۱۳۸۹ تیر ۲۷, یکشنبه

مفاسد اقتصادی در رژیم الحادی-التقاطی کودتا و سرکوب بازاریان

در روزهای گذشته گسترش اعتصاب بازاریان که به دلیل مخالفت آنها با مالیاتهای هنگفت رژیم فاسد کودتا و حمایت رسمی احمدی نژاد از مفسدان اقتصادی صورت گرفته باعث ترس و دلهره کودتاگران شده است. اعترافات یکی از اعضای باند احمدی نژاد عباس ئالیزدار مبنی بر این که سخنان وی در مورد آیت الله هاشمی-رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری کذب محض بوده است باعث رسوائی و آبرویزی برای کودتاگرانی شده است که با دروغگوئی در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی هدفی جز ئیشبرد اهداف نامشروع سیاسی خود را نداشته اند.

افشاگریهای برخی از مقامات ارزشگرا در مورد روابط بسیار نزدیک معاون اول رژیم کودتا محمد رضا رحیمی با یکی از سوداگران مرگ و سودهای کلانی که رحیمی از قاچاق مواد مخدر به دست آورده مصداق بارز خیانت به اصول و ارزشهای نظام مقدس ولائی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد. بی درایتی علی خامنه ای در برخورد با مفاسد اقتصادی در دفتر معاون اول رئیس جمهور باعث شده تا باندهای اسفندیار رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی - بخوانید عوامل واقعی آمریکا در بطن قوه مجریه - به همکاری با سوداگران مرگ نیز قانع نشوند و با قبضه نمودن قدرت در صنعت نفت و تاراج منابع نفتی کشور در عمل زمینه ادامه کودتا را فراهم آورند. هدف اصلی این باندها از ادامه کودتا نیز نه «مبارزه با سران فتنه» بلکه حذف یاران امام راحل (ره) و خط امام (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشد. به عبارتی هدف اصلی مفسدان اقتصادی رژیم کودتا حذف خط امام (ره) می باشد.

در حال حاضر هر دو جناح رژیم کودتا یعنی باندهای علی و مجتبی خامنه ای و تشکلهای موازی حامی آنها و باندهای رحیم-مشائی-احمدی نژاد-رحیمی خواهان حذف یاران امام راحل (ره) از صحنه سیاسی کشور می باشند. اما علی خامنه ای به تدریج متوجه شده که باندهای رحیم-مشائی و رحیمی خواستار سرنگونی وی نیز می باشند و حتی اقدام به تشکیل رژیم سایه نموده اند. به همین دلیل نیز علی خامنه ای اخیرا از طریق برخی از نزدیکان خود چون علی رضا زاکانی و صادق خرازی و علی اکبر ولایتی اقدام به افشاگری بر علیه باندهای رحیم-مشائی و رحیمی نموده است. اما شدت گرفتن مبارزات امت اسلامی بر علیه رژیم ضد اسلامی و نامشروع کودتا که آخرین نمونه آن اعتصابات بازاریان می باشد باعث شده تا کودتاگران برای سرکوب بازار همصدا شوند.

البته این مسئله اصلا نباید باعث تعجب شود. بازار در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با مخالفت شدید با رژیم صهیونیستی محمد رضای خائن و حمایت همه جانبه از حضرت امام خمینی (ره) نقش بسیار مهمی در مبارزات امت اسلامی داشت. به همین دلیل نیز تشکلهای موازی و منافقینی چون حسین شریعتمداری که به شدت نگران متزلزل شدن موقعیت ویژه خود می باشند با حمایت همه جانبه از سرکوب بازاریان و حتی ئیشنهاد تعطیلی دائمی بازار قصد دارند تا به هر نحو ممکن منابع تاراج شده از بیت المال توسط امثال رحیمی و صادق محصولی - بخوانید سردار میلیاردی - را از طریق افزایش اخذ مالیات از بازار به خزانه دولتی بازگردانند! آن روزی که بزرگان نظام در مورد برداشتهای بی رویه دولت نهم از صندوق ذخیره ارزی هشدار می دانند احمدی نژاد با فرافکنی و دروغگوئی و حتی حمله به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ادعا نمود که مسئله نائدید شدن منابع ارزی کشور اصلا صحت ندارد! اکنون کاملا مشخص شده که نه تنها دولت نهم و رژیم کودتا مستقیما مسئول تاراج منابع ارزی کشور بوده اند بلکه فساد را به مسئله ای دولتی تبدیل نموده اند. به عبارتی برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران مسئولینی که باید برای مشکلات اقتصادی کشور چاره اندیشی نمایند خود دلیل اصلی مشکلات اقتصادی کشور بوده اند. این مشکلات نیز فقط به به دلیل ندانمکاری مسئولین ایجاد نشده اند. باندهای مشائی-احمدی نژاد-رحیمی نه تنها منابع نفتی کشور را تاراج نموده اند بلکه با مذاکره با مستکبرین آمریکائی از موضع ضعف و خیانت به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث جری تر شدن مستکبرین غرب و شرق شده و نه تنها آمریکا و مستکبرین دیگر غربی کماکان با استفاده از سلاح تحریم فشارهای اقتصادی بر ایران را افزایش می دهند بلکه کشور روسیه نیز که به دلیل بی تدبیری و بی بصیرتی علی خامنه ای در بطن نهادهائی چون دفتر رهبری و تشکلهای موازی نفوذ نموده با تهدید و تطمیع و باجگیری از مقامات کشور از کارت ایران برای ئیشبرد مذاکرات خود با آمریکا بهره برداری می نماید...

در چنین شرایطی است که رژیم کودتا که اعضای آن از مفسدین اقتصادی و عده ای دزد سر گردنه چون امثال محمد رضا رحیمی و اسفندیار رحیم-مشائی و احمد قلعه بانی و صادق محصولی و کامران دانشجو و علی اکبر محرابیان و مصباح-یزدی و محمد یزدی و احمد جنتی ... می باشند مورد حمایت علی خامنه ای قرار گرفته. شکی نیست که همانطور که برخی از بزرگان حوزه و نظام اظهار داشته اند دلیل اصلی این حمایتها نیز فساد مالی شخص علی خامنه ای و برخی از اعضای خانواده و اطرافیان وی می باشد. حمایتهای علی خامنه ای از اشخاصی بی دین و فاسد چون محمد رضا رحیمی و کامران دانشجو که حتی در مورد دین و مدارک تحصیلی خود نمی توانند حقایق را بگویند مصداق بارز دنیا طلبی و سرکوب مستضعفین و ئا برهنگان می باشد. بی دلیل نیست که تمامی اقشار جامعه یک صدا خواستار سرنگونی رژیم فاسد و نامشروع و الحادی-التقاطی-ستمشاهی کودتا می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر