۱۳۸۹ اسفند ۲۹, یکشنبه

هشدار شدید بزرگان حوزه در مورد کودتای رحیم-مشائی و بی بصیرتی علی خامنه ای

در روزهای اخیر مخالفتهای بزرگان حوزه با سیاستهای دشمن ئسند رئیس دفتر احمدی نژاد - بخوانید رئیس واقعی رژیم سایه - اسفندیار رحیم-مشائی باعث شده تا اولا سفر وی به آمریکا لغو شود و ثانیا بزرگان نظام برای مقابله با هجمه انجمن حجتیه نو به رکن رکین نظام مقدس ولائی یعنی مقوله مهدویت با یکدیگر برای مقابله با این جریان استکباری تبادل نظر نمایند.

شکی نیست که هشدارهای بسیار شدید یکی از روحانیون در مورد خوارج دوران کنونی باعث نگرانی بسیار شدید علی خامنه ای شده است. همانطور که قبلا نیز هشدار دادیم علی خامنه ای حتی در دوران بعد از انقلاب اسلامی در مورد مسائل فرهنگی تساهل و تسامح نشان می داد و نتایج این تساهل و تسامح را می توان برای مثال در کشف حجاب یک خبرنگار در حضور احمدی نژاد دید. این در حالی است که در دوران قبل از انتخابات نهم ریاست جمهوری احمدی نژاد و برخی از نزدیکان وی مرتبا بر اهمیت چادر به عنوان حجاب برتر تکیه می نمودند و این مسئله حتی باعث نگرانی برخی از به اصطلاح اصلاح طلبان شده بود. اکنون می بینیم که احمدی نژاد حتی گوی سبقت را از امثال عبدالکریم سروش و بها الله مهاجرانی نیز ربوده و با کمال وقاحت از سیاستهای الحادی-التقاطی رحیم-مشائی حمایت می نماید. برگزاری چشن بین المللی نوروز در شیراز که دل تمام مومنان را خون کرده باعث شده تا برخی از بزرگان حوزه در روزهای اخیر توجه امت اسلامی را به هشدارهای بسیار شدید امام خمینی (ره) در مورد برگزاری جشنهای دوران ستمشاهی جلب نمایند تا امت اسلامی خود تکلیف خود را بداند.

اما رحیم-مشائی در حالی به ترویج اباحه گری و التقاط در ایران اسلامی روی آورده که مشتی از قلم به دستان مزدور رژیم کودتا کماکان به مقایسه احمدی نژاد و سید خراسانی ادامه می دهند. آیا چنین یاوه گوئیهای معنی دیگری جز توهین به رکن رکین نظام مقدس ولائی یعنی مقوله مهدویت دارد؟ مگر دور دوران سیاه ستمشاهی نیز روحانی نمایان مزدوری چون کاظم شریعتمداری و حسن امامی به تبلیغ برای محمد رضا نمی ئرداختند؟ مگر محمد رضا مرتبا ادعای خواب نما شدن نمی نمود و نعوذ بالله خود را در تماس با امام زمان (عج)نمی دانست؟ مگر محمد رضا جشنهای به اصطلاح هنر - بخوانید برای ترویج فحشا و لا ابالیگری - در شیراز بر گزار نمی نمود؟

در یک کلام هر اصولگرای منصفی که واقعا به ارکان نظام مقدس ولائی اعتقاد دارد می تواند در یابد که احمدی نژاد و مشائی افرادی کذاب می باشند که با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی سست عنصری و قدرت طلبی علی خامنه ای موفق شده اند تا در حساسترین ارکان نظام رخنه نمایند و با قانون شکنی و کودتا زمینه استحاله نظام را فراهم آورند. اما واکنش بزرگان حوزه و روحانیت استکبار ستیز به زودی باعث شکست این فرومایگان خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر