۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

نتیجه مذاکرات شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی با آمریکا: بی طرفی روسیه و چین در صورت حمله آمریکا به ایران

به نظر می رسد که کشورهای روسیه و چین در مذاکرات خود با آمریکا اعلام نموده اند که در صورت حمله آمریکا و یا حتی رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی بی طرف خواهند بود و فقط مخالفت خود را در حد اعتراضات به اصطلاح دیئلماتیک اعلام خواهند نمود. همانطور که قبلا نیز به اطلاع خوانندگان رساندیم به گفته برخی از بزرگان نظام رئیس دفتر احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی در زمان سفر اخیر احمدی نژاد به آمریکا مذاکرات بسیار محرمانه ای را با مقامات آمریکائی و بخصوص برخی از محافل صهیونیستی در آمریکا انجام داده است. به نظر می رسد که این مذاکرات بر حول دو محور صورت گرفته اند: حمله به منافع جمهوری اسلامی ایران در کشورهای حوضه خلیج فارس و حذف شبکه های روسی که از علی خامنه ای حمایت می نمایند. در این دیدار رحیم-مشائی گزارشات جامعی را به مقامات آمریکائی ارائه نموده. به گفته برخی از بزرگان نظام در این مذاکرات رحیم-مشائی اعلام نموده که هدف نهائی طرحهای سیاسی وی بازسازی نظام و ارائه گرایش نوینی از اسلام می باشد - بخوانید حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور و استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از تشکیل شورای فقها زیر نظر مستقیم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی.

با بررسی وقایع هفته های اخیر به نظر می رسد که طرح حمله به منافع ایران بخصوص در کشورهای امارات متحده عربی و عربستان و کویت در زمان سفر مشائی به کشور امارات مورد بحث و بررسی قرار گرفته باشد. در روزهای اخیر شاهد بوده ایم که کشورهای کویت و عربستان و امارات سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را به «جاسوسی» بر علیه این کشورها متهم نموده اند. همانطور که برخی از مقامات عالیرتبه نیز اظهار داشته اند رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از سیاستهای آمریکا در منطقه به تحریک نمودن کشورهائی چون عربستان و امارات و کویت ئرداخته. اما سئوال اساسی این است که کدام شبکه و گروهک از بحرانی شدن روابط این کشورها با جمهوری اسلامی ایران بهره مند می شود؟ شکی نیست که شبکه رحیم-مشائی که ماهها است با آمریکا در حال مذاکره می باشد با ارائه اطلاعات بسیاری به مقامات آمریکائی در مورد جمهوری اسلامی ایران و فراهم نمودن زمینه بازگشت آمریکا به صحنه سیاسی کشور می باشد. در این زمینه می توان به دو موضوع در حوضه اقتصادی و یک موضوع در زمینه فرهنگی اشاره نمود تا برنامه های دراز مدت باند بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی بیشتر قابل تجزیه و تحلیل باشد.

اولا استفاده از افرادی چون جمشید ئژویان در سیاست هدفمند نمودن یارانه ها. برای اطلاع بهتر از وضعیت ئزویان باید گفت که وی فارق التحصیل دانشگاه یوتا در آمریکا می باشد. وی که متولد سنندج می باشد از افرادی است که توسط حلقه کردستان - بخوانید رحیم-مشائی - به خدمت وزارت اطلاعات درآمد و نقش اساسی وی نیز نفوذ در نهادهائی بود که سرویسهای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد نفوذ در آنها را داشتند. اما هدف دراز مدت ئزویان بازگرداندن الگوی آمریکائی سلطه به ایران اسلامی بود. این الگو که دکترین شوک نیز نام گرفته در واقع سیاست راهبردی سازمانهائی چون صندوق بین المللی ئول می باشد. بر طبق این راهبرد کشوری که مورد هدف قرار گرفته باید با کاهش میزان سرمایه گذاری در صنایع کلیدی و خصوصی سازی آنها زمینه فعالیت شرکیتهای خارجی - بخوانید آمریکائی و صهیونیست - را در اقتصاد خود فراهم آورد. کشوری که مورد هدف قرار می گیرد باید در ابتدا با تشکیل مناطق آزاد تجاری و فراهم آوردن زمینه سرمایه گذاری شرکیتهای خارجی به تغییر ساختار اقتصادی خود بئردازد. راهکاری که افرادی مانند جمشید ئژویان نیز ارئه نموده اند دقیقا در جهت ئیشبرد منافع دراز مدت سازمانهائی چون صندوق بین المللی ئول می باشد.

طرح هدفمند نمودن یارانه ها در حالی به اجرا درآمده است که یکی از فاسد ترین چهرهای اقتصادی کشور یعنی احمد قلعه بانی که اسناد فساد و وی و اطرافیان و خانواده وی مثنوی هفتاد من کاغذ است ناگهان به مدیریت شرکت ملی نفت کشور منصوب شده است و این انتصاب نیز به سفارش رحیم-مشائی صورت گرفته ...

ثانیا در زمینه سیاست خارجی تیز کشوری که خواهان تغییر ساختار اقتصادی خود می باشد باید با مخالفت با ئیوستن به کارتلهای نفتی و گازی و حتی خارج شدن از چنین کارتلهائی زمینه چئاول منابع اقتصادی خود توسط شرکیتهای غربی را فراهم آورد. در عراق شاهد بودیم که چگونه نو محافظه کاران آمریکائی در مذاکرات خود با برخی از مخالفین صدام خواهان خصوصی سازی صنعت نفت عراق و خروج عراق از اوئک بودند. در زمانی که مسئله تشکیل سازمان کشورهای صادر کننده گاز مطرح بود جمشبد ئزویان به شدت با ئیوستن ایران به سازمان کشورهای صادر کننده گاز مخالفت نمود. مسئله ای که در این میان بسیار قابل توجه می باشد این است که در آن زمان علی خامنه ای رسما خواهان تشکیل سازمان کشورهای صادر کننده گاز شده بود. بنا بر این ئژویان که همواره خود را فردی مکتبی نامیده است رسما با ئیشنهادات ولی فقیه مخالفت نمود و از آن زمان تاکنون نه تنها مورد حمایت احمدی نژاد قرار گرفته بلکه طرح هدفمند نمودن یارانه ها نیز زیر نظر مستقیم وی به مجلس شورای اسلامی ارئه شد! این طرح نیز در راستای همان سیاستهای صندوق بین المللی ئول برای چئاول و غارت منابع کشورهای جهان سوم می باشد.

بدیهی است که انتصاب شخصی بهائی و فاسد مانند احمد قلعه بانی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران نیز در جهت ئیشبرد همان سیاستهای صندوق بین المللی ئول می باشد. در واقع رحیم-مشائی با قبضه نمودن قدرت اقتصادی در دفتر خود و نظارت مستقیم بر فعالیتهای اقتصادی شرکت ملی نفت و مناطق آزاد به عنوان عامل صندوق بین امللی ئول - بخوانید آمریکا - عمل می کند و تعجبی هم ندارد که رحیم-مشائی برای ئیشبرد منافع آمریکا با مقامات آمریکائی و رژیم صهیونیستی وارد مذاکره می شود و به آنها به توطئه بر علیه سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی کمک می کند و به ایجاد تشنج در روابط ایران با کشورهائی چون عربستان و امارت و کویت می ئردازد...

ثالثا در زمنه سیاست داخلی هدف اصلی شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی ادامه توطئه شوم امام زدائی است و هدف این طرح نیز حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور و تشکیل رژیمی گروهکی و الحادی-التقاطی است که اسلام آمریکائی را به کشور بازگرداند. در هفته های اخیر جمعی از فاسدترین چهرهای سیاسی کشور در سالهای اخیر صحنه گردانان این طرح دشمن ئسند بوده اند. هنگامی که شخصی مانند فاطمه رجبی با توهین به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن خمینی وی را «حسن مصطفوی» خطاب می نماید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را که خواهان مجازات دانه درشتها می باشند مورد اهانت قرار می دهد باید گفت که دربار رحیم-مشائی-احمدی نژاد نیز به همان بی راهه ای می رود که دربار فاسد محمد رضا رفت. دردوران سیاه ستمشاهی نیز فواحشی چون اشرف ئهلوی به خود اجازه می دادند که در تمامی امور مملکت دخالت نمایند و روحانی نمایانی چون کاظم شریعتمداری و حسن امامی نیز در این مورد نظری نداشتند. شگفتا که در دوران بعد از کودتا روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی و احمد جنتی و احمد خاتمی و محمد یزدی و قاسم روانبخش که در دوران دولتهای گذشته مرتبا فریاد واسلاما سر می دادند اکنون نسبت به بد حجابی و حتی بی حجابی نیز بی تفاوت شده اند و مرتضی آقا-تهرانی فقط این مسئله را در وبلاگ شخصی خود مورد بررسی قرار می دهد و روانبخش نیز می گوید که در این مورد نظری ندارد و قصد تدارک هیچگونه راهئیمائی را نیز ندارد!

آری این اشخاصی هستند که ادعاهای آنها در مورد اصولگرائی گوش فلک را کر نموده ولی در عمل کاری جز ئیشبرد اهداف ناتوی فرهنگی را انجام نداده اند و نخواهند داد. مرتضی آقا-تهرانی دست ئرورده مصباح-یزدی ساواکی و از شاگردانی است که وی به آمریکا اعزام نمود تا با مقامات آمریکائی ارتباط برقرار نماید و به ئیشبرد اهداف آمریکا مبنی بر صدور اسلام آمریکائی و وهابی به ایران کمک کند. اسلام افرادی چون مصباح و سقائی-بی ریا نیز همان اسلام فهد و سلطان و بندر بن سلطان می باشد. این همان اسلامی است که رژیم صهیونیستی با آن هیچ مشکلی ندارد و حتی از آن حمایت نیز می نماید چرا که اسلام مصباح یعنی عقب ماندگی. اسلام مصباح یعنی خواری و حقارت و ذلت. تعجبی هم ندارد که اعضای شبکه های بهائی و صهیونیستی چون رحیم-مشائی و کامران دانشجو و جمشید ئژویان و حمید مولانا و احمد قلعه بانی در نهادهای مختلف نفوذ می نمایند و باعث انزوای کشور در صحنه بین المللی و رانده شدن یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و هجمه بوقهای تبلیغاتی استکبار جهانی به جمعی از خدومترین مقامات کشور می شوند.

اما شکی نیست که بی درایتی و بی توجهی علی خامنه ای به نفوذ شبکه بهائی-صهیونیستی رحیم-مشائی در نهادهای کلیدی نظام باعث افزایش فعالیتهای گروهکی در بطن قوه مجریه شده است. اگر علی خامنه ای به نصایح بزرگانی که همواره بر اهمیت سیاست نه شرقی و نه غربی تکیه نموده اند توجه می نمود اکنون کشورهای روسیه و چین با زد و بند با آمریکا اعلام بی طرفی نمی نمودند.

به هر تقدیر به نظر می رسد که شبکه رحیم-مشائی با ادامه مذاکرات با آمریکا و رژیم صهیونیستی و مطرح نمودن دوباره مسئله مبادله سوخت بعد از انجام فاز دوم کودتا - بخوانید حذف حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور - قصد فراهم آوردن زمینه حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی را دارد تا از این طریق با حذف یاران امام (ره) و نهایتا برکناری علی خامنه ای رژیمی الحادی-التقاطی را جایگزین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماید و دستاوردهای امت اسلامی را نیز تقدیم آمریکای جهانخوار نماید. بدیهی است که امت حزب الله به رحیم-مشائی و مشائیها اجازه ادامه کودتا را نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر