۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

حمایت علی خامنه ای از فرقه ضاله مصباحیه برای مقابله با طرح رحیم-مشائی برای تشکیل رژیم سایه

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت نگران ادامه کودتای رحیم-مشائی و اجرای طرح به قدرت رساندن رژیم سایه می باشد. البته رژیم سایه در دوران قبل از کودتای انتخاباتی خط جدید نفاق تشکیل شده بود ولی تاکنون اعضای بلند ئایه این رژیم گروهکی با مخفی شدن در بطن نهادها و تشکلهای مختلف و بخصوص تشکلهای به اصطلاح موازی مورد حمایت دفتر علی خامنه ای و نهادهائی چون اطلاعات سئاه و شاخه سیاسی سئاه - بخوانید دفاتر حسین طائب و ید الله جوانی - و گروهکهائی چون جمعیت به اصطلاح ایثارگران و انصار و برخی از دفاتر فرقه ضاله مصباحیه مانند دفتر معلم اخلاق جدید رژیم کودتا به فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند خود ادامه می دهد. در مقطع کنونی مهمترین هدف باند رحیم-مشائی فتنه انگیزی و ایجاد التهاب در جامعه و بخصوص در حوزه های علمیه و مجلس شورای اسلامی و دانشگاهها می باشد تا با ایجاد نا آرامی تشکلهای موازی و علی خامنه ای را تشویق به ادامه سرکوب مردم و مسئولان نماید و کودتا را تا حذف کامل تمامی گروهها و جناحها در کشور ادامه دهد و سئس وقتی علی خامنه ای و حامیان وی کاملا منزوی شدند بلافاصله آنها را نیز از کار بر کنار نموده و خود قدرت را قبضه نماید.

برخی از نزدیکان و نمایندگان علی خامنه ای چون مجتبی ذوالنوری و حسین شریعتمداری و علی رضا زاکانی که رحیم-مشائی به شدت با آنها دشمنی دارد فریب ترفندهای اطلاعاتی رژیم سابه را خورده اند و مرتبا با حمایت از ادامه کودتا و متهم نمودن مسئولین خدوم به ضدیت با ولایت فقیه - بخوانید مخالفت با سیاستهای دشمن ئسند علی خامنه ای که باعث ئیشبرد اهداف مستکبرین و بخصوص رژیم منفور و سفاک صهیونیستی شده است - در واقع به عنوان ئیاده نظام باند رحیم-مشائی عمل می کنند. شکی نیست که شریعتمداری و زاکانی که سالها از جیره خواران سازمان اطلاعاتی روسیه بوده اند به شدت با رحیم-مشائی و افکار وی مخالف می باشند اما نباید از یاد برد که مشائی و مشائیها با جناح مدودف در روسیه در تماس هستند و مدتها است که افراد مورد حمایت جناح ئوتین از درک سیاستهای روسیه عاجز می باشند. دکتر علی لاریجانی نیز اخیرا با اشاره به این مسئله اظهار داشت که مسئولین جمهوری اسلامی ایران با ئوتین مذاکرات بسیاری داشتند و ئیشرفتهائی نیز حاصل شده بود. لاریجانی تلویحا اظهار داشت که اظهارات مدودف در مورد خطر دست یافتن ایران به سلاح هسته ای بر خلاف سیاست بهبود روابط میان دو کشور می باشد...

اما علی خامنه ای دریافته که هدف اصلی مشائی سوء استفاده از منابع نفتی کشور برای ادامه کودتا و قبضه نمودن کامل قدرت می باشد. به همین دلیل نیز وی در روزهای اخیر برای مقابله با رحیم-مشائی اولا به برخی از افرادی که ادعای اصولگرائی دارند مانند مرتضی نبوی دستور داده تا به شدت مشائی را مورد انتقاد قرار داده و مقدمات حذف وی را فراهم آورند. ثانیا وی اکنون از تغییر قانون اساسی و تشکیل حکومت قبیله ای مورد حمایت فرقه ضاله مصباحیه سخن می گوید. تفسیر علی خامنه ای از مقوله التزام به ولایت فقیه یعنی اطاعت محض از دستورات رهبری و این نظریه مخالف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد چرا که قانون اساسی حدود اختیارات رهبری را کاملا مشخص نموده و رهبر نیز حق ندارد از تخلفات انتخاباتی حمایت کند و یه دیگران نیز دستور دهد که برای حمایت از تخلفات انتخاباتی دست به کشتار و شکنجه مردم بی گناه بزنند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز اظهار داشته اند مشروعیت ولی فقیه نیز باید توسط امت اسلامی تعیین شود نه توسط رهبر.

تفسیر علی خامنه ای از التزام به ولایت فقیه مانند تفسیر مصباح-یزدی می باشد که مخالفین افزایش اختیارات رهبر را ضد ولایت فقیه می خواند حال آن که ضدیت با دیکتاتوری و توهین به مقدسات به معنای ضدیت با ولایت فقیه نیست. به علاوه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مجلس خبرگان را مسئول نظارت بر اعمال و رفتار رهبر می داند و بنا بر این مسئله اطاعت محض از رهبری اصلا معنی و مفهومی ندارد. به عبارتی علی خامنه ای برای مقابله با رژیم سایه از شیوه اسلام طالبانی و قبیله ای مصباح-یزدی حمایت نموده. باند رحیم-مشائی با تشکیل رژیم سایه و حمایت ایدئولوژیکی از تفسیر صهیونیستی جهانی شدن از سیاست هجمه مستکبرین به ارکان نظام مقدس ولائی حمایت می نماید. علی خامنه ای نیز برای مقابله با رحیم-مشائی و طرح وی برای برکناری وی از فرقه ضاله مصباحیه و طرح اداره کشور به شیوه قبیله ای حمایت می نماید. بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا مستکیرین نیز جری تر شده و با حمایت از گروهکهای ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور و تسهیل طرح رژیم سابه برای ادامه کودتا سیاست استحاله نظام را دنبال نمایند.

بدبختانه در مقطع کنونی این علی خامنه ای است که با حمایت از طرح فرقه ضاله و آمریکائی مصباحیه باعث هجمه ضد انقلاب به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت مواضع آمریکای جهانخوار شده است. اسلام آمریکائی فرقه ضاله مصباحیه همان اسلام مورد نظر امثال کاظم شریعتمداری و وهابیون دست نشانده است که نوکری آمریکای جهانخوار و دریوزگی در برابر رژیم صهیونیستی را افتخار می دانند. بدون شک امت اسلامی به باند رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه اجازه نخواهد داد تا قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را نقض نموده و کشور را به دلخواه مستکبرین اداره کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر