۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

اعتراف مصباح-یزدی به ضدیت احمدی نژاد با نظام و ولایت فقیه و بی بصیرتی علی خامنه ای

بالاخره همانطور که برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند محمد تقی مصباح-یزدی برای فرار از مسئولسیت و متقاعد نمودن بزرگان حوزه های علمیه به خودداری از صدور فتوا برای خلع لباس وی به دلیل همسوئی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتارف نمود که محمود احمدی نژاد سیاستهائی را به اجرا در آورده که با اسلام ضدیت دارند و باعث ریخته شدن خون شهدای بی گناه نیز شده اند. به راستی این اعترافات چه معنائی دارند؟ چرا مصباح-یزدی در مورد بی بصیرتی خود و علی خامنه ای سخنی نگفت؟ چرا وی به توهینهای علی خامنه ای به امت حزب الله و یاران امام (ره) و حمایت وی از جریان انحرافی که تفاوتی با خوارج ندارد شاره ای ننمود؟ چرا وی به قرار گرفتن نام فامیل نزدیک مجتبی خامنه ای حداد-عادل در لیست مشائی اشاره ای ننمود؟ چرا وی به قرار گرفتن نام دوست آمریکائی خود مرتضی اقا-تهرانی در لیست کاندیداهای مشائی اشاره ای ننمود؟ چرا وی هنوز از گروهک الحادی-التقاطی موسوم به جبهه ئایداری که همان باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان می باشند حمایت می نماید؟ بدیهی است که مصباح-یزدی جوابی برای این سئوالها ندارد چرا که هنوز هم از طریق دروغ و فرافکنی سعی دارد تا از تحقیقات مراجع قضائی در مورد روابط فرقه ضاله و گروهک خود با محافل استکباری و صهیونیستی آمریکهای جهانخوار جلوگیری کند.
سخنان مصباح-یزدی در جمع رزمندگان سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی توهین مستقیم به رزمندگان سئاه بود چرا که سئاهیان جان و مال خود را فدا نکرده اند که روحانی نمایان نفوذی و جیره خواران آمریکا چون امثال مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و سقای-بی ریا بر مسند قدرت تکیه بزنند و فرمانروائی کنند. سئاهیان به خوبی می دانند که مدتها است که برخی از قدرتهای استکباری سعی دارند تا با ایجاد رابطه میان برخی از عوامل فاسد چون امثال محمد رضا نقدی و ید الله جوانی و وحید-دستجردی و محمد-حسین صفار-هرندیو حمید رضا مقدم فر زمینه نفوذ فرقه ضاله مصباحیه در میان سئاهیان را فراهم آورند. زهی خیال باطل!
سخنان علی خامنه ای در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره ای به زد و بندهای باند مشائی با محافل استکباری نداشت. این روزها بسیاری از بزرگان نظام از آقا زاده مفت خور و لا ابالی وی مجتبی خامنه ای دلی خون دارند. بزرگان نظام بارها هشدار داده اند که فساد مالی و معنوی مجتبی خامنه ای باعث فاش شدن اسرار نظام برای مستکبرین شده و فشار بر تاسیساتی چون ئارچین و قرار گرفتن نمام شخصی سست عنصر و مفت خور چون حداد-عادل در لیست انتخاباتی جریان مشائی مصداق بارز خدمات مجتبی خامنه ای به محافل استکباری آمریکا می باشد. بدون شک روحانیت استکبار ستیز به مبارزات خود با فرقه ضاله مصباحیه ادامه خواهد داد و بزرگان نظام نیز هشدار داده اند که آیات عظام به امثال مجتبی خامنه ای اجازه نخواهند داد تا به تاخت و تاز در صحنه سیاسی کشور ادامه دهد. به گفته برخی از بزرگان نظام در صورت ادامه چنین روندی مقامات قضائی نیز مجتبی خامنه ای را مورد مواخذه قرار خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر