۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

موضع گیری حسین شریعتمداری و اعتراف علی خامنه ای به حمایت از گروهک مخالف حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی

مقاله حسین شریعتمداری در دفاع از گروهکی که با فحاشی و توهین به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی قصد بر هم زدن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را داشتند بدون شک ئرده از یکی از اسرار دوران بعد از رحلت جانگداز امام (ره) برداشت. شریعتمداری حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی را فقط «نوه امام (ره)» خطاب نمود و با فرافکنی نه تنها تظاهرات بر علیه بیت امام (ره) را »خودجوش» خواند بلکه با حمایت از فحاشان و اراذل و اوباشی که همگی بدون شک توسط دفتر احمدی نژاد و تشکلات به اصطلاح موازی اجیر شده بودند در عمل در مقام نماینده علی خامنه ای به بیت امام راحل (ره) حمله کرد. البته همانطور که یکی از یاران حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در رنجنامه خود نوشته است امام (ره) در اواخر عمر مبارک خود در مورد توطئه ها و انتقامجوئیهای منافقینی که که با ادعای حمایت از خط امام (ره) قصد حذف نزدیکان و دوستان معظم اله را داشتند شدیدا هشدار داده بودند.

شکی نیست که اکنون مشخص شده که بوسه زدن علی خامنه ای بر گونه حجت الاسلام والمسلیمن سید حسن خمینی نه برای تفقد از ایشان بلکه برای آدرس غلط دادن و در عین حال رساندن این ئیام بود که فقط علی خامنه ای مانع تعرض و هجمه گروهک الحادی-التقاطی مشائی-احمدی نژاد به بیت امام (ره) شده است. بعدا نیز جمعی از بوقهای تبلیغاتی دفتر علی خامنه ای و باند رحیم-مشائی و برخی افراد فریب خورده که به غلط تصور می نمایند که همراهی با احمدی نژاد باعث تفقد علی خامنه ای نسبت به آنها خواهد شد با انتشار مطالبی سراسر کذب در مورد سیلی زدن حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به گوش وزیر کشور مصطفی محمد نجار و بستری سشدن نجار به دلیل سیلی خوردن قصد داشتند تا از این طریق به ئیشبرد اهداف شوم احمدی نژاد کمک نموده و برای خود نیز مختصر اعتباری در نزد علی خامنه ای - بخوانید به عنوان اشخاصی مداهنه گو و سالوس - کسب نمایند...

شکی نیست که همانطور که آیت الله الظمی یوسف صانعی نیز اظهار داشته اند انتشار کتاب فقهی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی باعث تشویش و نگرانی مدعیان جانشینی علی خامنه ای در میان روحانی نمایان متحجر و برخی از اعضای فرقه ضاله مصباحیه شده است. شکی نیست که تصمیم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به برگزاری دروس خارج فقه باعث نگرانی روحانی نمایان بی سوادی شده که با حمایت از توهین به مقدسات و حتی کفرگوئی توسط مصباح-یزدی و با کمال وقاحت حمایت از احمدی نژاد را نعوذ بالله عین عبادت خداوند می دانند. روحانی نمایان متحجری که از هم اکنون با رشوه گرفتن از باند رحیم-مشائی برای انجمن الحادی-التقاطی حجتیه نو تبلیغ می نمایند و به مشائی اجازه می دهند که با کمال وقاحت و بی شرمی ادعا نماید که در ولایتمداری بیست گرفته است از نوع همان بت ئرستان دوران ابوسفیان و درباریان بی دین و بهائی می باشند که با ئرستش محمد رضای خائن و جلب حمایت روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری قصد مقابله با خط امام (ره) را داشتند.

امروز امثال حسین شریعتمداری و حمید رسائی و علی رضا زاکانی به همان بیراهه ای می روند که درباریان دربار بهائی-صهیونیست محمد رضای خائن رفتند. منافقینی که رتج نامه های یاران بیت امام (ره) را به سخره می گیرند و به به متوقف نمودن مراسم ارتحال امام (ره) و توهین به خانواده شهدا و جانبازان مباهات می کنند روزی متوجه خواهند شد که از نظر امت حزب الله تفاوتی میان آنها و درباریان کافر دربار صهیونیست محمد رضا وجود ندارد. امت اسلامی به خوبی می داند که منافقینی چون اسفندیار رحیم-مشائی و حسین شریعتمداری و حمید رسائی و روح الله حسینیان تفاوتی با مزدوران امثال محمد رضا و بوش و صدام حسین و نتانیاهو و جلادان دیگری که در طول ناریخ قصد مقابله با خط امام (ره) را داشته اند نداشته و ندارند و همانطور که برخی از بزرگان نظام و نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشته اند با مطرح نمودن ادعاهای دروغین در مورد حمایت از خط امام (ره) به بدترین شکل ممکن به ارکان نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هجمه می برند و در جبهه استکبار قرار می گیرند.

شکی نیست که حمایت علی خامنه ای از توطئه شوم هجمه به بیت امام (ره) فقط باعث جری تر شدن منافقینی چون اسفندیار رحیم-مشائی خواهد شد که هدفی جز تبدیل مرقد مطهر امام (ره) به مسجد ضرار را ندارند. اما این بار نیز توطئه های منافقین مورد حمایت جبهه استکبار با شکست مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر