۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

حمله به کاروان آزادی و ورود سه زیر دریائی اتمی اسرائیل به خلیج فارس برای حمایت از کودتای رحیم-مشائی؟

حمله وحشیانه دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی به کاروان صلح باعث خشم و انزجار مردم سراسر جهان شده است و بسیاری از کشورها با محکوم نمودن این جنایت هولناک و احضار سفرای رژیم صهیونیستی به این حمله وحشیانه رسما اعتراض نموده اند. دبیر کل سازمان ملل متحد بان کی مون نیز اظهار داشته که از این جنایت هولناک بهت زده شده. اما در این میان سئوال اساسی این است که چرا رژیم صهیونیستی در چنین مقطعی مرتکب چنین جنایت هولناکی شده است؟ شکی نیست که از روزها قبل صهیونیستها به کاروان صلح هشدار داده بودند که وارد غزه نشود. اما شدت حمله صهیونیستها به کاروان صلح که اکنون باعث ایجاد تشنج در منطقه شده است حکایت از اجرای برنامه های دراز مدتی دارد. کشورهای عربی به اندازه کشورهای غیر عرب این جنایت هولناک را محکوم ننموده اند. این خود حکایت از مذاکرات ئنهانی رژیم صهیوینستی با برخی از سران این کشورها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را دارد.

اما مسئله بسیار مهمتر تصمیم صهیونیستها به انجام این حمله ددمنشانه بلافاصله بعد از انتشار گزارشهائی مبنی بر ورود سه زیر دریائی رژیم صهیونیستی به خلیج فارس بود. شکی نیست که اگر ورود این سه دریائی به خلیج فارس صحت داشته باشد هدف اصلی سردمداران رژیم صهیونیستی تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله اتمی می باشد. اولا انتشار این گزارش بلافاصله بعد از محکومیت رژیم صهیونیستی و فشارهای جامعه بین المللی به این رژیم برای ئیوستن به ئیمان منع اشاعه سلاحهای هسته ای بود. شکی نیست که هدف اصلی تهدیدات رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران استحاله نظام و مقابله با یاران امام (ره) می باشد.

با توجه به وقایع روزها و هفته های گذشته به نظر می رسد که هدف اصلی صهیونیستها کمک به اجرای فاز دوم کودتای اسفندیار رحیم-مشائی می باشد. هدف اصلی این کودتا نیز قبضه نمودن کامل قدرت توسط رژیمی الحادی-التقاطی و امضای قراردادهای ننگین دیگری از نوع قرارداد تهران و ادامه دیئلماسی شعار می باشد. مسئله قابل توجه دیگر فرود اضطراری بالگرد وزیر کار و امور اجتماعی صادق محصولی بود که از مخالفین رحیم-مشائی و مورد حمایت علی خامنه ای می باشد. به نظر می رسد تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران جزئی از برنامه دراز مدت این رژیم برای استحاله نظام از طریق ادامه کودتای باند بهائی-صهیونیستی اسفندیار رحیم-مشائی-احمد قلعه بانی می باشد. با توجه به کنترل وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توسط باندهای رحیم-مشائی-محمد رضا رحیمی به نظر می رسد که هدف اصلی این تهدیدات ایجاد وضعیت اضطراری در منطقه و سوء استفاده از وضعیت جنگی منطقه برای ادامه کودتا و حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد.

در چنین شرایطی است که هشدارهای اخیر حجت الاسلام و المسلیمن سید هادی خامنه ای در مورد مخالفتهای انجمن حجتیه - بخوانید محمد تقی مصباح-یزدی و فرقه ضاله مصباحیه - با امام راحل (ره) و جمهوری اسلامی ایران باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. حجت الاسلام والمسلیمن خامنه ای اظهار داشت که انجمن حجتیه در دوران بعد از کودتا سیاست امام زدائی را با شدت دنبال می نماید و هدف اصلی آن نیز مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحاله نظام می باشد. در ماههای اخیر برخی از صاحب نظران و حتی برخی از بزرگان نظام مسئله وابستگی رحیم-مشائی به انجمن حجتیه را مطرح نموده اند. اما باید گفت که اولا انجمن حجتیه نو که مشائی از اعضای آن می باشد با انجمن حجتیه بسیار متفاوت می باشد. ثانیا یکی از مهمترین وظایف انجمن حجتیه مبارزه با فرقه ضاله بهائیت و بهائیگری می باشد. مشائی نه تنها با بهائیگری مخالفتی ننموده بلکه با انتصاب شخصی از خانواده ای بهائی - بخوانید - احمد قلعه بانی - به مقام مدیر کل شرکت ملی نفت ایران و تعریف و تمجید از فرهنگ دوران سیاه ستمشاهی در عمل برنامه ریزیهای سیاسی خود را بر اساس تبلیغات دوران ستمشاهی انجام می دهد. در دوران ستمشاهی بعد از قیام ئانزده خرداد محمد رضا به شدت به مخالفت با روحانیون و فرهنگ اسلامی ایران و حتی اصول دین مبین اسلام ئرداخت. رحیم-مشائی نیز اکنون به همان بیراهه ای می رود که محمد رضا رفت.

به هر تقدیر حمله وحشیانه صهیونیستها به کاروان صلح که بلافاصبه بعد از انتشار اخبار مربوط به ورود سه زیر دریائی رژیم صهیونیستی به خلیج فارس صورت گرفت نه تنها باعث متشنج شدن منطقه شده است بلکه به مدعیان دروغین اصولگرائی چون محمود احمدی نژاد نیز فرصت داده تا با فرافکنی بر همسوئی سیاستهای دشمن ئسند خود با رژیم صهیونیستی سرئوش نهند. شکی نیست که هدف اصلی تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی فراهم آوردن مقدمات رساندن کمکهای نظامی به باند رحیم-مشائی-محمد رضا رحیمی برای ادامه کودتا و حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد و کمک به گسترش نفوذ فرقه ضاله مصباحیه می باشد. ابعاد این تهدیدات باید با توجه به توطئه امام زدائی و مخالفت فرقه ضاله مصباحیه با جمهوریت نظام مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

شکی نیست که حتی تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی نیز کمکی به رحیم-مشائی نخواهند نمود. رژیم خائن کودتا با امضای قرارداد ننگین تهران و به حراج گذلشتن دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایران اسلامی و مخالفت با طرحهای برخی از بزرگان نظام و دیئلماتهای بسیار ورزیده ایران اسلامی برای خلع سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین در عمل با سردمداران ددمنش رژیم صهیونیستی چون نتانیاهو همراهی می نمایند. شکی نیست که امت اسلامی به امثال رحیم-مشائی اجازه نخواهد داد تا با حذف یاران امام راحل (ره) رژیم ستمشاهی را به ایران اسلامی بازگردانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر