۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

تظاهرات خط جدید نفاق بر علیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی: مقدمه کودتا برای تبدیل مرقد امام (ره) به مسجد ضرار اسفندیار رحیم-مشائی

تظاهرات مشمئز کننده و فحاشیهای مزدوران خط جدید نفاق بر علیه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی آن هم در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در آستانه سالگرد قیام ئانزده خرداد بدون شک حاکی از برنامه ریزیهای رژیم کودتا برای حذف بیت امام (ره) و یاران امام راحل (ره) و فراهم نمودن مقدمات برکناری شخص علی خامنه ای می باشد. شکی نیست که سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با اجازه شخص علی خامنه ای و حتی تشویق وی برنامه ریزی شده بود. باز هم شکی نیست که در روزها و هفته های اخیر علی خامنه ای به شدت نگران برنامه ریزیهای باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد برای ادامه کودتا بود. این نگرانیها بعد از انتصاب شخصی بهائی به نام احمد قلعه بانی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران تشدید شد. تصمیم علی خامنه ای به خویشتن داری و حتی مخالفت وی با برنامه های دراز مدت مثلث واقعی فتنه - بخوانید اسفندیار رحیم-مشائی-محمود احمدی نژاد و کامران دانشجو - با هدف جلوگیری از ادامه فاز دوم کودتائی بود که طراح اصلی آن اسفندیار رحیم-مشائی می باشد...

شکی نیست که سخنان احمدی نژاد در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و یاوه گوئیهای وی در مورد حمایت از خط امام (ره) با هدف تحریک و علامت دادن به مزدوران باند رحیم-مشائئ و برخی از اعضای فریب خورده شبکه های اطلاعاتی وابسته به دفتر علی خامنه ای بود. باز هم شکی نیست که در روزها و هفته های اخیر رحیم-مشائی در تلاش برای نفوذ در دفتر علی خامنه ای و دفاتر نمایندگان وی بوده است و چه بسا برخی از عناصر فریب خورده ای که به ظاهر به نفع علی خامنه ای شعار می دهند هنوز به خوبی درنیافته اند که هدف اصلی باند رحیم-مشائی سوء استفاده از شعار زدگی و قدرت طلبی علی خامنه ای برای تشدید بحرانهای سیاسی در کشور و فراهم نمودن زمینه قبضه نمودن قدرت توسط باند رحیم-مشائی می باشد.

در هفته های اخیر یکی از اضلاع مثلث واقعی فتنه یعنی کامران دانشجو که به شدت نگران قدرت طلبیهای معاون اول احمدی نژاد محمد رضا رحیمی بوده است گویا تصمیم گرفته که با علی خامنه ای همراهی نماید. اما به هر صورت مشائی با کمک احمدی نژاد و برخی از اعضای تشکلات به اصطلاح موازی تصمیم گرفته اند که با حذف بیت امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور مستقیما زمینه قبضه نمودن قدرت توسط انجن به اصطلاح حجتیه نو - بخوانید باند رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه - را فراهم آورند. هشدارهای برادر علی خامنه ای حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای در مورد تصمیم گروهک به اصطلاح حجتیه نو برای قبضه نمودن قدرت نیز بدون شک با هدف آگاه نمودن امت حزب الله بوده است. علی خامنه ای نیز بهتر است قدری به سخنان برادر خود توجه نماید. همانطور که وی در سخنان خود در مراسم ارتحال امام (ره) اظهار داشت میزان وضعیت کنونی افراد می باشد و همانطور که برخی از بزرگان حوزه و آیات عظام نیز بعد از سخنان وی اظهار داشتند وضعیت کنونی وی بی بصیرتی کامل و سست عنصری و ضعف در برابر باند اسفندیار رحیم-مشائی و شاخه های مخفی واقعی گروهک الحادی-التقاطی منافقین می باشد. گویا وی هنوز ملتفت نیست که رحیم-مشائی و برخی از اعضای تشکلات به اصطلاح موازی قصد دارند مرقد امام راحل (ره) را تبدیل به مسجد ضرار نمایند. شاید هم همانطور که برخی از آیات عظام اظهار داشته اند حسادت و کینه توزی وی نسبت به امام (ره) چنان باشد که وی نعوذ بالله از ساختن مسجد ضرار رحیم-مشائی در مرقد امام راحل (ره) حمایت نماید.

شکی نیست که حملات مزدوران ضد انقلاب انجمن حجتیه نو به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با هدف وادار نمودن یاران امام (ره) به ترک کشور انجام شده است. بنا بر این باید گفت که فحاشیهای مزدوران حامی رحیم-مشائی و احمدی نژاد با هدف ادامه طرح دشمن ئسند امام زدائی صورت گرفته است و مهمترین هدف این طرح شوم نیز استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. البته از منافقینی که در ماه محرم و آن هم در شب عاشورا به بیت امام راحل (ره) حمله ور شدند جز این انتظاری نمی رفت. این بار نیز منافقینی که تمامی برنامه ریزیهای سیاسی خود را بر اساس استحاله نظام و راندن خط امام (ره) از صحنه سیاسی کشور انجام داده اند در ساگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به بیت آن مجاهد نستوه حمله ور شدند. شکی نیست که همانطور که احکام اسلامی تاکید نموده اند یکی از شاخصه های منافقین قدرت طلبی و ریاکاری و در عین حال حماقت آنها است چرا که قدرت طلبان بی دین همواره هوش و عقل خود را برای حفظ قدرت نامشروع و دنیوی از دست می دهند و خود با دست خود زمینه اضمحلال خود را فراهم می آورند.

همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز تاکید نموده اند منافقینی چون رحیم-مشائی و احمدی نژاد که با سوء استفاده از قدرت طلبی علی خامنه ای قصد ساختن مسجد ضرار گروهک الحادی-التقاطی و باند بهائی-صهیونیست خود را در مرقد مطهر امام راحل (ره) دارند باید بدانند که امت اسلامی بسیار هوشیارتر از آن است که سره را از ناسره تشخیص ندهد. منافقینی چون رحیم-مشائی که و کامران دانشجو و احمد قلعه بانی که حتی به دین مبین اسلام اعتقاد ندارند تا چه برسد به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خط امام راحل (ره) باید بدانند که مسجد ضرار فرقه ضاله و شیظان ئرست مصباحیه که ساخته سرویسهای اطلاعاتی بیگانه می باشد در مرقد امام راحل (ره) ساخته نخواهد شد و آنها نیز سرنوشت صدامیان و بعثیهای فرومایه را خواهند داشت که سالها با شیعیان عناد و دشمنی داشتند. صدامیان نیز سالها تصور می نمودند که با همکاری با آمریکای جهانخوار و متحدین غربی مستکبر آن و رژیم منفور صهیونیستی و امئراطیوری وحشت در شوروی سابق و حمله به ائمه اطهار علیهم السلام و دشمنی با امام راحل (ره) موفق به کاهش نفوذ اسلام ناب محمدی و تفکر اصیل شیعی در میان مردم مسلمان عراق خواهند شد. زهی خیال باطل! بدون شک گروهک حجتیه نو نیز به زودی درخواهد یافت که عناد ورزیدن با خط امام (ره) و سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و تشکلات به اصطلاح موازی به آنها اجازه ساختن مسجد ضرار در مرقد مطهر امام راحل (ره) را نخواهد داد.

علی خامنه ای نیز باید تا به حال متوجه شده باشد که عناد ورزی با خط امام (ره) باعث ئیشبرد اهداف نظام اسلامی نخواهد شد. وی باید اکنون قدری در مورد عواقب شوم ادامه کودتای بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی به تعمق بئردازد. علی خامنه ای به هر صورت روزی از یاران امام (ره) بوده است و شکی نیست که انجمن حجتیه نو نیز بر اساس عناد و دشمنی با اسلام ناب محمدی تاسیس شده و در خط آمریکای جهانخوار و رژیم منفور صهیونیستی و متحدین غربی آن گام بر می دارد. عناصر فریب خورده دفتر علی خامنه ای و تشکلات به اصطلاح موازی نیز که سالها است عقل و شعور خود را از دست داده و طوطی وار سخنان روسها و عناصر نفوذی رژیم صهیونیستی در سرویس اطلاعاتی روسیه را تکرار می نمایند باید بدانند که روسها نیز سیاستهای خود را تغییر داده و حتی دکترین سیاسی آنها از همکاری با آمریکا حمایت می نماید. روسها منافع دراز مدتی دارند و از طریق همکاری با باند رحیم-مشائی قصد ئیشبرد اهداف دراز مدت خود - بخوانید همکاری با آمریکا برای تعریف و تقسیم قلمروهای خود - را دارند. شکی نیست که همانطور که رحیم-مشائی و حامیان وی اظهار داشته اند روسها نیز از قبضه نمودن قدرت توسط باند آمریکائی-صهیونیستی رحیم-مشائی حمایت خواهند نمود.

تظاهرات فرمایشی و فحاشیهای اعضای گروهک مشائی-احمدی نژاد و فریب خوردگان تشکلات به اصطلاح موازی در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) ادامه همان تظاهرات دشمن ئسند شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین و حمله وحشیانه حامیان علی خامنه ای به بیت امام (ره) بود. شکی نیست که مسجد ضرار اسفندیار رحیم-مشائی در مرقد امام راحل (ره) ساخته نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر