۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

یک استیضاح دیگر و هجمه رحیم-مشائی به یاران امام (ره) برای ادامه کودتا

به نظر می رسد که استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو باعث نگرانی بسیار شدید باند اسفندیار رحیم-مشائی - بخوانید مهمترین مقام رژیم کودتا - و محمود احمدی نژاد شده است. نامجو نیز برای دلجوئی ظاهری از نمایندگان مجلس و جلوگیری از ادامه استیضاحهای وزرا صراحتا استیضاح خود را فرصتی برای مطرح نمودن وضعیت وزارتخانه خود عنوان نموده. حال باید ئرسید چه دلیلی باعث شده که مشائی و احمدی نژاد رویه ای کاملا متفاوت را برگزیزنند؟ شکی نیست که نامجو بدون مشورت با مشائی و احمدی نژاد در مورد استیضاح خود مقاله ننوشته. اولا نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از مشائی در مورد وضعیت شورای ایرانیان خارج از کشور اثبات نمودند که تماسهای محرمانه با عوامل استکبار چون هوشنگ امیر احمدی را بر نمی تابند. ثانیا مشائی نیز بدون شک باز هم مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت. حتی قبل از تحقیق و تفحص مجلس از شورای ایرانیان خارج از کشور وزیر سابق راه حمید بهبهانی به اشتباهات فاحش خود در برخورد با نمایندگان اعتراف نموده بود و در واقع در یک کلام راه خو د را از دوست دیرینه خود احمدی نژاد جدا نموده بود. تاکنون مشائی و احمدی نژاد به خوبی متوجه شده اند که هدف اصلی ارزشگرایان از استیضاح وزرای بی کفایت آنها جلوگیری از تخریب بیشتر ارکان نظام توسط وزرائی می باشد که یا هدف تسهیل کودتای رحیم-مشائی و به دلیل سست عنصری و بی بصیرتی علی خامنه ای منصوب شده اند. یعنی در واقع نمایندگان ارزشگرای مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل نموده اند.

تعجبی هم ندارد که در روزهای گذشته هجمه های بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی بر علیه برخی از یاران امام (ره) بخصوص آیت الله هاشمی-رفسنجانی وارد فاز جدید و بسیار خطرناکی شدذه است. متهم نمودن آیت الله رفسنجانی به همدستی با دشمنان نظام در انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی قطعا با هدف بازنویسی تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و هموار نمودن راه آمریکا برای بازگشت به ایران اسلامی صورت گرفته. به همین دلیل نیز برخی از بوقهای تبلیغاتی مشائی با هدف هجمه به مهدویت آیت الله هاشمی-رفسنجانی را از دشمنان امام زمان (عج) معرفی نموده و با مخدوش نمودن تاریخ انقلاب اسلامی قصد دارند آیت الله هاشمی-رفسنجانی را از عوامل امریکا جلوه دهند!

حال باید ئرسید مخدوش نمودن تاریخ انقلاب و بخصوص واقعه مهمی چون شهادت مسئولین نظام در حزب جمهوری اسلامی با چه هدفی صورت گرفته؟ قبلا برخی از نزدیکان علی خامنه ای چون علی اکبر ولایتی نیز با هدف مخدوش نمودن تاریخ انقلاب امام خمینی (ره) را به تبانی با آیت الله خوئینیها برای سرئوش نهادن بر تحقیقات مقامات قضائی در مورد شهادت محمد علی رجائی و حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد با هنر متهم نموده بودند! بدون شک مشائی نیز با سوء استفاده از اظهارات نزدیکان علی خامنه ای چون علی اکبر ولایتی اینگونه به یکی از نزدیکترین یاران امام (ره) حمله ور شده. شکی نیست که مهمترین هدف مشائی حمله به امام خمینی (ره) و بیت و یاران امام (ره) می باشد. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند هدف اصلی رحیم-مشائی زیر سئوال بردن تاریخ دهه اول انقلاب و نهایتا برکناری علی خامنه ای می باشد. علی خامنه ای نیز به دلیل زد و بند با مشائی برای حفظ موقعیت یکی از آقا زاده های خائن و بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای اینگونه در تله دشمنان نظام افتاده و بدبختانه امت اسلامی باید تاوان بی بصیرتی و سست عنصری وی را بدهد.

شکی نیست که نه نمایندگان ارزشگرای مجلس شورای اسلامی و نه مسئولین خدوم در نهادهای کلیدی دیگر نظام اجازه نخواهند داد که فردی تازه به دوران رسیده که در کارنامه سیاه خود سابقه عضویت در انجمن حجتیه نو و شاخه مخفی گروهک منافقین را دارد اینگونه با مخدوش نمودن تاریخ انقلاب اسلامی و حمله به بیت و یاران امام (ره) زمینه بازگشت استکبار آمریکا به ایران اسلامی را فراهم آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر