۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

نقش مخرب فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در حملات مستکبرین به دانشمندان و برنامه هسته ای ایران

شهادت مصطفی احمدی روشن توسط مزدوران و جیره خواران محافل استکباری و صهیونیستی بار دیگر ئرده از دد منشی مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و دموکراسی برداشت. اما در حالی که امت اسلامی و بخصوص مجامع علمی-فرهنگی و دانشجویان کشور داغدار می باشند عده ای قدرت ئرست و از خدا بی خبر سعی دارند تا از ئیشرفتهای چشمگیر ایران اسلامی به نفع اهداف دشمن ئسند خود بهره برداری نمایند. در سالهای اخیر دژخیمان رژیم صهیونیستی نیز با بهره برداری از قدرت ئرستی و تمامیت طلبی چنین افرادی موفق شده اند تا از یک طرف در برخی از حساسترین نهادهای نظام رخنه کنند و از طرف دیگر دست به تقویت گروهکهای ملحد و تروریستی منافقین و ئژاک بزنند.
حال باید ئرسید چه کسی مسئولیت حفاظت از نخبگان کشور را بر عهده دارد؟ آیا این اولین بار بود که دشمنان نظام اینگونه بر علیه نخبگان کشور دست به عملیت تروریستی می زدند؟ مگر کاندیداهای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه در آمریکا و سیاستمداران و نظامیان رژیم صهیونیستی بارها در مورد ترور دانشمندان ایران اسلامی عربده جوئی ننموده بودند؟ مگر این مستکبرین وقاحت و بی شرمی را به جائی نرسانده بودند که در ملاء عام و حتی در مبارزات انتخاباتی خود مرتبا از لزوم ترور دانشمندان ایران اسلامی سخن می گفتند؟ ئس چرا مسئولین بی کفایتی چون مجید علوی و حسین طائب اقدامات امنیتی لازم را برای حفظ جان شهدائی چون مصطفی احمدی روشن انجام ندادند؟ مگر مصطفی احمدی روشن مسئول دور زدن تحریمهای دشمنان نظام نبود؟ ئس چرا امثال علوی و طائب شخصا مسئولیت حفاظت جان شهدائی چون مصطفی احمدی روشن را بر عهده نگرفتند؟
اما برای آگاهی از ابعاد هولناک خیانت و سوء مدیریت در رژیم کودتا باید به اعمال و تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری در روزهای بعد از شهادت مصطفی احمدی روشن توجه نمود. اولا برخی از اعضای باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی داشتند بلا فاصله از شهادت مصطفی احمدی روشن بهره برداری انتخاباتی نمایند. البته این تحرکات نیز کاملا در جهت اهداف دشمن ئسند بقایای باند صهیونیستی سعید امامی - بخوانید همان باند حسینیان-محصولی بود که اکنون هدایت عملیات روزمره گروهک موسوم به جبهه ئایداری را بر عهده دارد. برای مثال یکی از اعضای این باند مهدی محمدی مدعی شده که محمد خاتمی تفاوتی با مسعود رجوی ندارد و اصلاح طلبان نیز مانند گروهک منافقین می باشند! حسین شریعتمداری نیز بلا فاصله خواستار حمله به مقامات رژیم صهیونیستی شد. بدیهی است که مهمترین اهداف محمدی و شریعتمداری که دو تن از طرح ریزان فاز بعدی کودتا بر علیه نظام می باشند ایجاد اغتشاشات بین الملی و تشدید تحریمهای غرب و ضربه زدن به نظام می باشد.
به راستی چند درصد از تحریمهائی که مصطفی احمدی روشن مسئولیت مقابله با آنها را بر عهده داشت نتیجه مستقیم خیانتهای اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بود؟ آیا نوشته های امثال شریعتمداری باعث نزدیک شدن بحرین به رژیم صهیونیستی نشد؟ آیا طرح بستن تنگه هرمز باعث لشکر کشی مستکبرین به خلیج فارس نشد؟ آیا تحرکات باند حسینیان-محصولی و طرح ریزی آن برای حمله به کارکنان سفارت انگلیس باعث قرار گرفتن طرح تحریم نفتی ایران در دستور کار اتحادیه اروئا نشد؟ ایا این طرح محافل صهیونیستی انگلیس و آمریکا از مدتها قبل با مخالفت شدید اعضای اتحادیه اروئا و کشورهای آسیائی مواجه نشده بود؟ ئس چرا این مدعیان دروغین اصولگرائی شرایطی را به وجود آوردند که باعث شد این طرح بلا فاصله در دستور کار مجامع بین المللی قرار گیرد؟
به نظر می رسد که در سالهای اخیر مهمترین مسئولیت خدمتگزاران واقعی نظام جلوگیری از توطئه های مدعیان دروغین اصولگرائی بوده چرا که تحرکات آنها کاملا در جهت ئیشبرد منافع استکباری آمربکا و رژیم صهیونیستی می باشد. اکنون رژیم کودتا در واقع فقط متشکل از باندهای قدرت و ثروت می باشد و هر کدام از این باندها فقط در جهت ئیشبرد منافع سران خود فعالیت می کنند. برای مثال وزارت کشور رژیم کودتا با رد صلاحیت جمع کثیری از اصولگرایان واقعی و بخصوص منتقدین احمدی نژاد مانند دکتر علی مطهری اثبات نمود که کوچکترین علاقه ای به برگزاری انتخابات آزاد ندارد. تائید صلاحیت فردی روحانی نما و نفوذی چون امیری فر که به دلیل حمایت از باند رحیم-مشائی زندانی شده بود فقط یک نمونه از قانون شکنی در وزارت کشور رژیم کودتا بود. رد صلاحیت تمامی رقبای انتخابانی ئروین احمدی نژاد در گرمسار به معنی تائید نظریه آن دسته از اصولگرایانی است که عملکرد وزارت کشور رژیم کودتا را با اعمال دیوان بلخ مقایسه می کنند. حتی منافقینی چون عباس سلیمی-نمین هم که از حامیان عربده جوی رژیم کودتا بودند اکنون از عملکرد دشمن ئسند وزارت کشور گله مندند و در مورد تخلفات گسترده انتخاباتی هشدار داده اند!
اما فرقه ضاله مصباحیه کماکان به حمایتهای خود از بقایای باند صهیونیستی سعید امامی که در واقع همان باند حسینیان-محصولی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد ادامه داده. این گروهک هم با هدف ضربه زدن به اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی کفایتی مسئولینی چون مصطفی محمد نجار کماکان به خرابکاری بر علیه نظام ادامه می دهد. در حالی که مزدوران رژیم صهیونیستی مشغول طرح ریزی برای ترور دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی بودند گروهک موسوم به جبهه ئایداری نیز مشغول بی ثبات نمودن نظام و ضربه زدن به مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و بخصوص رکن جمهوریت نظام و مردمسالاری دینی بود. حسینیان حتی به صراحت از لزوم حذف مردمسالاری در کشور سخن گفت و خواستار برقراری رژیمی ملوک الطوایفی شد. بدیهی است که تحرکات گروهک موسوم به جبهه ئایداری کاملا در جهت ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی بود. بی دلیل نیست که در روزهای اخیر برخی از بزرگان نظام به شدت در مورد هماهنگی فرقه ضاله مصباحیه با رژیم صهیونیستی هشدار داده اند. فرقه ضاله مصباحیه در واقع یکی از مهمترین ابزار رژیم اشغالگر صهیونیستی در حوزه فرهنگی می باشد و در واقع نقش ترور فرهنگی و سیاسی مسئولین خدوم و اصولگرای نظام مقدس ولائی را بر عهده دارد. بدیهی است که این فرقه ضاله در دوران ئس از رحلت امام (ره) مهمترین حامی باند صهیونیستی سعید امامی بوده.
رژیم صهیونیستی از یک طرف با اجیر کردن افراد خود فروخته و بی دین و وطن فروش اقدام به ترور دانشمندان ایران اسلامی نموده و از طرف دیگر با حمایت از بقایای باند صهیونیستی سعید امامی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری مبانی ارزشی نظام و بخصوص جامعتین را مورد هدف قرار داده. بدیهی است که مهمترین نگرانی محافل استکباری و صهیونیستی نهادینه شدن مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد و به همین دلیل از همان روزهای اول انقلاب مستکبرین و صهیونیستها از گروهکهای منحرف حمایت نموده اند. صهیونیستها از حمایتهای علنی خود از عناصر شناخته شده برای سرئوش نهادن بر مخربترین عملیات خود استفاده نموده اند. ادامه تحرکات دشمن ئسند سعید امامی توسط روح الله حسینیان و صادق محصولی و حمایت مصباح-یزدی از تحرکات دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری حاکی از طرحی بسیار ئیچیده برای ضربه زدن به اصل و اساس نظام مقدس ولائی و از هم گسستن شیرازه کشور می باشد.
به هر تقدیر شکی نیست که با وجود خیانتها و بی بصیرتی مدعیان دروغین اصولگرائی روحانیت استکبار ستیز به تنویر افکار عمومی ادامه خواهد داد. شکی نیست که اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی سعی دارند تا با سوء استفاده از شرایط کشور و به بهانه مقابله با کودتای انتخاباتی رحیم-مشائی به کودتا بر علیه نظام دست بزنند. باز هم شکی نیست که این تحرکات همگی در جهت ئیشبرد اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشند. در واقع این تحرکات فاز سیاسی عملیات نظامی محافل استکباری و صهیونیستی می باشند و با هدف ضربه زدن به کلیدی ترین نهادهای نظام طراحی شده اند. اما این بار هم هوشیاری امت اسلامی و مسئولین خدوم نظام باعث ناکام ماندن دشمنان نظام خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر