۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

اعلام جنگ اسفندیار رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه به جمهوری اسلامی ایران

در روزهای اخیر رژیم کودتا تحرکات خود برای اجرای فاز دوم کودتای اسفندیار رحیم-مشائی را دو چندان نموده است. بعد از وقایع جانگداز مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به نظر می رسد که مهمترین هدف فاز دوم کودتا حذف بیت امام خمینی (ره) و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور باشد. البته مسئله توطئه بر علیه خط امام (ره) چند روز قبل از برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) توسط خود عناصر رژیم کودتا فاش شده بود و مهمترین هدف این عناصر نیز ادامه طرح دشمن ئسند امام زدائی بود. گروهکی الحادی-التقاطی که به غلط و با کمال وقاحت و بی شرمی خود را انصار حزب الله می خواند با دادن لقب «امام» به مصباح-یزدی در عمل بر علیه مقوله مهدویت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام جنگ نمود. البته این بار اول نیست که این فرومایگان به آقا امام زمان (عج) توهین می نمایند. به عقیده بسیاری از بزرگان حوزه و نظام نظر آنها نسبت به مقوله مهدویت حتی بسیار بدتر از وهابیون و فقط قابل مقایسه با فرقه ضاله بهائیت و ملحدین می باشد. البته شخص رحیم-مشائی بارها و بارها با ارائه تفاسیر الحادی-التقاطی از اسلام و حتی ادیان ابراهیمی قصد داشته تا مقدمات بازگشت اسلام آمریکائی و الحاد و التقاط به کشور آقا امام زمان (عج) را فراهم آورد. به همین دلیل نیز بزرگان حوزه از همان ابتدا از وی اعلام برائت نموده و به شدت نسبت به عواقب حضور وی در قوه مجریه هشدار داده اند. شکی نیست که رحیم-مشائی از طراحان اصلی استفاده از فرقه ضالبه مصباحیه برای جنگ با جمهوری اسلامی ایران می باشد و باز هم شکی نیست که طراحی این جنگ زیر نظر مستقیم طراحان جنگ نرم تربیت شده در آمریکا که اکنون در ایران حضور دارند یعنی امثال حمید مولانا و ناصر سقائی-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی انجام می شود.

قبلا نیز اسفندیار رحیم-مشائی و برخی از بوقهای تبلیغاتی وی با کمال بی شرمی به علی خامنه ای لقب «امام» داده بودند تا بلکه از طریق سوء استفاده از قدرت طلبی و شعار زدگی وی بتوانند فاز دوم کودتا را به اجرا در آورند. در ابتدا افشاگریهای برخی از بزرگان نظام باعث شد تا باند رحیم-مشائی نتواند به آسانی فاز دوم کودتا را به اجرا درآورد. اما تصمیم گروهک الحادی-التقاطی انصار به اعلام جنگ بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاکی از درماندگی و انزوای منافقینی است که بعد از مشاهده انزجار و نفرت امت حزب الله از اعمال خود تصمیم گرفته اند که مانند منافقین دوران اول انقلاب به جنگ علنی بر علیه نظام و انقلاب بئردازند.

برخی از بزرگان حوزه و نظام قبلا نیز به شدت هشدار داده بودند که رژیم کودتا در واقع متشکل از دو شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین می باشد و مستکبرین غرب و شرق که به خوبی می دانند که ملحدینی چون مسعود رجوی مهره های سوخته شده ای می باشند از سالها قبل تصیمیم گرفتند تا با رخنه در ارکان نظام مقدس ولائی و بخصوص دفتر رهبری و قوه مجریه عملیات استحاله نظام را به اجرا در آورند.

اکنون مشخص شده است که دو جناح رژیم کودتا بر دو مسئله با یکدیگر توافق دارند استحاله نظام و حذف بیت امام (ره) و یاران امام (ره) و تمامی ارزشگرایان از صحنه سیاسی کشور. شکی نیست که حتی اگر هر دوجناح به هدف خود برسند نزاعهای میان دو شاخه مخفی واقعی گروهک الحادی-التقاطی منافقین که در واقع همان نزاع میان مستکبرینی است که از آنها حمایت می نمایند باعث ادامه نزاعهای سیاسی و نهایتا وقوع جنگ داخلی در کشور خواهد شد. البته هدف مستکبرین نیز تشویق منافقینی است که برای حفظ قدرت و ثروت خود حاضر هستند به کشتار و شکنجه امت اسلامی بئردازند.

بسیاری از بزرگان حوزه اظهار داشته اند که فرقه ضاله مصباحیه از نوع فرقه ضاله بهائیت و حمایت از مصباح نیز مانند ترویج بهائیگری می باشد. تبلیغات دشمن ئسند گروهک الحادی-التقاطی انصار نیز از نوع تبلیغات روحانی نمایان دربار محمد رضای خائن می باشد که رسما بر علیه خط امام (ره) اعلام جنگ نمودند. اما شکی نیست که باند رحیم-مشائی نیز سرنوشتی مانند درباریان بهائی و صهیونیست محمد رضای خائن را خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر