۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

بی بصیرتی علی خامنه ای و طرح رژیم سایه برای تضعیف مجلس خبرگان

بالاخره همانطور که انتظار می رفت کودتاگران با برکناری آیت الله هاشمی-رفسنجانی قدمی دیگر در جهت قبضه نمودن کامل قدرت برداشتند. اما مخالفت شدید برخی از بزرگان نظام با سیاستهای رژیم کودتا باعث شد که کودتاگران مجبور به موافقت با ریاست آیت الله مهدوی-کنی شوند. شکی نیست که آیت الله مهدوی-کنی در گذشته با سیاستهای روحانیت استکبار ستیز در برخی از موارد به شدت مخالفت نموده که از جمله می توان به حمایت وی از احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمود. این مسئله باعث ایجاد شکاف در جامعه روحانیت مبارز شد و بدیهی است که بسیاری از بزرگان حوزه به شدت از تبعات حمایت آیت الله مهدوی-کنی از احمدی نژاد ابراز نگرانی نمودند. به علاوه بیماری آیت الله مهدوی-کنی باعث شده تا بسیاری از بزرگان حوزه موافقت ضمنی رژیم سایه با انتخاب وی را سیاستی کوتاه مدت بدانند.

حال باید ئرسید آیا رحیم-مشائی و احمدی نژاد و یا حتی علی خامنه ای که از خبرگان به دلیل انتخاب آیت الله مهدوی-کنی تجلیل نموده از انتخاب آیت الله مهدوی-کنی واقعا خوشحال می باشند. اولا مشائی و احمدی نژاد با تقویت یک گروهک روحانی نما به نام وعاظ به اصطلاح ولائی سعی دارند تا به هر نحو ممکن نقش حوزه های علمیه در نظام مقدس ولائی را تضعیف نمایند. ثانیا علی خامنه ای نیز با هدف تقویت موضع آقا زاده بی بصیرت خود مجتبی خامنه ای با ریاست آیت الله مهدوی-کنی بر خبرگان موافقت نموده. بوقهای تبلیغاتی مشائی از هم اکنون با بی توجهی نسبت به سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت خودداری از هتک حرمت به بزرگان نظام مشغول هتاکی به بزرگان حوزه می باشند و با وقاحت اظهار داشته اند که علی خامنه ای آیت الله هاشمی-رفسنجانی را از ریاست خبرگان رهبری بر کنار نموده. حال باید ئرسید آیا افرادی چون مشائی واقعا علی خامنه ای را مرجع تقلید خود می دانند؟ مسلما نه! در روزهای اخیر برخی از بزرگان حوزه و مداحان به شدت در مورد توطئه رژیم سایه برای هجمه به مهدویت و ولایت هشدار داده اند. اما احمدی نژاد بدون توجه به سخنان بزرگان حوزه و با تکرار تبلیغات دشمن ئسند بوقهای تبلیغاتی رحیم-مشائی نسبت به ظهور امام زمان (عج) به روحانیون وعده می دهد! بدیهی است که همانطور که برخی از بزرگان حوزه بارها اعلام نموده اند چنین تبلیغاتی با هدف تضعیف موقعیت امامت و ولایت و روحانیت در جامعه صورت می گیرند و شکی نیست که چنین تبلیغاتی از نوع همان تبلیغات روحانی نمایان وهابی در عربستان می باشند که تظاهرات مردم ستمدیده و مستضعف عربستان و بخصوص شیعیان آن کشور را غیر اسلامی توصیف نموده اند!

به هر تقدیر برکناری آیت الله هاشمی-رفسنجانی باعث جلوگیری از مخالفتهای بسیار شدید بزرگان حوزه با علی خامنه ای و رژیم سایه نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر