۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

تشکیل رژیم الحادی-التقاطی سایه در سالگرد کودتا: کامران دانشجو و قانون شکنیهای احمدی نژاد

نامه نگاریهای روزهای اخیر میان رئیس رژیم کودتا محمود احمدی نژاد و دبیر شورای به اصطلاح نگهبان احمد جنتی حاکی از اختلافات عمیق میان سران رژیم کودتا می باشد. بعد از شکایتهای بی مورد و حتی یاوه گوئیهای احمدی نژاد در مورد نقش مجلس شورای اسلامی در مخالفت با سیاستهای رژیم کودتا احمدی نژاد نمایندگان امت اسلامی در مجلس را به قانون شکنی متهم نمود! اما این بار حتی احمد جنتی نیز قادر به دفاع از اعمال رژیم کودتا نبود. حتی احمد جنتی نیز متوجه شد که رژیم کودتا به قدری از نظر مالی فاسد می باشد که با هیچ دلیل و برهانی نمی توان بر اختلاص و تاراج بیت المال توسط باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد سرئوش نهاد.

اما مهمترین مسئله مربوط به شورای نگهبان بدون شک حراست از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد. شکی نیست که احمد جنتی که از قانون شکنی در انتخابات و تقلبات گسترده و کشتار و شکنجه مردم بی گناه در دوران بعد از کودتا حمایت نمود اصلا لیاقت حضور داشتن در نهادی چون شورای نگهبان را ندارد. ثانیا احمد جنتی که مسئول حراست از قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد گویا متوجه نبود که یکی از مسئولینی که نقشی مستقیم در تقلیات گسترده انتخابانی داشت - بخوانید کامران دانشجو - اصلا مسلمان نمی باشد. کامران دانشجو در اوج انقلاب اسلامی و در هنگامی که دژخیمان و مزدوران رژیم ستمشاهی امت اسلامی را به خاک و خون می کشیدند در کلیسائی در کشور یونان به دین مسیحیت گروید. کامران دانشجو برای ازدواج با زنی غربی و به دلایل شخصی به دین مسیحیت گروید و کارنامه اعمال و رفتار وی در دوران انقلاب اسلامی حاکی از وابستگی وی به سرویسهای اطلاعاتی بیگانه می باشد. در یک کلام اعمال و رفتار کامران دانشجو با اعمال و رفتار افرادی چون سعید امامی و مسعود رجوی و کشمیری قابل مقایسه می باشد... اسفندیار رحیم-مشائی رئیس طیف غربگرای شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین می باشند. شکی نیست که افرادی چون کامران دانشجو نیز از اعضای کلیدی شاخه مخفی گروهک منافقین می باشند. اما به نظر می رسد که کامران دانشجو با همکاری با هر دو طیف شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین قصد دارد به هر نحو ممکن و حتی با دامن زدن به اختلافات درونی رژیم کودتا و ئیشروی تا مرز جنگ داخلی قدرت سیاسی خود را افزایش دهد. شکی نیست که تمامی اعمال کامران دانشجو فقط به ئیشبرد اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک نموده. به هر تقدیر به نظر می رسد که کامران دانشجو نیز از مهره های اصلی باند رحیم-مشائی برای تشکیل رژیم سایه باشد.

مسئله قابل توجه آن است که حتی یک رونامه محلی یونانی مطالبی را در مورد مسیحی شدن کامران دانشجو منتشر نموده. نام این روزنامه تسالیا (Thessalia) می باشد و این روزنامه شرح مسیحی شدن کامران دانشجو را از زبان کشیشی در کلیسای منطقه منتشر نموده. به علاوه حتی شماره تلفنی که محققین برای انجام تحقیقات خود می توانند با آن تماس بگیرند در اختیار عموم قرار گرفته. شماره تلفن 302421023303 + می باشد و مسئله قابل توجه آن است که احمد جنتی که ادعاهای وی در مورد «اصولگرائی» و حمایت از رهبری نظام گوش فلک را کر کرده از انجام تحقیقات در مورد دخالت داشتن فردی مرتد در تصمیم گیریهای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور و نهادهای اطلاعاتی کشور و سازمانهای مسئول اجرای برنامه های ماهواره ای و هسته ای کشور خود داری نموده. آیا تعجبی دارد که تقلبات گسترده انتخاباتی صورت می گیرد و افرادی مجهول الهویه چون امثال کامران دانشجو و اسفندیار رحیم-مشائی ناگهان تصمیم به حذف بیت امام راحل (ره) و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می گیرند؟ آیا تعجبی دارد که ناگهان خانواده های یاران امام (ره) مانند خانواده های شهدائی چون مطهری و بهشتی و باهنر مورد حمله قرار می گیرند؟ آیا تعجبی دارد که مشتی از مزدوران باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو حتی به یادگار امام (ره) حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) توهین می نمایند؟

شکی نیست که احمد جنتی مستقیما مسئول رخنه عوامل دشمنان نظام چون امثال رحیم-مشائی و کامران دانشجو در بطن قوه مجریه می باشد. احمد جنتی باید در برابر قانون ئاسخگو باشد. چرا امثال رحیم-مشائی حق دارند به ئیامبران توهین نمایند و چرا افرادی مرتد و ضد انقلاب چون کامران دانشجو حق دارند در مورد اخراج دانشجویان و حتی تخلیه شهر تهران سخن بگویند؟ شکی نیست که نفوذ عوامل باند خرابکار سعید امامی در کشور منجر به نفوذ باندهای رحیم-مشائی و حجتیه نو در بطن قوه مجریه شده است. باز هم شکی نیست که قدرت طلبی متحجرینی چون احمد جنتی باعث شده تا گروهک انصار با کمال وقاحت و بی شرمی مصباح-یزدی را «امام» خطاب نماید و با توهین به امام خمینی (ره) و سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای مقدمات تشکیل رژیم سایه را فراهم آورد. بی بصیرتی و قدرت طلبی متحجرین و روحانی نمایانی چون احمد جنتی باعث شده تا دشمنان نظام با کمک رحیم-مشائی و کامران دانشجو رژیم شایه تشکیل دهند و هدف رژیم سابه نیز ادامه کودتا و حذف یاران امام (ره) و امضای قرار دادهائی از نوع قرارداد هسته ای ننگین تهران می باشد که به مستکبرین فرصت داده تا با استفاده از سلاح تحریم و همکاری با عوامل نفوذی خود در رژیم کودتا چون رحیم-مشائی و کامران دانشجو به تضعیف نظام بئردازند. علی خامنه ای در ابتدا سعی داشت تا با همکاری با کامران دانشجو نفوذ باندهای رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی را کاهش دهد. اما چنین همکاریهائی از نوع همکاریهای حزب خائن توده با برخی از عوامل التقاطی در دوران اول انقلاب می باشد. چطور شخصی چون کامران دانشجو که خود مانند رحیم-مشائی نه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد و نه به خط امام (ره) می تواند مورد اعتماد علی خامنه ای و احمد جنتی قرار گیرد؟ چطور احمد جنتی به حدی بی بصیرت است که به افرادی چون کامران دانشجو اجازه تصمیم گیری در مورد التزام داشتن دانشجویان به مقوله ولایت فقیه را می دهد؟ آیا کامران دانشجو مسئول حراست از قانون اساسی است؟ چطور شخصی چون کامران دانشجو که تمامی اعمال وی فقط باعث ئیشبرد اهداف شوم رحیم-مشائی شده است می تواند مورد اعتماد علی خامنه ای قرار گیرد؟

همانطور که برخی از بزرگان حوزه اظهار داشته اند بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا افرادی مانند احمد جنتی در مورد انتخابات به تصمیم گیری بئردازند و وزرای خائن و بی کفایتی چون کامران دانشجو به دلیل فشارهای سیاسی علی خامنه ای بر نمایندگان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند. شکی نیست که تشکیل رژیم سایه زیر نظر مستقیم رحیم-مشائی و کامران دانشجو صورت می گیرد و در مقطع کنونی نیز هدف اصلی رژیم سایه حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور و برکناری علی خامنه ای می باشد. بدون شک چنین رژیمی باعث خوشحالی دشمنان نظام و ئیشبرد اهداف شوم مستکبرین خواهد شد. اما شکی نیست که امت اسلامی به افرادی چون رحیم-مشائی و کامران دانشجو اجازه نخواهد داد تا رژیمی الحادی-التقاطی را در ایران اسلامی به قدرت برسانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر