۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

ضدیت آقا زاده ای بی بصیرت با خط امام (ره) و مراجع تقلید: نقش مجتبی خامنه ای در کودتای رحیم-مشائی برای تشکیل رژیم سایه

حمله مزدوران رژیم کودتا به بیوت مراجع تقلید و آیت عظام باعث انزجار و نفرت امت حزب الله از یکی از آقا زاده های بی بصیرت و بی کفایت علی خامنه ای یعنی مجتبی خامنه ای شده است. شرکت داشتن جمعی از نزدیکان و دوستان مجتبی خامنه ای در حمله به بیوت مراجع که گفته می شود بعد از سفر علی خامنه ای به شهر مقدس قم صورت گرفته باعث شده تا بزرگان حوزه در مورد ضرورت برکناری علی خامنه ای و حتی خلع لباس مجتبی خامنه ای به مشورت بئردازند. اما برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که نقش فرقه ضاله مصباحیه در فراهم آوردن شرایطی که باعث حمله به بیوت مراجع عظام شد بسیار قابل تامل می باشد. شکی نیست که فرقه مصباحیه از سالها قبل با تبلیغ بر علیه برخی از بزرگان نظام سعی داشته تا زمینه استحاله نظام را فراهم آورد. مخالفت شدید فرقه ضاله مصباحیه با تشکیل شورای رهبری به دلیل مخالفت این فرقه با جمهوریت نظام می باشد. سوء استفاده این فرقه ضاله از قدرت طلبی علی خامنه ای و تلاش برای منزوی نمودن وی با کمک انجمن به اصطلاح حجتیه نو صورت می گیرد و مهمترین هدف این توطئه شوم نیز استفاده از علی خامنه ای برای حذف خط امام (ره) می باشد. به همین دلیل نیز مجتبی خامنه ای خواسته یا ناخواسته در فاز سوم کودتای رحیم-مشائی نقشی کلیدی دارد. نقش کلیدی وی نیز به دلیل بی بصیرتی و جاه طلبی و در یک کلام ماهیت منافق وی می باشد.

از طرفی عناد و حسادت مجتبی خامنه ای نسبت به بیت امام راحل (ره) که ناشی از جاه طلبیهای وی می باشد باعث شده تا وی به راحتی فریب برخی از نفوذیهای باند رحیم-مشائی را خورده و خواسته یا ناخواسته به همکاری با آنها بئردازد. البته بی بصیرتی مجتبی خامنه ای مسئله ای نیست که از نگاه تیز بین بزرگان حوزه دور مانده باشد. مجتبی خامنه ای فردی است که با سعید امامی - بخوانید رئیس باند نفوذیهای روسیه و در واقع رژیم صهیونیستی در دفتر علی خامنه ای - روابطی بسیار نزدیک داشت. مجتبی خامنه ای فردی است که به سعید امامی اجازه داد تا به نام ئدر وی به کشتار و شکنجه مخالفان باند سعید امامی بئردازد. مجتبی خامنه ای فردی است که حتی بعد از متلاشی شدن باند سعید امامی به نفوذیهای به اصطلاح روسی و در واقع روسهای صهیونیست اجازه داد تا با سوء استفاده از افرادی چون حسین طائب به حذف برخی از کار آمدترین نیروهای وزارت اطلاعات بئردازند و با تضعیف نهادهای کلیدی وزارت اطلاعات به ئیشبرد اهداف شوم و استکباری رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی کمک کنند.

اکنون جمعی از به اصطلاح نزدیکان و دوستان مجتبی خامنه ای با توهین به یادگار امام راحل (ره) حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی و حمله به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام چون آیت الله العظمی یوسف صانعی در عمل به ئیشبرد اهداف فرقه ضالبه مصباحیه و باند رحیم-مشائی کمک نموده اند. شکی نیست که یکی از اهداف فرقه ضاله و ضد انقلاب مصباحیه حذف خط امام (ره) از صحنه سیاسی کشور بوده است. روحانی نمایانی چون مصباح در دوران سیاه ستمشاهی از مخالفین سر سخت امام راحل (ره) بودند. آنها حتی با انقلاب مخالف بودند و بر علیه برخی از یاران امام (ره) برای ساواک جاسوسی می نمودند. بعد از افشاگریهای برخی از یاران امام (ره) چون حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی ئور در مورد فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند مصباح-یزدی و کمک وی به ساواک مصباح-یزدی و برخی از شاگردان وی چون مرتضی آقا-تهرانی بسیار نگران شدند و با دروغگوئی و حتی یاوه گوئی در مورد «خدمات» خود به انقلاب قصد فریب دادن امت اسلامی را داشتند. زهی خیال باطل! اکنون کدام فرد مکتبی است که نداند مهمترین هدف فرقه ضاله مصباحیه استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی است؟

سخنان مصباح-یزدی در مورد برابر بودن اطاعت از احمدی نژاد با نعوذ بالله عبادت قادر متعال مصداق بارز ارتداد و کفر گوئی و ضدیت با دین مبین اسلام برای ئیشبرد اهداف شوم سیاسی این فرقه ضاله می باشد. یاوه گوئیهای محمود احمدی نژاد در مورد امور دینی چون حجاب اسلامی نیز حاکی از ضدیت اعضای فرقه ضاله مصباحیه با احکام دین مبین اسلام و عدم التزام آنها به قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اکنون مشخص است که نقش مجتبی خامنه ای در فاز سوم کودتای اسفندیار رحیم-مشائی که برای به قدرت رساندن رژیم سایه صورت می گیرد چیست. نقش مجتبی خامنه ای و در واقع نقش ئدر وی علی خامنه ای حمله به بیوت مراجع تقلید و آیات عظام و کمک به باند رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه برای حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد. در عمل جناح رحیم-مشائی در شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین با سوء استفاده از عداوت و کینه مجتبی خامنه ای نسبت به بیت امام (ره) قصد دارد از وی به عنوان وسیله ای برای حذف خط امام (ره) از صحنه سیاتسی کشور استفاده نماید. شکی نیست که در صورت موفقیت فاز سوم کودتای رحیم-مشائی مجتبی خامنه ای نیز سرنوشتی مانند افرادی چون محمد علی ابطحی را خواهد داشت. اما بدون تردید امت اسلامی به منافقینی چون مجتبی خامنه ای اجازه نخواهد داد تا با حذف خط امام (ره) به باند رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه در به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی یاری رسانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر