتهای خود به نظام مقدس ولائی جلوگیری به عمل آورد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر