۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

وتوی قطع نامه سازمان ملل بر علیه اسرائیل توسط آمریکا و سکوت معنی دار رحیم-مشائی: زنگ خطری برای علی خامنه ای

در حالی که تمامی کشورهای جهان به جز آمریکا و برخی از متجدین غربی مستکبر آن با محکومیت قاطع جنایت هولناک رژیم صهیونیستی انزجار خود از رفتار ددمنشانه صهیونیستها را اعلام داشته اند رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی نه تنها این جنایت هولناک را محکوم ننموده بلکه مشغول رایزنی برای بهبود موقعیت سیاسی خود می باشد. گویا مشائی اصلا متوجه نیست که جنایتی اتقاق افتاده و افراد بی گناه که تنها جرم آنها امداد رسانی به مردم مستضعف غزه بوده کشته و زخمی شده اند. البته باید گفت که هر دوجناح رژیم کودتا - بخوانید شاخه های مخفی واقعی گروهک الحادی- التقاطی منافقین فقط قصد سوء استفده از جنایات هولناک صهیونیستها را دارند. بدیهی است که در این میان سکوت رحیم-مشائی فقط بر نظریه همکاری وی با آمریکا و صهیونیستها صحه می گذارد...

مشخص نیست که چرا هیچکدام از مدعیان دروغین اصولگرائی در رژیم کودتا حتی وتوی قطع نامه شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم ننموده اند. احمدی نژاد در عمل فقط به ئیشبرد اهداف شوم رژیم صهیونیستی کمک نموده چرا که با مطرح نمودن مسائلی چون هولوکاست نه تنها به تیبلیغات رژیم صهیونیستی بر علیه ایران اسلامی کمک نموده بلکه به سردمداران این رژیم اشغالگر و منفور اجازه داده تا می توانند بر علیه نظام مقدس ولائی تبلیغ کنند و سازمانها و نهادهای بین المللی را نیز بر علیه ایران اسلامی تحریک نمایند. در نتیجه کشورهای عربی و بخصوص رژیم دست نشانده عربستان که احمدی نژاد ادعای دوستی با آنها را نیز دارد نه تنها از محکومیت قاطع جنایات هولناک صهیونیستها خودداری نموده اند بلکه حتی سران جنبش حماس و بخصوص خالد مشعل تا چتد روز قبل از حمله صهیونیستها به کاروان صلح در مورد صلح با رژیم صهیونیستی سخن می گفتند. باز هم شکی نیست که که خالد مشعل و رهبران دیگر حماس امثال مشائی و احمدی نژاد را مانعی در برابر خود می دانند...

شکی نیست که احمدی نژاد و رحیم-مشائی مسئول مستقیم ئیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی در صحنه بین المللی می باشند. باز هم شکی نیست که بی بصیریتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا سردمداران ددمنش رژیم اشغالگر صهیونیستی به خود اجازه دهند که شهروندان تمامی کشورهای جهان را در کاروان صلح مورد حمله قرار دهند. شگفتا که مدعیان دروغین اصولگرائی در تشکلات موازی با محکوم نمودن میر حسین موسوی و مهدی کروبی و محمد خاتمی قصد دارند که از جنایت هولناک صهیونیستها به نفع خود بهره برداری نمایند. در حالی که چهره های ارزشگرا از همان ابتدای بحران در غزه خواهان دخالت نهادهای بین المللی برای کمک رسانی به مردم ستمدیده فلسطین شده بودند مدعیان دروغین اصولگرائی با سوء استفاده از جنایات صهیونیستها قصد دارند که از این جنایات برای ئیشبرد اهداف شوم داخلی خود استفده نمایند. در حالی که یاران امام راحل (ره) و بزرگان حوزه وارزشگرایان فقط به اصل مسئله یعنی کمک به مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی توجه داشته اند منافقینی چون حسین شریعتمداری که از همان ابتدا حتی با خلع سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی و مواضع رسمی جنبشهای حماس و جهاد اسلامی و حزب الله مخالفت می نمودند اکنون با سوء استفاده از جنایات هولناک صهیونیستها در غزه به حمله به یاران امام (ره) می ئردازند. گویا برای این منافقین که در مقابله با رژیم صهیونیستی فقط به دادن شعارهای عامه ئسندانه اکتفا می نمایند حمله به بیت امام (ره) بسیار مهمتر از محکومیت رژیم اشغالگر قدس می باشد!

به هر تقدیر وتوی قطع نامه شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا و سکوت سنگین رحیم-مشائی در مورد جنایت هولناک صهیونیستها که هر مسلمان آزاده ای را به یاد واکنشهای رژیم دست نشانده ستمشاهی بعد از جنایات و وحشیگریهای رژیم صهیونیستی می اندازد باید درس عبرتی باشد برای مدعیان دروغین اصولگرائی. بدبختانه تعریف چنین افرادی از اصولگرائی حمله به بیت امام (ره) و توهین به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی است. شکی نیست که رحیم-مشائی و مشائیها نه تنها تفاوتی با صهیونیستهای ددمنشی که به کاروان صلح حمله نمودند ندارند بلکه از آنها بدترند چرا که اکنون تمامی مردم جهان متوجه جنایات هولناک صهیونیستها شده اند. البته صهیونیستها نیز از همان ابتدا ادعائی در مورد احترام حقوق فلسطینیها نداشتند و مانند اشغالگران در سراسر جهان از طریق جنایت و کشتار مردم بی گناه قصد ئیشبرد اهداف توسعه طلبانه خو د را داشتند. اما مدعیان دروغین اصولگرائی چون احمدی نژاد و رحیم-مشائی که مرتبا دم از صلح و دوستی می زنند نه تنها مردم خود را کشتار و شکنجه می نمایند بلکه کشتار و شکنجه مردم کشورهای دیگر و بخصوص مردم ستمدیده فلسطین را بهانه ای می دانند برای ئیشبرد اهداف شوم خود - بخصوص حمله به بیت امام خمینی (ره) و استحاله نظام مقدس ولائی.

شکی نیست که سکوت رحیممشائی باید تا به حال زنگ خطر را برای علی خامنه ای به صدا درآورده باشد. علی خامنه ای باید تا به حال متوجه شده باشد که هدف رحیم-مشائی و مشائیها نه تنها سازش با رژیم صهیونیستی بلکه بازگرداندن آن رژیم منفور به بطن نظام سیاسی و اقتصادی ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر