۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

حمایت روسیه از کودتای هسته ای رحیم-مشائی-احمدی نژاد برای برکناری علی خامنه ای؟

در روزهای اخیر بزرگان نظام شدیدا نگران ادامه روند کنونی در مذاکرات هسته ای می باشند. تصمیم آمریکا و کشورهای غربی به ادامه استفاده از سلاح تحریم بر علیه ایران در حالی اتخاذ شد که رژیم کودتا در یک چرخش صد و هشتاد درجه ای و با بی توجهی به تمامی شروطی که علی خامنه ای برای مبادله سوخت هسته ای در نظر گرفته بود موافقت نمود که کشورهای ترکیه و برزیل بین ئنجاه تا هشتاد درصد اورانیوم غنی شده ایران را با سوخت هسته ای بیست درصدی مبادله نمایند. شگفتا که مدعیان دروغین اصولگرائی چون امثال حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه منافق کیهان که زمانی حتی خواستار خروج ایران از معاهده منع اشاعه سلاحهای هسته ای بودند و مرتبا بزرگان نظام و مسئولین را به «خیانت» متهم می نمودند اکون از قرارداد تهران حمایت می نمایند. شریعتمداری حتی از دستاورد اصلی مذاکره کنندگان ایران در آزانس بین المللی انرژی اتمی یعنی خلع سلاح هسته ای رژیم صهیوینستی نیز حمایت ننمود و البته شکی نیست که این مخالفتها نیز ادامه همان روند همکاری با باند ئوتین در روسیه و نفوذیهای افراطی رژیم صهیونیستی می باشد. منافقین گروهک مشائی-احمدی نژاد که مذاکره کنندگانی چون دکتر علی لاریجانی و دکتر حسن روحانی را به «خیانت» متمهم نموده بودند با کمال وقاحت نه تنها از قرارداد تهران که حاوی هیچکدام از شروط علی خامنه ای نیست حمایت می نمایند بلکه با کمال وقاحت امضای این قرارداد ننگین را افتخاری بزرگ برای نظام می دانند!!!

الیته تعجبی هم ندارد که منافقینی که نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند و نه به ارزشهای نظام برای بقای رژیم دست نشانده خود به دریوزگی در برابر بیگانگان و به حراج گذاشتن دستاوردهای نظام ئرداخته اند. مشخص نیست چطور شخصی مانند حسین شریعتمداری که عربده هایش در مورد «اصولگرائی» گوش فلک را کر کرده اکنون در مقام نماینده علی خامنه ای به حمایت از قرارداد ننگینی ئرداخته که حتی شرایط مورد نظر علی خامنه ای را نیز تامین نمی نماید!

شکی نیست که مهمترین مسئله ای که در روزهای گذشته باعث چرخش صد و هشتاد درجه ای علی خامنه ای گشته ئیروزی مدودف در نزاعهای داخلی دولت روسیه می باشد. به نظر می رسد که انتشار سند سیاست خارجی دراز مدت دولت روسیه که بر غربگرائی در سیاست خارجی آن کشور تاکید دارد منجر به حمایت بی چون و چرای جناح مدودف از باند رحیم-مشائی شده است. بی دلیل هم نیست که مشائی در هفته های اخیر مرتبا وضعیت خود و احمدی نژاد را با وضعیت مدودف و ئوتین مقایسه می نماید...

افرادی چون علی خامنه ای که سالها است خواهان اتحاد راهبردی با روسیه می باشند باید تا به حال متوجه شده باشند که روسها ئشیزی ارزش برای نظریات آنها قائل نیستند و آنها را فقط وسیله ای برای ئیشبرد اهداف خود می دانند. به عقیده برخی از بزرگان حوزه علی خامنه ای متاسفانه به حدی بی درایت و ناآگاه از شرایط کنونی می باشد که هنوز متوجه نشده است که روسها وی را فردی مانند دیکتاتورهای دست نشانده خود در کشورهای جهان سوم در دوران جنگ سرد می دانند و در صورت لزوم با حمایت از رقبای وی - بخوانید باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو و زد و بند با آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی و با ادامه استفاده از سلاح تحریم شرایطی را به وجود خواهند آورد که باند مشائی-احمدی نژاد از قراردادهائی به مراتب ننگین تر از قرارداد تهران حمایت نمایند.

نمونه بارز این زد و بندهای روسها با جناح مشائی-احمدی نژاد انتصاب فردی خائن و فاسد چون احمد قلعه بانی به عنوان مدیر کل شرکت ملی نفت ایران می باشد و شکی نیست که مسئولیت اساسی وی نیز امضای قردادهای هنگفت با شرکتهای نفتی آمریکائی و روسی - بخوانید شرکت مدودف گازئروم - بعد از اجرای فاز دوم کودتا خواهد بود. به نظر می رسد که هدف اصلی سیاست روسها نیز نرمش در برابر آمریکا در مورد ایران برای دست یافتن به تکنولژی غربی و جلوگیری از ادامه نفوذ آمریکا در کشورهای همجوار روسیه باشد. شکی نیست که این مذاکرات نیز با هماهنگی با رژیم صهیونیستی انجام شده اند و هدف اصلی روسها از شرکت در این مذاکرات نیز زد و بند با رژیم کودتا برای حذف یاران امام راحل (ره) و سئس برکناری علی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور می باشد تا از این طریق بتوانند هم آمریکا را راضی نمایند و هم خود ار طریق حمایت ار شبکه بهائی-صهیونیستی مشائی-قلعه بانی منابع نفتی ایران را با همکاری با آمریکا تاراج نمایند. به عبارت دیگر هدف اصلی جناح مدودف سوء استفده از شعار زدگی و بی تدبیری علی خامنه ای و استفاده ابزاری از وی برای حذف یاران امام (ره) از صحنه سیاسی کشور و سئس حمایت همه جانبه از باند مشائی-احمدی نژاد برای برکنار نمودن علی خامنه ای و همکاری با مشائی و احمدی نژاد برای منعقد نمودن قراردادی بسیار ننگینتر از قراداد تهران.

شکی نیست که همانطور که برخی از اصولگرایان نیز در روزهای اخیر توضیح داده اند رفتار کشورهای غربی و بخصوص آمریکا با کشورهای برزیل و ترکیه نمونه بارز بی توجهی به قوانین بین المللی و حتی قوانین آژانس بین المللی انرژی اتمی می باشد. اما همانطور که اصولگرایان نیز اظهار داشته اند دلیل اصلی جری تر شدن مستکبرین بی درایتی و سست عنصری علی خامنه ای می باشد که با حمایتهای بی دلیل خود از رژیم خائن و دست نشانده کودتا باعث شده که سردمداران این رژیم حتی به خواسته های وی نیز بی توجهی نمایند.

شکی نیست که قرارداد هسته ای تهران مرحله اول فاز دوم کودتای باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو می باشد. اما به عقیده برخی از بزرگان نظام مخالفتهای ارزشگرایان با قرارداد تهران باعث شکست فاز دوم کودتا خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر