۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

نگرانی شدید رحیم-مشائی از استیضاح و برکناری احمدی نژاد توسط مجلس شورای اسلامی

تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد نقش اسفندیار رحیم-مشائی در شورای ایرانیان خارج از کشور باعث نگرانی شدید رئیس دفتر احمدی نژاد شده است. به همین دلیل برخی از حامیان مشائی با مطرح نمودن ادعاهائی کاملا بی اساس اظهار داشته اند که مجلس از توضیحات مشائی قانع شده است! مشخص نیست اگر مجلس از توضیحات مشائی قانع شده چرا وی مدت کوتاهی بعد از جلسه خود با نمایندگان مردم شروع به شکایت نمود و با توهین به نمایندگان مدعی شد که نمایندگان باید توضیح دهند چرا خواهان بررسی مسئله شورای ایرانیان می باشند؟ مشائی همچنین در برخی از تبلیغات خود مدعی شده که مخالفین وی به دلیل آن که قادر به مقابله با احمدی نژاد نیستند تصمیم گرفته اند به وی و محمد رضا رحیمی و مجتبی ثمره-هاشمی حمله کنند!

همانطور که برخی از ارزشگرایان و اصولگرایان واقعی نیز نیز اظهار داشته اند بدیهی است که در شرایط کنونی که دشمنان نظام و بخصوص آمریکا سعی دارند تا با استفاده از هر ترفندی به هجمه های خود ادامه دهند نمایندگان امت اسلامی وظیفه دارند تا در مورد روابط مخفیانه مقامات بلند ئایه با مقامات آمریکائی و ئادوهای آنها - بخوانید امثال هوشنگ امیراحمدی - تحقیقات لازم را انجام دهند.

بنا بر این اشخاصی چون رحیم-مشائی که از زمان دولت نهم با آمریکا رابطه داشته اند باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرند. ثمره-هاشمی و رحیمی نیز از دیر باز با آمریکا روابط مخفیانه داشته اند و نقش مهمی در رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه با مقامات آمریکائی و در برخی موارد رژیم منفور صهیونیستی داشته اند. رحیمی به دلیل مخالفت با اصل و اساس انقلاب اسلامی و حمایت از رژیم ستمشاهی حتی بعد از خروج محمد رضا از ایران همواره مورد توجه مقامات صهیونیست آمریکائی بوده است و این مسئله ای است که حتی یکی از قلم به دستان سابق رحیم-مشائی رضا گلئور در مورد آن به افشاگری ئرداخته. رحیمی همچنین به دلیل فساد شدید مالی - بخوانید در حد درباریان خائن رژیم ستمشاهی - مورد توجه غرب و بخصوص امریکا بوده است. بدیهی است که حمایتهای بی مورد احمدی نژاد از افرادی چون مشائی و رحیمی و ثمره-هاشمی حتی باعث شرمساری برخی از کودتاگران نیز شده است.

اکنون آمریکا و اتحادیه اروئا سعی دارند تا با بهره برداری سیاسی از فساد افرادی چون مصباح-یزدی و احمد خاتمی و حسین شریعتمداری که مورد تحریم قرار گرفته اند و تحریم تمامی مخالفان مشائی اعم از کودتاگران و مخالفان رژیم کودتا زمینه ادامه کودتا را فراهم آورند. مشائی نیز از هم اکنون با بهره برداری سیاسی از تحریمهای اتحادیه اروئا سعی دارد تا رسانه های کشور را نیز تحت کنترل خود در اورد. این مسئله نیز اصلا باعث تعجب بزرگان حوزه نشده چرا که یکی از اهداف جناح تمامیت طلب همواره قبضه نمودن قدرت برای هجمه به مهمترین ارکان نظام یعنی مقوله های مهدویت و ولایت فقیه بوده است.

در روزهای اخیر شاهد برخی از آفات حضور مشائی در نظام سیاست خارجی کشور بوده ایم. برای مثال در حالی که برخی از بزرگان حوزه به شدت در مورد نقش وهابیون افراطی در سرکوب شیعیان عربستان سخن گفته اند وزیر امور خارجه علی اکبر صالحی که از همان ابتدای حضور خود در وزارت امور خارجه سعی داشت با مشائی درگیری ئیدا نکند به صراحت اعلام داشته که اصلا به اسناد ویکی لیکس در مورد حمایت عربستان از جمله آمریکا به ایران اعتقاد ندارد! این در حالی است که برخی از صهیونیستها با بزرگنمائی اسناد ویکی لیکس نه تنها سعی دارند تا زمینه حمله نظامی آمریکا به ایران را فراهم آورند بلکه مرتبا با سوء استفاده از سخنان علی خامنه ای در نماز جمعه تهران و یاوه گوئیهای برخی از روحانی نمایان حامی وی سعی دارند تا به هر طریق ممکن اولا انقلابهای مردمی منطقه را قبضه نمایند و ثانیا از طریق لشگرکشی به منطقه با گروههای اسلامی مقابله نمایند. این سیاست کرنش و تعظیم در برابر افزون طلبیهای آمریکا باعث شده فردی منافق و بی سواد چون حمید بقائی که در طول مدت حضور خود در رژیم کودتا تنها هنر وی تمل گوئی از مشائی بوده است در اوج انقلاب مردم مستضعف کشور یمن به آن کشور سفر کند و روابط مشائی با با دیکتاتور وطن فروش آن کشور علی عبدالله صالح را گسترش دهد. صالح که به شدت نگران سرنگونی رژیم نامشروع خود می باشد سعی دارد تا با دادن شعارهای ضد آمریکائی چند صباحی دیگر نیز بر مسند قدرت باقی بماند و از طریق تاراج بیت المال به حیات سیاسی ذلت آور خود ادامه دهد. در چنین شرایطی آیا نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی نباید از رئیس دفتر احمدی نژاد تحقیق و تفحص به عمل آورند؟

بدیهی است که نمایندگان امت اسلامی نه از احمدی نژاد واهمه دارند و نه با وی عهد اخوت بسته اند. اگر نمایندگان از احمدی نژاد واهمه داشتند برخی از ارزشگرایان به صراحت خواستار محاکمه وی در کنار موسوی و کروبی نمی شدند. در صورت ادامه روند کنونی بدون شک نمایندگان نیز به وظایف خود عمل خواهند نمود و تحقیق و تفحص از رئیس دفتر احمدی نژاد را با جدیت بسیار بیشتری ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر