۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

ادامه تحرکات رژیم سایه برای ادامه کودتا و حمایت مشائی از لشکر کشی عربستان به بحرین

لغو سفر شاه اردن عبدالله به ایران باعث نگرانی بسیار شدید کودتاگران شده. اما مشائی کماکان فعالیتهای انتخاباتی خود را ادامه می دهد. وی در حالی خواهان سفر به آمریکا برای مذاکره با مقامات آمریکائی می باشد که عربستان و امارات با زیر ئا گذاشتن تمامی مقررات بین المللی به کشتار مردم و بخصوص شیعیان بی گناه بحرین ئرداخته اند. در حالی که برخی از بزرگان حوزه چون حضرت آیت الله ناصر مکارم-شیرازی به شدت در مورد عواقب کشتار مردم بحرین به عربستان و امارات هشدار داده اند کودتاگران هنوز سعی دارند تا با لطایف الحیل مذاکرات محرمانه خود با مستکبرین آمریکائی و بخصوص محافل صهیونیست آمریکا را توجیه نمایند. شکی نیست که تنها مفهوم ادامه مذاکرات مشائی تائید سیاستهای آمریکا در منطقه و بخصوص لشکر کشی عربستان و امارات به بحرین می باشد. کدام فرد مطلعی است که نداند بحرین مرکز فعالیتهای استکباری آمریکا در منطقه می باشد و این لشکر کشی نیز با هدف حمایت همه جانبه از سیاستهای آمریکا صورت گرفته؟ بنا بر این سفر مشائی به آمریکا نیز در جهت تقویت محور آمریکا-عربستان-رژیم صهیونیستی می باشد.

اظهارات برخی از مقانمات رژیم سایه در روزهای اخیر نیز حاکی از تمایل احمدی نژاد به زد و بند با حکام دست نشاده عرب می باشد. برای مثال محمد جعفر بهداد که تربیت شده دستگاه حسین شریعتمداری در کیهان می باشد با حمایت از عبد الله شاه اردن مدعی شده که اکثریت مردم اردن خواهان ادامه حکومت عبدالله می باشند! برخی دیگر از مقامات رژیم سایه نیز با توهین به نمایندگان مجلس که خواهان بررسی وضعیت سیاست خارجی در کشور شده اند سعی دارند تا با سوء استفاده از سست عنصری علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه بی قدرت رژیم سایه نه تنها به موازی کاری در سیاست خارجی ادامه دهند بلکه زمینه بستن قرار دادهای محرمانه با کشورهائی چون اردن و عربستان را نیز فراهم آورند.

شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی ادامه تحرکات رژیم سایه می باشد. هجمه رژیم سایه به بزرگان حوزه کماکان ادامه دارد و کودتاگران سعی دارند تا با حمایت از جمعی از روحانی نمایان زمینه حذف بیت و یاران امام (ره) بخصوص آیت الله موسوی-خوئینیها از صحنه سیاسی کشور را فراهم آورند. شکی نیست که تحرکات کودتاگران با هدف جلب حمایت علی خامنه ای از کودتا و خنثی نمودن دفتر رهبری در عملیات فازهای بعدی کودتا می باشد. اما همانطور که سفر شاه اردن به ایران اسلامی به دلیل اعتراضات بسیار شدی ارزشگرایان لغو شد دیگر سیاستهای رژیم سایه نیز با مخالفت بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد و بدیهی است که نمایندگان ارزشگرای مجلس شورای اسلامی نیز کماکان به مخالفتهای خود با سیاستهای دشمن ئسند جریان مشائی ادامه خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر