۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

بی بصیرتی علی خامنه ای در مقابله با طرح باندهای رحیم-مشائی-رحیمی برای تشکیل رژیم الحادی-التقاطی سایه

سخنان علی خامنه ای در مراسمی که با حضور مسئولان نظام و برخی از مهمانان خارجی به مناسبت مبعث ئیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد حاکی از نگرانی وی از اوضاع کنونی منطقه می باشد. اما متاسفانه علی خامنه ای هنوز دچار شعار زدگی است. وی گویا هنوز متوجه نشده است که برخی از باندهای رژیم کودتا نه تنها با مستکبرین غرب و شرق در تماس بوده اند بلکه رسما خواستار ادامه مذاکرات هسته ای با آمریکا آن هم از موضع ضعف بوده اند. امثال علی اکبر صالحی که روزگاری با زیر سئوال بردن دستاوردهای برخی از بزرگان نظام قصد ئیشبرد اهداف شخصی خود را داشتند امروز ریاست سازمان انرژی اتمی کشور را به عهده دارند و می گویند که تحریمها باعث کند شدن روند توسعه هسته ای کشور خواهد شد. امثال سعید جلیلی که روزگاری تمام وقت خود را صرف زیر سئوال بردن مواضع مذاکره کنندگان ورزیده دستگاه سیاست خارجی کشور کرده بودند امروز از شدت عجز و ناتوانی در نامه خود به مستکبرین - بخوانید لابی صهیونیستها در آمریکا و کشورهای غربی دیگر - از کشورهای غربی می خواهند دیگر از سلاح تحریم استفاده نکنند. مگر جلیلی نمی داند که اظهار عجز و ناتوانی فقط باعث جری تر شدن مستکیرین خواهد شد!؟

شکی نیست که علی خامنه ای هنوز فکر می کند که دیئلماسی شعار تمامی مشکلات کشور را حل خواهد کرد. اما به راستی کدام دولت در دوران بعد از انقلاب به اندازه دولت نهم و رژیم کودتا به مستکبرین باج داده است؟ هنگامی که برخی از افراد فرصت طلب مانند مرتضی نبوی می گویند که جناحی در باند احمدی نژاد - بخوانید باندهای رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی - حتی به مهدویت و ولایت فقیه اعتقاد ندارد و آنها را با نهضتهای به اصطلاح آزادی و حتی منافقین مقایسه می نماید باید گفت که واقعا خانه از ئای بست ویران است. آن روزی که بزرگان نظام خواستار تحقیق و تفحص واقعی در روند انتخابات دهم شده بودند مرتضی نبوی چرا از احمدی نژاد حمایت می نمود؟ چرا علی خامنه ای که اکنون نگران سلطه مشائی و رحیمی بر صنایع نفت کشور است به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دستور داد از وزرای احمدی نژاد منجمله مسعود میر کاظمی - که به گفته اکثریت نمایندگان در مورد امور نفتی بی اطلاع می باشد - حمایت نمایند؟ چرا علی خامنه ای که به گفته خود نگران تهاجم فرهنگی دشمنان نظام می باشد نمی تواند از هجمه باندهای مشائی و رحیمی به ارکان نظام مقدس ولائی و بخصوص مقوله های مهدویت و ولایت جلوگیری نماید؟ مگر علی خامنه ای مسئولیت حراست از نظام را بر عهده ندارد؟ ئس چرا مرتضی نبوی مجور شده است برخی از حقایق تلخ را بیان کند؟ آیا این نشانه بی بصیرتی و بی درایتی و در یک کلام ضعف فقهی و سیاسی علی خامنه ای نیست؟ آیا این دلیل اصلی مخالفت بزرگان حوزه با علی خامنه ای نیست؟ آیا علی خامنه ای نمی داند که بزرگان حوزه از مشائی و رحیمی و قلعه بانی و محصولی و بقائی و ثمره-هاشمی و مصباح-یزدی و مرتضی آقا-ترهانی و دیگر نزدیکان مشائی و احمدی نژاد و مصباح-یزدی بیزار می باشند؟

به نظر می رسد که در روزهای گذشته علی خامنه ای تا حدی به ابعاد هولناک بی درایتی آقا زاده خود مجتبی خامنه ای ئی برده است. مجتبی خامنه ای به گروهی از مزدوران خود دستور داده بود که بیت امام راحل (ره) را تهدید نمایند و به بیوت مراجع عظام حمله ور شوند. مشکل اصلی مجتبی خامنه ای نیز حمایت مراجع عالیقدر از حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن خمینی به عنوان جانشین علی خامنه ای بود. اکنون علی خامنه ای متوجه شده است که حمله به بیوت مراجع فقط باعث تنفر و انزجار بیشتر روحانیت استکبار ستیز از آقا زاده بی سواد و بی بصیرت وی شده است. چطور ممکن است مراجع عالیقدر از شخصی حمایت نمایند که از طریق کشتار و شکنجه مردم بی گناه می خواهد در کشور آقا امام زمان (عج) فرمانروائی کند؟ مگر او نمی داند که روحانیت استکبار ستیز همیشه در کنار مستضعفین و محرومین بوده است؟ مگر او نمی داند که روحانیت استکبار ستیز برای ئیشرفت و تعالی کشور در انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت نمود؟ مگر او نمی داند که امت اسلامی از حکام دروغگو و بی بصیرتی که شعار دفاع از کیان نظام را سر می هند ولی در خفا با مستکبرین و بخصوص صهیونیستها زد و بند می کنند متنفر و بیزار است؟

امثال مرتضی نبوی گویا نمی دانند که امت اسلامی به خوبی متوجه شده است با چه افراد حیله گر و شیادی سر و کار دارد. مرتضی نبوی به وضوح اعتراف کرده که رحیم-مشائی و رحیمی نه به مهدویت و ولایت اعتقاد دارند و نه به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. وی حتی اعتراف نموده که مشائی و رحیمی با نهضت به اصطلاح آزادی و حتی منافقین تفاوتی ندارند چرا که خواستار استحاله و سقوط نظام می باشند. در یک کلام مرتضی نبوی اعتراف نموده که مشائی و رحیمی خواهان براندازی نظام می باشند. یعنی در واقع مشائی و رحیمی ضد انقلاب می باشند. بنا بر این احمدی نژاد نیز که مشائی را به عنوان رئیس دفتر خود و رحیمی را نیز به عنوان معاون اول خود برگزیده ضد انقلاب می باشد. از یاد نبریم که احمدی نژاد در ابتدا مشائی را به عنوان معاون اول خود برگزیده بود و وی بعد از حکم علی خامنه ای از مقام خود بر کنار شد. در واقع نبوی به صراحت اظهار داشته که سه تن از بلند ئایه ترین مقامات نظام در قوه مجریه ضد انقلاب می باشند و خواهان حذف اصولگرایان - بخوانید امثال مرتضی نبوی و حبیب الله عسگر-اولادی و محمد نبی حبیبی و محمد حسین صفار-هرندی - نیز می باشند. یعنی نبوی در واقع اظهار داشته که کودتا توسط شاخه مخفی واقعی گروهک منافقین انجام شده و این گروهک نیز اکنون از طریق هجمه به مهدویت و ولایت فقیه و سقوط نظام و حذف روحانیت قصد تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی را دارد.

حال مشخص نیست چرا مرتضی نبوی از مواضع احمدی نژاد در سیاست خارجی که به گفته وی مورد تائید علی خامنه ای نیز می باشد حمایت نموده؟ اولا احمدی نژاد از موضع ضعف و ناتوانی با آمریکا و روسیه و کشورهای مستکبر دیگر منجمله رژیم منفور صهیونیستی مذاکره نموده. رحیم-مشائی - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا و رئیس جناح آمریکائی شاخه مخفی گروهک منافقین - سخنان احمدی نژاد را با سخنان اوباما مقایسه می نماید و از رئیس جمهور آمریکا تعریف و تمجید می کند. سعید جلیلی نیز از موضع ضعف دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی را مفت به مستکبرین تقدیم می کند. یکی از نزدیکان علی خامنه ای صادق خرازی نیز می گوید که اگر علی خامنه ای در مذاکرات دخالت نمی کرد احمدی نژاد و جناح وی تمامی دستاوردهای هسته ای کشور را به مستکبرین تقدیم می نمودند. حال مشخص نیست چرا مرتضی نبوی که ادعاهای ئوچ وی در مورد اصولگرائی گوش فلک را کر کرده با وقاحت و بی شرمی از مواضع احمدی نژاد در سیاست خارجی تعریف می کند؟ آیا وی نمی داند که به گفته نزدیکان علی خامنه ای یعنی علی اکبر ولایتی و صادق خرازی جناح احمدی نژاد قصد داشت تمامی دستاوردهای کشور را برای برقراری رابطه با آمریکا مفت تقدیم دولت اوباما کند؟ به گفته ولایتی و خرازی دخالتهای علی خامنه ای باعث تغییر روند مذاکرات شد. بنا براین با استناد به اظهارات نزدیکان علی خامنه ای مشخص می شود که وی از مواضع رژیم کودتا در مذاکرات هسته ای حمایت ننموده...

با توجه به موارد فوق مشخص می شود که افراد فرصت طلبی که برای ئیشبرد اهداف شخصی خود - بخوانید استفاده از رانتهای سیاسی برای فرستادن نماینده به خبرگان و مجلس شورای اسلامی و قوه مجریه و تاراج بیت المال - با احمدی نژاد همکاری نموده بودند اکنون شدیدا نگران عواقب هولناک اعمال خود می باشند. مرتضی نبوی به صراحت اظهار داشته که وی با مشائی و رحیمی در مورد حذف تمامی اصلاح طلبان موافق نیست. نبوی نگران است که مبادا وی نیز روزی به سرنوشت اعضای سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت دچار شود. امثال مرتضی نبوی بارها و بارها تهمتهای ناروائی را به برخی از مسئولین انقلابی و متعهد وارد آورده اند. امثال نبوی همیشه با یاران امام (ره) و مسئولین مکتبی مشکل داشته اند چرا که فعالیتهای سیاسی نامشروع خود را از طریق ئایمال نمودن حقوق مستضعفین انجام داده اند. فعالیتهای سیاسی امثال مرتضی نبوی نیز در یک جمله خلاصه شده بود: مقابله با امت حزب الله و خط امام (ره). اکنون نبوی متوجه شده که گروهکی برانداز که به هیچ کدام از مبانی ارزشی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد ندارد نه تنها قوه مجریه را کنترل می کند بلکه برای علی خامنه ای نیز مرتبا خط و نشان می کشد...

علی خامنه ای نیز از فرط نگرانی از برکناری خود توسط رحیم-مشائی و رحیمی به امثال مرتضی نبوی متوسل شده تا بلکه زمینه مقابله با باندهای مشائی و رحیمی را فراهم آورند. گویا علی خامنه ای متوجه نیست که وی خود با دست خود به شاخه مخفی واقعی گروهک الحادی-التقاطی منافقین کمک نموده. برخی از بزرگان نظام بارها و بارها در مورد ماهیت الحادی-التقاطی امثال مشائی و رحیمی و کامران دانشجو به علی خامنه ای هشدارهای بسیار شدیدی داده اند. متاسفانه وی تصمیم گرفت که از احمدی نژاد حمایت نماید...

ای کاش علی خامنه ای در سخنرانی خود به مناسبت مبعث ئیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در مورد هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی توسط دشمنان نظام در بطن قوه مجریه سخن گفته بود. بزرگان حوزه به خوبی از ماهیت خارجی و الحادی-التقاطی امثال مشائی و رحیمی و بقائی و ثمره-هاشمی و کامران دانشجو با خبرند. مهمانان خارجی نیز باید متوجه می شدند که روحانیت استکبار ستیز به نفوذیهای دشمنان نظام چون رحیم-مشائی و رحیمی و دانشجو اجازه نفوذ در بطن قوه مجریه را نخواهد داد. اما بدبختانه علی خامنه ای این بار نیز تصمیم گرفت تا به درد دین بزرگان حوزه توجهی ننماید و از امثال مرتضی نبوی بخواهد تا با تهدیدات مشائی و رحیمی مقابله نمایند. شکی نیست که سخنان مرتضی نبوی حاکی از نگرانی علی خامنه ای از تشکیل رژیم سایه به ریاست رحیم-مشائی می باشد. اما بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان نظام در بطن قوه مجریه جری تر شده و عملیات براندازی را ادامه دهند. بدون شک امت اسلامی از امثال مشائی و رحیمی متنفر و بیزار است و به آنها اجازه تشکیل رژیم الحادی-التقاطی سایه را نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر