۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

حمایت رسمی حسن فیروزآبادی از رژیم ضد اسلامی و ستمشاهی کودتا برای جلوگیری از برکناری علی خامنه ای توسط رحیم-مشائی

در روزهای اخیر اعضای هر دو جناح رژیم کودتا ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی خود را برای همگان به اثبات رسانده اند. شگفتا که رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح حسن فیروزآبادی که باید طبق قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دخالت در درگیریهای سیاسی و جناحی خود داری ورزد با فرا فکنی و مطرح نمودن ادعاهای دروغین در مورد «اصولگرائی» به حمایت از رژیم ضد اسلامی و ضد ایرانی کودتا - آن هم در نماز جمعه تهران - مبادرت ورزید. به عقیده برخی از بزرگان نظام دخالت مستقیم حسن فیروز آبادی در امور سیاسی که نه تنها خارج از حوضه وظایف وی محسوب می شود بلکه نقض آشکار و مسلم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد نتیجه نگرانی شدید علی خامنه ای از شتاب یافتن روند فاز دوم کودتای اسفندیار رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو و امضای قرار دادی به مراتب ننگین تر از قرارداد تهران می باشد. به نظر می رسد که با وجود هشدارهای بسیار شدید بزرگان نظام و برخی از مسئولین بلند ئایه امنیتی علی خامنه ای هنوز کاملا متوجه ابعاد و عواقب هولناک کودتای باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو نشده است. امام به نظر می رسد وی برای حفظ قدرت شخصی خود و با حمایت رسمی از رژیم کودتا و تشویق مخالفین رحیم-مشائی - بخوانید ثمره-هاشمی و صادق محصولی و برخی از تشکلات موازی - قصد دارد فاز دوم کودتا را از درون خنثی نماید و از این ظریق با استفاده از کودتاگران به حذف یاران امام (ره) بئردازد و سئس با اختلاف افکندن در میان کودتاگران باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو قدرت شخصی خود را حفظ نماید...

در روزهای اخیر باند رحیم-مشائی همچنین با بازگشت به تبلیغات بهائی-صهیونیستی دوران رژیم سیاه ستمشاهی در حال فراهم آوردن شرایط لازم برای برکناری علی خامنه ای می باشد. برای مثال در دیدار اخیر خود با جمعی از سرمایه گذاران مقیم خارج رحیم-مشائی با تجلیل از «کوروش کبیر» و «انوشیروان عادل» تلویحا بر اهمیت فرهنگ دوران ستمشاهی تاکید نمود! مطالعه سخنان رحیم-مشائی در جمع سرمایه داران ایرانی خارج از کشور هر فرد منصفی را به این نتیجه می رساند که سخنان وی تفاوت چندانی با سخنان محمد رضا ندارد. شگفتا که این سخنان هنگامی ایراد شده اند که رژیم کودتا به شدت ادعای مبارزه با «مخالفین نظام» را دارد و مرتبا با هجمه به بیت امام (ره) و توهین به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی با کمال وقاحت یاران امام (ره) را به همکاری با دشمنان نظام» متهم می نماید! مشخص نیست که چرا علی خامنه ای به افرادی که دیگر حتی به گفتمان اصولگرایانه در کشور کمترین توجهی ندارند اجازه می دهد که نه تنها به خانواده و یاران امام (ره) توهین نمایند بلکه رسما به تبلیغ به نفع نظام ستمشاهی نیز بئردازند! مشخص نیست اگر علی خامنه ای واقعا قصد مبارزه با «جنگ نرم» دشمنان نظام - بخوانید مخالفتهای بزرگان حوزه و نظام با کودتای خط جدید نفاق - را دارد چرا اجازه می دهد که رئیس دفتر احمدی نژاد رسما به جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بئردازد؟

شکی نیست که همانطور که برخی از آیات عظام و بزرگان حوزه اظهار داشته اند قدرت طلبی و شعار زدگی و بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده که دشمنان نظام مستقیما و از بطن قوه مجریه به عملیات براندازی ادامه دهند و صد البته هدف عملیات براندازی نیز نه تنها حذف خانواده و یاران امام (ره) و برکناری علی خامنه ای بلکه استحاله و نهایتا سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. شکی نیست که اگر هدف کودتا فقط مقابله با جنبش سبز و یا «جنگ به اصطلاح نرم» توسط دشمنان نظام بود اصلا نیازی به تبلیغ به نفع رژیم ستمشاهی وجود نداشت. اگر هدف باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو مقابله با «توطئه دشمنان نظام» بود اصلا نیازی به تعریف و تمجید از «کوروش کبیر» و «انوشیروان عادل» نبود. اگر هدف کودتاگران دفاع از دستاوردهای هسته ای دانشمندان و فرزندان ایران اسلامی بود اصلا نیازی به امضای قرارداد ننگین تهران وجود نداشت. اگر همانطور که احمدی نژاد ادعا می نماید رژیم کودتا از وجهه نظام در صحنه جهانی حراست نموده یک روز بعد از انعقاد قرارداد تهران آمریکا از سلاح تحریم برای باج گیری بیشتر از رژیم دست نشانده کودتا استفاده نمی نمود.

شکی نیست که دلیل اصلی حمایت حسن فیروز آبادی از رژیم کودتا نگرانی شدید علی خامنه ای از برکناری خود توسط رحیم-مشائی می باشد. رحیم-مشائی اکنون مستقیما بر صنعت نفت کشور از طریق احمد قلعه بانی نظارت دارد و مرتبا با مقامات و دلالان آمریکائی در مورد امور مناطق آزاد نیز مشورت می نماید. در مذاکراتی که منجر به عقد قراداد تهران شد نیز رحیم-مشائی و احمدی نژاد شرایطی را که علی خامنه ای برای مبادله اورانیوم در نظر گرفته بود کاملا نقض نمودند. شگفتا که حسین شریعتمداری نماینده علی خامنه ای در روزنامه کیهان با حمایت از قرارداد ننگین و دشمن ئسند تهران دیگر آبروئی برای علی خامنه ای باقی نگذاشت...

اکنون علی خامنه ای سعی دارد به هر نحو ممکن فقط از ادامه کودتای رحیم-مشائی بر علیه خود جلوگیری نماید. اما وی در شرایطی بسیار دشوار قرار دارد. بسیاری از بزرگان نظام خواهان برکناری علی خامنه ای و حراست از جمهوریت نظام می باشند. شکی نیست که علی خامنه ای نیز برای مقابله با یاران امام (ره) به کمک باند مشائی-احمدی نژاد-کامران دانشجو نیاز دارد. اما به گفته برخی از بزرگان نظام علی خامنه ای خواستار ادامه کودتا نیست چرا که می داند وی نیز سرنوشتی مانند آیت الله حسین علی منتظری خواهد داشت.

رحیم-مشائی از هم اکنون مشغول فراهم آوردن زمینه ادامه کودتا و بازگرداندن فرهنگ منحط و بهائی-صهیونیستی ذوران محمد رضای خائن می باشد. به همین دلیل نیز حامیان علی خامنه ای با مخالفت با هرگونه وطن ئرستی و فرافکنی و حتی دروغگوئی در مورد تعالیم و سخنان امام راحل (ره) قصد دارد تا به هر طریق ممکن از ادامه کودتای رحیم-مشائی جلوگیری نماید. مفاله بی محتوا و سراسر توهین آمیز یکی از قلم به دستان مزدور کیهان سعد الله زارعی در رد هویت ایرانی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از اتحاد با کشورهای عربی مصداق بارز ماهیت ضد ایرانی منافقینی می باشد که دستورات خود را مستقیما از سرویسهای جاسوسی روسیه و یا رژیم صهیونیستی و یا صهیونیستهای روسی دریافت می نمایند. مشخص نیست منظور کیهان از هماهنگی ایران با کشورهای عربی چیست؟ کشورهای حوضه خلیج فارس و بخصوص رژیم وهابی و دست نشانده عربستان دیر زمانی است که نه تنها با رژیم صهیونیستی رابطه مستقیم دارند بلکه با آن رژیم برای حمله به ایران نیز مذاکره می نمایند. حتی کشور سوریه و جنبشهائی چون حزب الله و جهاد اسلامی و حماس نیز برای ئیشبرد منافع خود با رژیم صهیوینستی مذاکره نموده اند...

شکی نیست که قلم به دستان مزدور روزنامه کیهان به خوبی از مواضع اتخاذ شده توسط کشورهای عربی با خبر می باشند. بنا براین فقط یک دلیل برای اتخاذ چنین مواضعی می تواند وجود داشته باشد و آن هم سر سئردگی در حد حماقت و دیوانگی منافقینی چون حسین شریعتمداری و سعد الله زارعی است که برای ئیشبرد منافع جناحی خود با خلع سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین مخالفت می نمایند و از قرارداد ننگین تهران نیز حمایت می نمایند و نهایتا نیز با زیر سئوال بردن هویت ایرانی خود - بخوایند برای جلوگیری از ادامه فاز دوم کودتای رحیم-مشائی که منجر به برکناری و حذف آنها از صحنه سیاسی کشور خواهد شد - از مواضع علی خامنه ای دفاع می نمایند.

در یک کلام دلیل اصلی نگرانی شدید بزرگان نظام از مواضع اتخاذ شده توسط علی خامنه ای زیر سئوال رفتن ماهیت اسلامی و ایرانی جمهوری اسلامی ایران می باشد. بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام مقدس ولائی با حمایت از دو جناح رژیم نامشروع کودتا که در واقع دو جناح آمریکائی و روسی-صهیونیستی شاخه واقعی گروهک منافقین می باشند به کودتای خود بر علیه نظام ادامه دهند. بدبختانه سخنان حسن فیروزابادی حاکی از عمق بی بصیرتی و بی درایتی افرادی است که کوچکترین توجهی به منافع امت اسلامی و نظام مقدس ولائی ندارند. شکی نیست که امت اسلامی به خوبی متوجه عمق خیانتهای رژیم کودتا و ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی سردمداران خائن و بی بصیرت آن می باشد و همانطور که بزرگان حوزه نیز بارها تاکید نموده اند امت اسلامی همواره به وظایف خود عمل خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر