۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

حمله به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام: مرحله سوم کودتای رحیم-مشائی برای حمایت از مرجعیت مصباح-یزدی و تشکیل رژیم سایه

حمله به بیوت مراجع عظام در روزهای اخیر که زیر نظر مستقیم علی خامنه ای و توسط دژخیمان تشکلهای موازی و باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد و اعضای فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه صورت گرفت باعث انزجار و تنفر بیشتر امت اسلامی از رژیم کودتا شده است. شکی نیست که قدرت طلبی و بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی جری تر شدن روحانی نمایانی چون امثال محمد تقی مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و حمید رسائی و روح الله حسینیان و قاسم روانبخش می باشد. اگر علی خامنه ای در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) قدری با نزاکت رفتار می نمود اکنون دشمنان نظام مقدس ولائی اینگونه به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام حمله ور نمی شدند. اما علی خامنه ای از دوران قبل از کودتا مصمم بود تا احمدی نژاد به هر قیمتی - بخوانید حتی استحاله نظام و فروختن کشور به مستکبرین - رئیس جمهور شود تا بلکه وی بتواند کشور را از طریق تشکلهای به اصطلاح موازی و یا به عبارتی دیگر جناح روسی شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین اداره کند. اکنون مشخص شده که نه تنها احمدی نژاد و مشاور اصلی وی اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - برنامه های دراز مدت خود را دارند بلکه به تدریج حتی در ظاهر نیز از اسلامگرائی حمایت نمی نمایند. یاوه گوئیهای احمدی نژاد در مورد حجاب اسلامی که نشات گرفته از افکار الحادی-التقاطی رحیم-مشائی می باشد در واقع علامتی بود به دشمنان نظام که خیالتان راحت باشد باند مشائی-احمدی نژاد به تدریج دیگر حتی حجاب اسلامی را نیز از صحنه سیاسی کشور حذف خواهند نمود و بدیهی است که در یک کشور غیر اسلامی دیگر اصلا نیازی به اسلام ناب محمدی نیست و فرقه های ظاله ای چون مصباحیه و حجتیه نو می توانند به راحتی به همان بیراهه ای بروند که روحانی نمایان خائنی چون کاظم شریعتمداری و حسن امامی در رژیم دست نشانده ستمشاهی رفتند.

امروز حمله به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام که به ظاهر با هدف حمایت از «امام علی خامنه ای» صورت می گیرد در واقع تکرار اعمال دشمن ئسند دژخیمان و مزدوران محمد رضای خائن می باشد. امروز اعمال دژخیمان تشکلهای موازی و باند مشائی-احمدی نژاد حاکی از همسوئی آنها با مزدوران رژیم ستمشاهی است که در زمان قیام ئانزده خرداد به بیت امام (ره) حمله ور شدند . امروز یاوگوئیهای اعضای فرقه ضاله مصباحیه مانند ادعاهای بی معنی مزدوران دربار محمد رضا است که مرتبا در مورد حمایت از «استقلال» کشور و مبارزه با سلطه قدرتهای بزرگ سخن می گفتند. امروز اعضای باندهای مشائی-احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه تفاوتی با روحانی نمایان درباری و دژخیمان صهیونیست سواک ندارند.

حملات مزدوران تشکلهای موازی و باند مشائی-احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام وحملات احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی و یاوه گوئیهای وی در مورد ضرورت بی توجهی به حجاب اسلامی همگی حاکی از آغاز فاز سوم کودتای رحیم-مشائی یعنی به قدرت رساندن رژیمی کاملا الحادی-التقاطی است که کاملا در خدمت دشمنان نظام و مستکبرین باشد. امضای قرارداد ننگین تهران که فقط باعث افزون طلبیهای بیشتر مستکبرین غرب و شرق گشت و سازش با مستکبرین حتی بر سر مسائلی چون جمهوریت نظام و حجاب اسلامی حاکی از همکاری نزدیک کودتاگران با مستکبرینی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را ضربه ای هولناک به منافع نامشروع خود در منطقه خاورمیاانه می دانستند و با هر حیله و نیرنگی قصد استحاله نظام مقدس ولائی را داشتند. اکنون بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای باعث شده تا باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد و فرقه ضاله و متحجر و بی دین مصباحیه با کمال وقاحت و بی شرمی به احکام اسلام و قرآن کریم حمله ور شوند.

چرا هنگامی که مشائی از توهین به قرآن کریم حمایت نمود و باعث انزجار و تنفر قاریان قرآن از اعمال رئیس دفتر رژیم کودتا شد مدعیان دروغین اصولگرائی سخنی در مورد ترویج بی دینی در کشور آقا امام زمان (عج) نگفتند؟ چرا هنگامی که مشائی سخن از بهبود روابط با اوباما می گفت علی خامنه ای به وی تذکر نداد؟ چرا هنگامی که مشائی بلافاصله بعد از صدور حکم حکومتی علی خامنه ای بر علیه وی برکنار شد علی خامنه ای سخنی در مورد انتصاب وی به ریاست دفتر احمدی نژاد نگفت؟ چرا علی خامنه ای در مورد ادعاهای رحیم-مشائی در مورد حمایت خود از «امام خامنه ای» سخنی نگفت و به وی در مورد توهین به امام (ره) تذکر نداد؟ چرا رحیم-مشائی اجازه یافت که شخصی بهائی مانند احمد قلعه بانی را به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت منصوب نماید و با کمک شخصی چون فاسد و خائن چون محمد رضا رحیمی - که با سوداگران مرگ نیز روابطی بسیار تنگاتنگ داشته - به تاراج بیت المال بئردازد؟

تعجبی نیست که بعد از سکوت در مورد موارد فوق که همگی نشانه بی بصیرتی و بی کفایتی و در یک کلام سکوت در برابر سلطه مستکبرین می باشد دشمنان نظام و در راس آنها رژیم منفور صهیونیستی جری تر شده و با حمله به ارکان نظام مقدس ولائی رسما قصد دارند سقوط نظام و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی را اعلام نمایند. آیا تعجبی دارد که بعد امضای قرارداد ننگین و شرم آور تهران و حمله رژیم منفور صهیونیستی به کاروان صلح قطع نامه دیگری بر علیه نظام آن هم با کمک دوستان روسی و چینی علی خامنه ای صادر می شود؟ چرا علی خامنه ای از امت حزب الله به دلیل بی بصیرتی خود در سیاست داخلی و خارجی و حمایت از خواص بی کفایت و خائن عذر خواهی نمی نماید؟

تعجبی نیست که بعد از سکوت علی خامنه ای در مورد موارد فوق دشمنان نظام باز هم جری تر شده و این بار در مراسم ارتحال امام (ره) به یادگار امام (ره) حمله ور شدند. باز هم علی خامنه ای سخنی نگفت و فقط بوسه ای بر گونه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی زد و بعدا نیز موج توهین و تهدید و ناسزا بر علیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بخصوص از حسین شریعتمداری - بخو.انید نماینده علی خامنه ای در روزنامه منافق کیهان - اوج گرفت چرا که روحانی نمایان متحجر و حامیان اسلام آمریکائی - بخواتید اعضای فرقه ضاله مصباحیه - به شدت از بازگشت اسلام ناب محمدی به بطن قوه مجریه هراس دارند و به هر بهانه ای بخصوص حمایت از «امام مصباح» دست به حمله به بیت امام (ره) می زنند. تعجبی هم نداشت که رئیس رژیم کودتا درست در هنگام حمله دژخیمان تشکلهای موازی و باند مشائی-احمدی نژاد به بیوت مراجع عظام مسئله رعایت حجاب اسلامی را زیر سئوال برد.

چرا علی خامنه ای در مورد حملات مشتی افراد بی دین و منافق و معلوم الحال به بیوت مراجع عظام سکوت نموده؟ آیای وی از آنها حمایت می نماید؟ آیا وی نمی داند که خوارج و منافقینی که امروز به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام حمله ور می شوند فردا سقوط جمهوری اسلامی ایران را رسما اعلام خواهند نمود و ئس فردا نیز رسما رژیمی مانند رژیم دلخواه امثال مسعود رجوی کافر را بر کشور آقا امام زمان (عج) حاکم خواهند نمود؟

شکی نیست که حمله به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام به معنی آغاز فاز سوم کودتای رحیم-مشائی می باشد که در ظاهر با هدف حمایت از «امام علی خامنه ای» ولی در واقع برای برکناری وی و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی به ریاست اسفندیار رحیم-مشائی که در آن «امام مصباح-یزدی» تنها «مرجع تقلید» باشد صورت گرفته. بدبختانه بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام جری تر شده و این بار با هدف اعلام رسمی استحاله نظام از زبان رئیس رژیم کودتا وارد صحنه شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر