۱۳۸۹ اسفند ۲۷, جمعه

تکرار جشنهای دوران ستمشاهی توسط رحیم-مشائی و خیانت و بی بصیرتی علی خامنه ای

همانطور که انتظار می رفت اعلام سفر رحیم-مشائی به آمریکا و برگزاری جشنهای به اصطلاح نوروزی آن هم در شهر شیراز باعث مخالفتهای بسیار شدید جمعی از افراد منافق و بی بصیرت و نادانی شد که با حمایت از رژیم الحادی-التقاطی احمدی نژاد و سرکوب اعتراضات امت اسلامی باعث شده بودند تا اسفندیار رحیم-مشائی به قدرت برسد. روحانی نمایانی چون مرتضی آقا-تهرانی - بخوانید سخنگوی مصباح-یزدی - و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی چون امثال کوثری از افرادی بوده اند که تا به حال با حمایتهای بی دلیل و بی دریغ خود از رژیم سایه فقط باعث ئیشبرد اهداف دشمنان نظام و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی شده اند. اکنون در حالی که شیعیان بحرین مشغول مبارزه با دژخیمان رژیم وهابی عربستان و رژیم دست نشانده امارات می باشند مشائی با برگزاری جشنهای به اصطلاح نوروزی در شیراز که بدون شک با هدف جلب حمایت آمریکا و سلطنت طلبان از رژیم سایه برگزار می شوند سعی دارد تا به هر نحو ممکن حساب خود را از حساب علی خامنه ای جدا نماید. البته مشائی به خوبی می داند که در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی بسیاری از بزرگان حوزه به شدت با عقاید علی خامنه ای که با منافقین و التقاطیون روابط نزدیکی داشت مخالف یودند و به همین دلیل سعی دارد تا با سوء استفاده از ضعفهای علی خامنه ای جشنهای به اصطلاح هنر شاه مخلوع را به نام جشنهای به اصطلاح نوروزی برگزار نماید...

البته علی خامنه ای مسئول اصلی هجمه دشمنان نظام به ارکان نظام مقدس ولائی می باشد. حمایتهای وی از سیاستهای دشمن ئسند احمدی نژاد و وزرای بی کفایت و نا کارآمدی چون مسعود میر کاظمی باعث شده تا بار دیگر مسئله استیضاح وزرای ضعیف در دستور کار نمایندگان ارزشگرای مجلس قرار گیرد. با وجود بی توجهی علی خامنه ای به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نقش مجلس شورای اسلامی بدیهی است که نمایندگان ارزشگرا اجازه نخواهند داد تا شخصی بی کفایت چون میر کاظمی وزارت نفت را دو دستی تقدیم مشائی و افرادی چون احمد قلعه بانی نماید. اما همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند هدف اصلی مشائی سوء استفاده از وضعیت نا بسامان وزارت نفت برای فراهم نمودن شرایط ریاست قلعه بانی و یا فرد مطیع دیگری در وزارت نفت می باشد. بدیهی است که بزرگان حوزه اجازه نخواهند داد تا فردی منافق و خائن چون رحیم-مشائی اینگونه ارکان نظام مقدس ولائی را با خطر مواجه نماید.

اکنون علی خامنه ای باید به امت اسلامی توضیح دهد که چرا هنوز از احمدی نژاد حمایت می نماید. آیا برگزاری جشنهای دشمن ئسند دوران سیاه ستمشاهی در کشور آقا امام زمان (عج) حاکی از ولایتمداری احمدی نژاد است؟ آیا سفر مشائی به آمریکا آن هم در زمان اشغال بحرین توسط نیروهای دست نشانده عربستان و امارات حاکی از مخالفت احمدی نژاد با سیاست آمریکا در حمایت از سرکوب انقلابهای مردم منطقه می باشد؟ شکی نیست که در صورت ادامه سیاستهای دشمن ئسند رحیم-مشائی امت اسلامی بر علیه رژیم سایه قیام خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر