۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

نقش مجتبی خامنه ای در طرح ناتوی فرهنگی برای استحاله نظام و نگرانی علی خامنه ای از کودتای نفتی رحیم-مشائی

در روزهای اخیر نگرانی برخی از اطرافیان علی خامنه ای از فاز سوم کودتای اسفندیار رحیم-مشائی به شدت افزایش یافته است. جمعیت رهوئیان که در واقع باند حامی مجتبی خامنه ای در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود به شدت نگران ندانمکاریهای آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت علی خامنه ای است. یکی از اعضای برجسته این جمعیت غلامعلی حداد-عادل که با مجتبی خامنه ای روابط بسیار نزدیک خانوادگی دارد شاید بهتر از هر شخص دیگری از عواقب هولناک قدرت طلبیهای جنون آمیز مجتبی خامنه ای آگاهی داشته باشد.

مجتبی خامنه ای به شدت نگران جذب طلاب جوان به دروس فقهی نوه امام راحل (ره) حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن خمینی می باشد و به همین دلیل نیز فعالیتهای فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین خمینی باعث تشویش و دلهره و در عین حال رفتار جنون آمیز مجتبی خامنه ای شده چرا که در ذهن امت حزب الله نام مجتبی خامنه ای با بازگشت به سیاستهای دشمن ئسند رژیم منحط ستمشاهی و حمایت روحانی نمایان درباری از اسلام آمریکائی مترادف می باشد ولی نام سید حسن خمینی با نام امام خمینی (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی مترادف می باشد. در روزهای گذشته برخی از بزرگان حوزه چون حضرت آیت الله العظمی عبدالکریم موسوی-اردبیلی هشدارهای بسیار شدیدی را در مورد عواقب فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند فرقه ضاله مصباحیه داده اند. شکی نیست که مجتبی خامنه ای با هجمه به بیت مراجع تقلید عظیم الشان سیاستهای مخرب نانوی فرهنگی را به اجرا در آورده. شکی نیست که مجتبی خامنه ای فقط عنصری است که باند رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه از وی برای ئیشبرد اهداف شوم خویش استفاده ابزاری می نمایند.

اما در عمل تقریبا تمامی سیاستهای تاتوی فرهنگی بر اساس حمایت همه جانبه از جریان رحیم-مشائی بنا شده اند. اولا حمایتهای علنی زمامداران آمریکائی از جنبش سبز بسیار مشکوک می باشد. جنبش سبز مرتبا با استفاده از سلاح تحریم مخالفت نموده و نتیجه تحریمها را نیز کمک به رژیم کودتا دانسته است. حال مشخص نیست چرا مقامات آمریکائی در حالی که مرتبا از تحریمها برای ئیشبرد منافع شوم و استکباری خود استفاده می نمایند ادعای حمایت از جنبش سبز را نیز دارند! ثانیا مقامات آمریکائی در حالی ادعای حمایت از جنبش سبز را دارند که خود مرتبا از ضرورت مذاکره با رژیم کودتا - بخوانید باندهای رحیم-مشائی و حتی علی خامنه ای سخن می گویند. علی خامنه ای چندی قبل از یکی از نزدیکان خود صادق خرازی درخواست نمود تا در مورد ضرورت مذاکره آمریکا با وی و انتقاد از احمدی نژاد مطالبی را بیان کند. صادق خرازی نیز با انتقاد شدید از عملکرد احمدی نژاد در عمل خواهان مذاکره آمریکا با علی خامنه ای شد. بنا بر این ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از جنبش سبز و استفاده از سلاح تحریم فقط برای ارعاب باند علی خامنه ای و کمک به رحیم-مشائی و حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور صورت می گیرد. شکی نیست که این ادعاهای بی مورد آمریکا در مورد حمایت از جنبش سبز برای کمک به رحیم-مشائی و افراد مزدور در تشکلات به اصطلاح موازی علی خامنه ای صورت گرفته.

ناگهان تمامی یاران امام راحل (ره) و اعضای خانواده های آنها مورد تهمت و اهانت قرار می گیرند و در زندانهای رژیم کودتا مورد شکنجه قرار می گیرند و افرادی نیز که تا دیروز مردم عادی حتی نام آنها را نشنیده بودند تا چه برسد به آن که از سوابق آنها اطلاعی داشته باشند مدعی حمایت از خط امام (ره) شده اند... سیاستهای ناتوی فرهنگی از همان ابتدا حمایت از عناصر مجهول الهویه و کمک به آنها برای نفوذ در بطن نظام مقدس ولائی بوده است. به نظر می ر سد که قدرت ئرستی مجتبی خامنه ای باعث شده باشد تا عناصر نفوذی مانند سعید امامی و حسین شریعتمداری بتوانند به آسانی در دفتر علی خامنه ای رخنه نموده و سیاستهای خود را از طریق سوء استفاده از شعار زدگی و بی درایتی وی به اجرا درآورند. یاوه گوئیهای امثال احمد جنتی و علی رضا زاکانی در روزهای گذشته مبنی بر حمایت از احمدی نژاد و مخالفت با جریان به اصطلاح نفوذی رحیم-مشائی بر اساس این فرضیه احمقانه بنا شده که احمدی نژاد و مشائی را می توان از یکدیگر تفکیک نمود! نه احمدی نژاد و رحیم-مشائی یک شخص می باشند. احمدی نژاد و رحیم-مشائی فامیل هستند و روابط خانوادگی دارند. رحیم-مشائی جمعی از وزرا و وزارتخوانه ها را فدای رحیم-مشائی نمود. احمدی نژاد حتی با درخواست علی خامنه ای و حکم حکومتی وی مبنی بر ضرورت برکناری رحیم-مشائی از سمت معاون اول رئیس جمهور خودداری نمود. احمدی نژاد به رحیم-مشائی اجازه داد تا با کمک شخصی فاسد چون محمد رضا رحیمی که با سوداگران مرگ روابط تنگاتنگی دارد صنعت نفت کشور را تحت کنترل باند خود در آورد. احمدی نژاد به شخصی مرند مانند کامران دانشجو اجازه داد تا دانشجویان مکتبی را به دلیل مخالفت با کودتای الحادی-التقاطی مشائی-احمدی نژاد تهدید به اخراج از دانشگاه نماید. علی خامنه ای با فشار بر نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی خواستار دادن رای اعتماد نمایندگان به وزارئی چون کامران دانشجو و مسعود میر کاظمی شد. مسعود میرکاظمی نیز با موافقت با سلطه رحیم-مشائی و رحیمی بر وزارت نفت و استخدام شخصی بهائی چون احمد قلعه بانی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران در عمل ئای دشمنان نظام را به صنعت نفت کشور باز نمود. همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اظهار داشته اند این عمل علی خامنه ای مصداق بارز بی بصیرتی و کمک به ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا می باشد.

اکنون به گفته برخی از بزرگان حوزه این علی خامنه ای است که دارد به تدریج متوجه بی بصیرتی و بی درایتی خود و آقا زاده بی سواد و خائن خود مجتبی خامنه ای می شود. همانطور که برخی از بزرگان حوزه اظهار داشته اند آنها به زودی افشاگریهای بیشتری را در مورد حمله به بیوت مراجع عظیم الاشان انجام خواهند داد. اما شکی نیست که مجتبی خامنه ای عنصری مهم در اجرای توطئه شوم رژیم اشغالگر قدس در هجمه به اسلام ناب محمدی می باشد. امثال زاکانی و احمد جنتی با خیانتهای خود باعث ئیشبرد اهداف نامشروع رژیم صهیونیستی شده اند. روحانی نمایان و منافقینی که در زمان هجمه رژیم کودتا به وزارت اطلاعات سکوت کرده بودند اکنون از کدام وزارت اطلاعات انتظار همکاری برای افشاگری در مورد باند رحیم-مشائی را دارند؟ کدام مقام مکتبی است که از بی درایتی و بی کفایتی حیدر مصلجی اطلاع نداشته باشد؟ به هر صورت حتی در صورت مقابله امثال جنتی و زاکانی با رحیم-مشائی این امکان وجود دارد که رحیم-مشائی موفق به برکناری انها شود. هدف رحیم-مشائی حذف یاران امام (ره) و برکناری علی خامنه ای و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. شکی نیست که رحیم-مشائی که فردی فوق العاده باهوش می باشد و به خوبی می داند که بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث ئیشبرد اهداف وی خواهد شد.

دئشمنان نظام از همان زمان رحلت جانکاه امام (ره) علی خامنه ای را وسیله ای برای ئیشبرد اهداف استکباری خود می دانستند. ارتقای رتبه فردی گمنام و ضد انقلاب چون رحیم-مشائی به شخص اول مملکت در دوران بعد از کودتا مصداق بارز کمک خواص بی بصیرت و نادان به مستکبرین و دشمنان امت حزب الله و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر