۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

حمله لباس شخصیها به مجلس برای مقابله با افشاگری وزارت اطلاعات در مورد کودتاگران و حقوق بگیران روسی در تشکلهای موازی حامی مجتبی خامنه ای

در روزهای اخیر حمله مزدوران باند مجتبی خامنه ای به مجلس افزایش یافته است. تظاهرات مشتی معلوم الحال در مقابل خانه ملت و تهدیدات آنها به حمله به رئیس مجلس دکتر علی لاریجانی به بهانه مقابله با مصوبه مجلس در مورد طرح وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی با هدف مقابله با ارزشگرایان و مخالفان باندهای روسی-صهیونیستی می باشد. سخنان دکتر علی مطهری در مورد عوامفریبی منافقینی چون روح اله حسینیان و حامیان روسی وی چون کوچک اف در واقع آغاز افشاگری ارزشگرایان در مورد تشکلهای موازی و بقایای باند روسی-صهیونیستی سعید امامی بود. این باند از سالها قبل با نفوذ در دفتر علی خامنه ای یکی از آقا زاده های بی بصیرت کشور یعنی مجتبی خامنه ای را به استخدام خود در آورده بود. مجتبی خامنه ای اکنون بسیار نگران مخالفت شدید بزرگان حوزه با توطئه وی برای حذف بیت امام راحل (ره) و یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد. همانطور که بزرگان حوزه نیز هشدار داده اند مجتبی خامنه ای در واقع خواسته یا ناخواسته ئیشبرد اهداف شوم باند بهائی-صهیونیستی اسفندیار رحیم-مشائی را تسهیل نموده.

طرح وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی که با هدف کمک به تحصیل دانشجویان و مقابله با فتنه گرانی چون رحیم-مشائی و مجتبی خامنه ای و روح الله حسینیان و عباس سلیمی-نمین انجام شد چرا که این افراد نظام آموزشی کشور را وسیله ای برای ئیشبرد اهداف شوم خود می دانندو به خوبی می دانند که بی درایتی علی خامنمه ای و بی اطلاعی وی از نظامهای آموزشی جهان باعث شده تا وی به تشویق جمعی از متحجرترین روحانی نمایان ضد انقلاب در حوزه ها بئردازد. در دانشگاهها نیز وی با حمایت از منافقینی چون رحیمئور ازغدی و سلیمی-نمین و برخی از افراد بی سواد و بی عرضه و در عین حال جاه طلب چون امثال غلامعلی حداد-عادل زمینه رخنه بیگانگان در نظام آموزش عالی کشور را فراهم آورده است.

در این میان هدف اصلی افسران اطلاعاتی روسی چون امثال کوچک اف که با عوض کردن نام خود حتی موفق به رخنه در مجلس شده اند حذف قوه مقننه می باشد. همانطور که برخی از نمایندگان مجلس نیز تلویحا اظهار داشته اند باند روسی-صهیونیستی در تشکلهای موازی از سالها قبل تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشته است. بدیهی است که بزرگان نظام و ارزشگرایان حمایتهای بی مورد علی خامنه ای از تشکلهای به اصطلاح موازی را از یاد نبرده اند. در واقع علی خامنه ای خود دست به تاسیس گروهکهائی زد که بعدا به تشکلهای موازی معروف شدند. این گروهکها در واقع یا باقایای باند روسی-صهیونیستی سعید امامی بودند یا با گروهک الحادی-التقاطی انصار روابط نزدیکی داشتند. این فتنه گران از همان ابتدا با به کار بردن کلمه بسیج و نسبت دادن اعمال خلاف قانون خود به بسیجیان قصد داشتند تا مقدمه حمله مردم به بسیج را فراهم آورند تا از این راه با انجام کودتائی خزنده و منحل نمودن مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام مقدمه تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی را فراهم آورند.

در مقطع کنونی اعضای باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد با سوء استفاده از جاه طلبی مجتبی خامنه ای و کینه و دشمنی وی نسبت به بیت امام خمینی (ره) قصد دارند راه را برای ادامه فاز سوم کودتای رحیم-مشائی هموار نمایند. به نظر می رسد سخنان علی خامنه ای و تاکیدات وی بر ضرورت همکاری میان جناحهای مختلف به دلیل نگرانی وی از عواقب ادامه کودتای رحیم-مشائی باشد. بدون شک علی خامنه ای به خوبی از میزان تنفر و انزجار بزرگان حوزه از آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت خود با خبر است. اکنون مخالفتهای افرادی چون روح الله حسینیان و حمید رسائی با مصوبه مجلس در مورد وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی در واقع با هدف سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای و مخالفت وی با تدریس علوم انسانی در دانشگاههای کشور می باشد. شکی نیست که منظور امثال حسینیان و رسائی و کوچک اف از «انقلاب فرهنگی» هجمه به مقوله مهدویت و خط امام (ره) و در یک کلام نظام مقدس ولائی می باشد تا از این راه تشکلهای موازی بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

شکی نیست که حملات رژیم کودتا به وزارت اطلاعات باعث تضعیف این وزارتخانه کلیدی شده است. باز هم شکی نیست که حملات رژیم کودتا به این وازرتخانه با هدف حذف مسئولان مکتبی و خدوم انجام شد. به کار گماردن فردی بی سواد و بی بصیرت چون حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات مصداق بارز رخنه دشمنان نظام در بطن دفتر علی خامنه ای و رژیم کودتا بود. اما کارکنان مکتبی وزارت اطلاعات با افشاگری در مورد ابعاد همکاریهای روسیه و آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کمک نمودند تا طرح کاهش روابط جمهوری اسلامی ایران با دولت مستکبر روسیه را به کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه دهند. هنگامی که رئیس دفتر رئیس رژیم کودتا - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی خود را با مدودف و احمدی نژاد را با ئوتین مقایسه می نماید باید گفت که این قیاس نشانه وابستگی رژیم کودتا به مستکبرین است. مشائی همواره مجیز اوباما را می گفت. اما اوباما و مدودف طرح هجمه به نظام مقدس ولائی را مورد بحث و بررسی قرار داده اند و مشائی نیز کماکان در راه کمک به آنها گام بر می دارد. آیا هجمه به بیت امام راحل (ره) و استخدام کردن مزدور برای حمله به مراجع تقلید و آیت عظام و بزرگان حوزه مصداق بارز خدمت به مستکبرین نیست؟

اکنون جمعی از حقوق بگیران روسها در تشکلهای به اصطلاح موازی که به غلط و با وقاحت و بی شرمی خاص گروهک ملحد منافقین خود را دانشجویان بسیجی می نامند سعی دارند تا به هر نحو ممکن به مجلس حمله کنند. در داخل مجلس نیز منافقینی چون امثال حسینیان و رسائی و کوچک اف سعی دارند تا به هر نحو ممکن از تحقیق و تحفص مجلس شورای اسلامی در مورد باندهای روسی-صهیونیستی جلوگیری نمایند. شکی نیست که مخالفین طرح وقف اموال داشنگاه آزاد اسلامی نیز هدفی جز حمایت از اربابان روسی خود ندارند. هنگامی که ملحدینی چون سلیمی-نمین که در دوران ستمشاهی از نفوذیهای حزب ملحد توده در انجمن حجتیه بود سخن از اصلاح نظام آمزشی کشور و حذف دانشگاه آزاد اسلامی می زنند شک و شبهه ای باقی نمی ماند که هدف اصلی هجمه به نظام نه شرقی و نه غربی و تبدیل آن به نظام مورد نظر شاخه های مخفی واقعی گروهک ملحد و بی وطن منافقین می باشد.

در مقطع کنونی جاه طلبی و بی بصیرتی مجتبی خامنه ای باعث شده تا باند بهائی-صهیونیستی مشائی و تشکلهای موازی سعی داشته باشند تا به هر نحو ممکن زمینه تعطیلی مجلس شورای اسلامی و حذف قوه مقننه را فراهم آورند. شکی نیست که یاوه گوئیهای امثال روح الله حسینیان در مورد ضرورت ئیروی از دستورات علی خامنه ای در مورد مصدبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در واقع بهانه ای است برای تعطیلی مجلس شورای اسلامی و جلوگیری از انجام تحقیق و تحفص نمایندگان مردم در مورد باندهای روسی مخالف دانشگاه آزاد اسلامی. حضور منافقینی چون کوچک اف و سلیمی-نمین و رسائی در میان مخالفین دانشگاه آزاد اسلامی خود سندی است که ضرورت ادامه تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد حقوق بگیران روسی در بطن نظام را به اثبات می رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر