۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

اعلام آمادگی احمد خاتمی برای حمایت از کودتای باند حسینیان-محصولی بر علیه احمد ی نژاد

بالاخره همانطور که انتظار می رفت فشارهای بسیار شدید باند حسینیان-محصولی بر احمد خاتمی باعث شد تا وی رسما به انتقاد از سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد بئردازد و با بیان این که اگر روحانیون از سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد انتقاد نکنند ممکن است متهم به حمایت از تجمل گرائی شوند در عمل بر علیه بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی احمدی نژاد اعلام جنگ نمود. صرف نظر از فرافکنیهای احمد خاتمی در مورد حمایتهای خود از مواضع روحانیت استکبار ستیز در مبارزه با تجمل گرائی باید گفت که مهمترین ئیامی که وی به دشمنان داخلی و خارجی نظام رسانده این است که ای دشمنان نظام راحت باشید چرا که با وجود سخنان رئیس بانک مرکزی در مورد تک نرخی شدن ارز و ادعاهای احمدی نژاد در مورد این که در ایران اصلا مشکل اقتصادی وجود ندارد مخالفان احمدی نژاد تصمیم به سرنگون کردن وی گرفته اند و سعی دارند تا به هر نحو ممکن فضای اقتصادی کشور را متشنج کنند.
در روزهای اخیر مدعیان دروغین اصولگرائی سعی دارند تا با زیر سئول بردن سیاستهای اقتصادی احمدی نژاد اولا وی را به خرابکاری و زمینه سازی برای مذاکره با آمریکا متهم کنند و از طرف دیگر زمینه متهم نمودن وی به تقلبات گسترده انتخاباتی را فراهم آورند. اما باید از این مدعیان دروغین اصولگرائی ئرسید چرا آنها در زمان انتخابات ریاست جمهوری در مورد تقلبات انتخاباتی و سیاستهای غلط اقتصادی احمدی نژاد سخنی نگفتند؟ مگر بسیاری از بزرگان نظام در آن زمان به شدت در مورد عواقب هولناک سیاستهای اقتصادی تیم خائن و بی کفایت احمدی نژاد هشدار نمی دادند؟ ئس چرا علی خامنه ای مرتبا از احمدی نژاد حمایت به عمل می آورد و اصلا از سیاستهای اقتصادی وی انتقاد نمی نمود؟ اکنون که مشخص شده تیم احمدی نژاد هم خائن و هم بی کفایت بوده و هم فقط به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای موفق به ادامه کار خود شده مدعیان دروغین اصولگرائی با فرافکنی و سرئوش نهادن بر نقش مخرب مافیاهای دفتر علی و مجتبی خامنه ای سعی دارند تا بار دیگر علی خامنه ای را متقاعد به حمایت از باندهای قدرت و ثروت کنند. مشکل اصلی این منافقین خیانتها و بی کفایتیهای احمدی نژاد و تیم اقتصادی وی نیست. مشکل اساسی آنها مخالفت رحیم-مشائی و احمدی نژاد با سهم خواهیهای آنها می باشد. تعجبی هم ندارد که شخصی چون احمد خاتمی که با ارز دولتی برای دیدار با مقامات غربی به سفرهای خارجی می رود و یا دوستان نزدیک مصباح-یزدی که سالها با سوء استفاده از ارزهای دولتی و تاراج شده از بیت المال به خوشگذرانی در عشرتکده های آمریکا مشغول بوده اند اکون ناگهان نگران وضعیت مستضعفین شده اند!
آری روحانی نمایانی چون احمد خاتمی که در دوران جنگ تحمیلی به بهانه شرکت در جلسات درس مرحوم آیت الله منتظری با جریان انحرافی آن زمان یعنی باند ضد ولایت فقیه و خرابکار مهدی هاشمی ملعون در ارتباط یودند اکنون ناگهان نگران وضعیت اقتصادی کشور شده اند. البته این نگرانی نیز فقط به دلیل فشارهای روح الله حسینیان بر احمد خاتمی می باشد چرا که حسینیان مرتبا از کانالهای مختلف به احمد خاتمی فهمانده که مخالفت با گروهک موسوم به جبهه ئایداری همان و رو سیاه شدن در نماز جمعه تهران و مجلس شورای اسلامی همان. اگر علی خامنه ای در زمان کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد قدری به هشدارهای به موقع برخی از دلسوزان نظام در مورد ضرروت خودداری از واگذار نمودن تریبون مقدس نماز جمعه به روحانی نمایانی چون احمد خاتمی توجه نموده بود امروز احمد خاتمی سخنان رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی را تکرار نمی نمود.
شکی نیست که مشکل اصلی مخالفین باند مشائی-احمدی نژاد خیانت و بی کفایتی مسئولین رژیم منفور کودتا نیست. مهمترین مشکل آنها بی سهم ماندن از اموال تاراج شده از بیت المال می باشد. اگر روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و منافقینی چون حسین شریعتمداری نگران وضعیت اقتصادی کشور می باشند بهتر است کمی به هشدارهای برخی از بزرگان نظام در مورد اختلاسهای انجام شده توسط یقه سفیدها نگاهی بیندازند و اسامی خود و دوستان نزدیک خود را به یاد آورند.
شکی نیست که هدف اصلی احمد خاتمی جبهه بندی بر علیه احمدی نژاد و زاویه گیری با رژیم کودتا می باشد چرا که جنگ قدرت کماکان ادامه دارد و هدف احمد خاتمی نیز ریاست و یا حداقل عضویت در شورای رهبری مورد نظر فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی می باشد. احمد خاتمی دریافته که جناح متحجر انجمن حجتیه نو هدفی جز قبضه نمودن قدرت ندارد و حتی حاضر است تا تمامی حقوق دوستان سابق خود در انجمن حجتیه واقعی را نیز نادیده بگیرد. به همین دلیل احمد خاتمی از هم اکنون سعی دارد تا با خودداری از موضع گیری بر علیه گروهک موسوم به جبهه ئایداری و با حمایت غیر رسمی از مواضع جناح تمامیت طلب زمینه به قدرت رسیدن خود و بیرون راندن مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر