۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

دخالتهای ناشیانه علی خامنه ای در امور وزارت اطلاعات و ادامه کودتای رحیم-مشائی

سخنان علی خامنه ای در ملاقات با کارکنان وزارت اطلاعات باعث نگرانی برخی از بزرگان نظام شده است. علی خامنه ای در این دیدار بار دیگر با تاکید بر این که تمامی انقلابهای منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران می باشند به مستکبرین فرصت داد تا با بزرگنمائی سخنان وی و تاکید بر ادامه سوء استفاده از سلاح تحریم و حمله نظامی به هجمه های خود بر علیه نظام ادامه دهند. سخنان علی خامنه ای در نماز جمعه تهران باعث شد تا گروههائی مانند اخوان المسلمین فاصله خود را از ایران حفظ کنند. سئس سخنان نسنجیده نمایندگان وی باعث شد تا مستکبرین بخصوص وزارت امور خارجه آمریکا چنین سخنانی را مبنای اتخاذ سیاست جدیدی برای مداخله نظامی در کشور لیبی قرار دهند و اکنون نیز می ینیم که مستکبرین آمریکائی و صهیونیست برای مردم ستمدیده لیبی اشک تمساح می ریزند و سعی دارند تا به هر نحو ممکن و البته برای حفظ منافع نفتی نامشروع خود به اقدام نظامی در لیبی متوسل شوند.

سخنان وزیر خارجه صهیونیست آمزریکا هیلاری کلینتون در مورد دخالتهای ایران در کشورهای بحرین و مصر و یمن حاکی از تصمیم وزارت امور خارجه آمریکا و کاخ سفید برای ضربه زدن به نظام می باشد. تعجبی ندراد که این اظهارات بعد از سخنان نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی نتانیاهو در مورد تبدیل ایران به یک لیبی دیگر می باشد. یعنی در حقیقت نتانیاهو سعی دارد تا دخالتهای نظامی آمریکا در لیبی را به عنوان مجوزی برای دخالت مستقیم نظامی در امور ایران معرفی نماید.

حال باید ئرسید منشاء چنین دخالتهائی را باید در کجا جست؟ شکی نیست که حمایتهای استکبار از موسوی و کروبی و حتی منافقین برای ایجاد تشنج در کشور و فراهم آوردن زمینه ادامه کودتا در بطن نظام می باشد. سخنان علی خامنه ای در وزارت اطلاعات حاکی از بی اطلاعی وی از مسائل سیاست داخلی و خارجی می باشد. بدون شک اظهارات وی بار دیگر مورد استناد بوقهای تبلیغاتی استکبار قرار خواهد گرفت و بدون شک آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز بار دیگر حملات خود را بر ارکان نظام متمرکز خواهند نمود. این بار نیز بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا مخالفین واقعی ولایت فقیه یعنی امثال رحیم-مشائی و احمدی نژاد بتوانند با خیال راحت به فتنه گریهائی خود ادامه دهند و با تقسیم اصولگریان به جناحهای مختلف و توهین به تشکلات اصولگرا و ارزشگرا زمینه هجمه دشمنان نظام به اصل و اساس نظام را فراهم آورند. اما بدون شک نه امت اسلامی و نه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نه وزارت اطلاعات به دشمنان نظام چون رحیم-مشائی و احمدی نژاد فرصت نخواهند داد تا با سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای به هجمه خود به مهدویت و ولایت ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر