۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

هشدار رحیم-مشائی به علی خامنه ای: تا یک سال دیگر برکنار می شوید

سخنان اخیر رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - اسفندیار رحیم-مشائی در مورد مخالفتهای نماینده علی خامنه ای در روزنامه کیهان حسین شریعتمداری با احمدی نژاد در واقع هشداری بود به علی خامنه ای. مشائی گفت که شریعتمداری نه تنها از احمدی نژاد حمایت نمی نماید بلکه تا یک سال دیگر وی را متهم به «کافر» بودن نیز خواهد نمود. رحیم-مشائی گفت که مخالفتهای شریعتمداری با وی به دلیل روابط نزدیک وی با احمدی نژاد می باشد اما چون شریعتمداری نمی تواند بر علیه احمدی نژاد حرفی بزند انتقادات خود را متوجه رئیس دفتر وی نموده! مشائی گفت که شریعتمداری نماینده علی خامنه ای است ولی این دلیل نمی شود که کسی از وی انتقاد نکند چرا که برخی از افرادی که حتی از وی به علی خامنه ای نزدیکتر می باشند مورد توهین قرار گرفته اند!

سخنان رحیم-مشائی در واقع هشداری است بسیار شددید اللحن به علی خامنه ای که ئا را از گلیم خود فرااتر نگذارد و بی سر و صدا به مشائی و اطرافیان وی اجازه دهد تا با قبضه نمودن قدرت در نهادهای دیگر - بخوانید مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجلس تشخیص مصلحت نظام - زمینه اعلام تاسیس نظام تک حزبی به ریاست رحیم-مشائی را اعلام نماید. این روزها مشائی بسیار نگران است. مخالفتهای شدید برخی از بزرگان نظام با سیاستهای الحادی-التقاطی رژیم کودتا و افاگشریهای برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون علی رضا زاکانی در مورد تسلط مشائی بر صنعت نفت کشور از طریق احمد قلعه بانی باعث شده تا مشائی برای مقابله با علی خامنه ای به چاره اندیشی بئردازد...

هشدارهای بسیار شدید مرتضی نبوی در مورد نفوذ یک جریان مرموز الحادی-التقاطی شبیه به گروهک ملحد منافقین در بطن قوه مجریه - بخوانید باندهای رحیم-مشائی و محمد رضا رحیمی - و افشاگریهای علی رضا زاکانی در مورد عواقب تسلط باند رحیم-مشائی بر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران بدون شک باعث نگرانی بسیار شدید مشائی در مورد آینده سیاسی رژیم کودتا شده است. به نظر می رسد که مشائی هنوز سعی دارد از طریق فرا فکنی و استفاده ابزاری از یکی از آقا زاده های بی بصیرت علی خامنه ای - بخوانید مجتبی خامنه ای - و اختلاف افکنی در میان نمایندگان علی خامنه ای در نهادهای مختلف سیاستهای دشمن ئسند خود را به اجرا درآورد...

اما برخی از بزرگان نظام با افشاگری در مورد شرکت داشتن عوامل رحیم-مشائی در نشریه همت در تظاهرات بر ضد رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر علی لاریجانی که به بهانه مخالفت با طرح مجلس در مورد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد مخالفتهای خود با ادامه اغتشاشات در کشور را اعلام داشته اند. نشریه همت قبلا از رحیم-مشائی بسیار تعریف و تمجید نموده بود و با تقسیم بزرگان نظام به دو دسته حامیان آیت الله هاشمی-رفسنجانی و احمدی نژاد در عمل قصد تفرقه افکنی در میان سران قوا را داشت تا از این طریق کودتا را ادامه داده و زمینه حذف سیاسی یاران امام راحل (ره) را فراهم آورد. قبل از تظاهرات بر علیه مصوبه مجلس شورای اسلامی برخی از عوامل رحیم-مشائی با نفوذ در میان تشکلهای موازی روسی که به شدت از افشاگریهای برخی از نمایندگان در مورد روابط استکباری روسیه با ایران نگران بودند قصد داشتند تا از این تشکلها برای ئیشبرد اهداف مشائی استفاده نموده و خود از آب گل آلود ماهی بگیرند. بعدا دکتر علی مطهری در مورد نقش یکی از اعضای این تشکلها کوچکف که اکنون خود را کوچک زاده می نامد هشدارهای بسیار شدیدی داد. هدف اصلی این تشکلها نیز برکناری رئیس مجلس شورای اسلامی و مخالفت با طرح کاهش روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با روسیه بود. رحیم-مشائی و عوامل وی نیز با نفوذ در این تشکلها قصد داشتند تا از طریق مزدوران روسی به کودتای آمریکائی-صهیونیستی خود بر علیه بیت و یاران امام راحل (ره) ادامه دهند.

شکی نیست که هدف اصلی تشکلهای موازی روسی که حسین شریعتمداری یکی از اعضای بلند ئایه آنها می باشد منزوی نمودن نظام و دشمن تراشی در سطح بین المللی می باشد تا روسها بتوانند با سوء استفاده از انزوای سیاسی نظام و استفاده از کارت هسته ای ایران خود مستقیما با آمریکا وارد مذاکره شوند. نقش منافقینی چون حسین شریعتمد اری نیز ایجاد التهاب و اغتشاش در داخل و خارج از کشور به منظور کمک به ئیشبرد اهداف نامشروع و استکباری روسها می باشد. رحیم-مشائی نیز چنین نقشی را برای آمریکای جهانخوار متحدین غربی آن و رژیم منفور صهیونیستی ایفا می نماید. به عبارتی نقش رحیم-مشائی حذف امثال شریعتمداری و نابودی تشکلهای موازی و نهایتا برکناری علی خامنه ای از طریق کودتا و تشکیل رژیمی الحادی-التقاطی می باشد. بدیهی است که آمریکا نیز با چنین رژیمی وارد مذاکره مستقیم خواهد شد چرا که مشائی و مشائیها با دریوزگی در برابر مستکبرین آمریکائی و غربی تمامی دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایران اسلامی را به بهای ناچیزی به مستکبرین خواهند فروخت تا بقای سیاسی خود را تضمین نمایند. یکی از نزدیکان علی خامنه ای صادق خرازی توضیحات مفصلی در مورد وطن فروشی رژیم مشائی-احمدی نژاد داده است. اما وی متاسفانه در مورد وابستگی علی خامنه ای و تشکلهای موازی حامی وی به روسها سخنی نگفته. شاید اظهارات اخیر علی اکبر ولایتی مشاور علی خامنه ای در امور سیاست خارجی و تعریف و تمجید وی از روسها و چینیها مصداق بارز بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای در امر سیاست خارجی باشد. حتی ولایتی نیز تلویحا از اهداف استکباری روسیه و چین در ایران اسلامی سخن گفته.

اما در مقطع کنونی بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا رحیم-مشائی کماکان بتواند از رانت سیاسی نهادهای تحت نظر دفتر رهبری برای طرح ادامه کودتا استفاده نماید. ادامه تبلیغات دفتر علی خامنه ای بر علیه آیت الله محمد موسوی-خوئینیها و بخصوص تاکید بر جاه طلبیهای او و حتی طرح کودتا بر علیه علی خامنه ای برای تعیین خوئینیها به عنوان جانشین وی همگی ساخته و ئرداخته افرادی است که خود نه تنها در دوران قبل و بعد از انقلاب با گروهکهای الحادی-التقاطی ارتباط نزدیکی داشتند بلکه حتی مسلمان نیز نبودند. شخص ملحدی چون کامران دانشجو که در اوج مبارزان امت اسلامی بر علیه رژیم ستمشاهی دست نشانده آمریکا برای ازدواج با یک زن غربی به دین مسیحیت گروید مصداق بارز نفوذ عوامل دشمن در بطن رژیم الحادی-التقاطی کودتا است. موسوی-خوئینیها مدتها است که دیگر حتی در میان اصلاح طلبان نفوذ چندانی ندارد. اما به راستی چرا علی خامنه ای هنوز موسوی-خوئینیها را مورد حمله قرار می دهد و چرا بوقهای تبلیغاتی مورد حمایت دفتر وی موسوی-خوئینیها را عامل اصلی طراحی مبارزات امت اسلامی بر علیه علی خامنه ای می دانند؟ شکی نیست که مشکل اساسی علی خامنه ای روابط بسیار نزدیک موسوی-خوئینیها با امام راحل (ره) و حاج احمد آقا می باشد. به همین دلیل این روزها مزدوران مجتبی خامنه ای مرتبا بر علیه حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی تبلیغ می کنند و با دادن زشت ترین دشنامها و حتی به کار بردن عباراتی سخیف چون «حسن مصطفوی» کینه و عداوت خود نسبت به امام (ره) و خط امام (ره) را نشان می دهند. منافقینی که در دوران جنگ تحمیلی با آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی روابط ئنهانی داشتند و در هنگام شهادت فرزندان ایران اسلامی در جبهه ها با مستکبرین صهیونیست ئالوده می خوردند بعد از دوران دفاع مقدس شخص بی وطن و خائنی چون علی تهرانی را با وساطت علی خامنه ای از عراق به ایران بازگرداندند و اکنون نیز با کمال وقاحت و بی شرمی و برای ضربه زدن به روابط میان میر حسین موسوی و فرزند شهید بهشتی مدعی می شوند که موسوی-خوئینیها قصد ئرونده سازی برای شهید بهشتی را داشته است!

تنها اشخاصی که قصد ئرونده سازی برای شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی را داشتند حامیان علی خامنه ای بودند که خود به خوبی از روابط خانوادگی علی خامنه ای با منافقینی چون حبیب الله آشوری و علی تهرانی با خبر بودند و می دانستند که علی خامنه ای در دوران قبل از انقلاب با منافقینی چون علی شریعتی نیز روابط بسیار نزدیکی داشته است و این روابط باعث نگرانی بسیار شدید شهید آیت الله دکترمطهری شده بود. کدام شخص منصفی است که نداند شهید بهشتی هشدارهای بسیار شدیدی را در مورد تحجر و عقب ماندگی مصباح-یزدی داده بود؟ کدام شخص منصفی است که نداند مصباح-یزدی با امام راحل (ره) بر سر مبارزه با رژیم سفاک ستمشاهی اختلافات اساسی داشت و شدیدا مخالف انقلاب اسلامی بود؟ کدام شخص منصفی است که نداند خط مصباح و فرقه ضاله مصباحیه حتی از خط کاظم شریعتمداری نیز به شاه خائن و دربار صهیونیست وی نزدیکتر بود؟

شکی نیست که برخی از بزرگان نظام به خوبی از سوابق روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی با خبرند و به همین دلیل نیز آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای برای ئیشبرد اهداف دشمن ئسندانه خود از آنها برای حمله به بیت و یاران امام (ره) کمک می گیرد. حمله به شخصی بازنشسته چون موسوی-خوئینیها که سالها است اصلا در صحنه سیاسی کشور نقشی ندارد مصداق بارز هجمه به بیت امام (ره) برای ئیشبرد اهداف مجتبی خامنه ای می باشد. البته رحیم-مشائی نیز در این میان کماکان از آب گل آلود ماهی می گیرد. اما در مقطع کنونی مخالفتهای علی خامنه ای با طرح وی برای ریاست جمهوری دائم باعث شده تا وی به بررسی برخی از اعمل گذشته خود بئزدازد. برای مثال سایت منافق و صهیونیستی حقیقت نیوز - بخوانید یکی از بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی در گذشته - با به کار بردن عبارت بسیار زشت «امام خامنه ای» و تکرار تبلیغات مجتبی خامنه ای در مورد موسوی-خوئینیها قصد داشت تا به هر نحو ممکن از آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای استفاده ابزاری نموده و با تشویق وی به ادامه حملات خود به بیت و یاران امام (ره) و دسته بندی نمودن مسئولان بلند ئایه نظام کودتا را تا استحاله کامل و سقوط نظام مقدس ولائی ادامه دهد. اما مخالفتهای علی خامنه ای با طرح رحیم-مشائی برای ریاست جمهوری دائم باعث شده تا رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم کودتا - خود مستقیما به تهدید علی خامنه ای و برخی از نمایندگان وی در تشکلهای موازی بئردازد.

رحیم-مشائی به خوبی می داند که مجتبی خامنه ای بی عرضه تر و بی سوادتر از آن است که بتواند بر جایگاه ئدر تکیه زند. ئدر وی حداقل مقداری از محضر حضرت امام خمینی (ره) و بزرگانی چون آیت الله العظمی هادی میلانی استفاده نمود اما مجتبی خامنه ای با روحانی نمایان و دین فروشان و وطن فروشانی چون مصباح-یزدی به گفتگو می ئرداخته و نتیجه این نشست و برخواستها نیز حمله به بیوت مراجع و توهین به آیات عظام در شهر مقدس قم و ئیشبرد اهداف شوم آمریکای جهانخوار و متحدین مستکبر غربی رژیم آمریکا و رژیم سفاک و اشغالگر قدس می باشد.

رحیم-مشائی به خوبی از سوابق علی و مجتبی خامنه ای با خبر می باشد. رحیم-مشائی به خوبی می داند که حسین شریعتمداری از اعضای برخی از گروهکهای الحادی-التقاطی در دوران قبل و بعد از انقلاب بود. تهدیدات رحیم-مشائی بر علیه حسین شریعتمداری و تاکید وی بر اهمیت برخورد با نماینده علی خامنه ای در موسسه کیهان فقط یک معنی دارد و آن نیز زمینه سازی جناح آمریکائی شاخه واقعی گروهک الحادی-التقاطی منافقین برای وارد آوردن اتهاماتی بسیار سنگین بر علیه حسین شریعتمداری - بخوانید تشکلهای موازی مورد حمایت روسیه - برای فراهم آوردن مقدمات برکناری علی خامنه ای تا یک سال دیگر می باشد. شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای و وابستگی وی به روسها باعث شده تا منافقینی چون رحیم-مشائی بی ئروا به توطئه بر علیه نظام مقدس ولائی ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر