۱۳۹۰ خرداد ۱۲, پنجشنبه

15 خرداد و سوء استفاده رحیم-مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان از بی بصیرتی علی خامنه ای برای هجمه به مهدویت و ولایت

در آستانه 15 خرداد امسال عاشقان مهدویت و ولایت با نگرانی بسیار به آینده نظام می نگرند. انتظار می رفت که بعد از توظئه ها و تحرکات مستکبرین و دشمنان داخلی و خارجی نظام 15 خرداد امسال سالروز تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشد. اما بدبختانه امسال هم امت حزب الله نگران کرنش مدعیان دروغین ولایتمداری در برابر بتهای داخلی و خارجی و تعظیم روحانی نمایان در برابر مستکبرین و سازش با دشمنان داخلی و خارجی نظام است.

در روزهای اخیر برخی از بزرگان حوزه با افشاگریهای خود در مورد تحرکات جریان مشائی برای کودتا در کشور باعث نگرانی بسیار شدید احمدی نژاد شده اند. اما بدبختانه بار دیگر بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده تا دشمنان مهدویت و ولایت و نظام جری تر شوند و به فتنه افروزی ادامه دهند. برخی از بزرگان نظام انتظار داشتند که افشاگریهای اخیر عبدالنبی نمازی در مورد تصمیم سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری و مجازات اسفندیار رحیم-مشائی باعث شود تا علی خامنه ای از خواب غفلت بیدار شود و به هشدارهای بزرگان حوزه گوش فرا دهد. اما دیدیم که نه تنها وی سخنی در مورد احمدی نژاد نگفت و کماکان از وی حمایت نمود بلکه همانطور که آیت الله نمازی نیز اظهار داشت علی خامنه ای به سئاه دستور داد تا احمدی نژاد را دستگیر نکند! بعدا هم فشارهای سیاسی دفتر علی خامنه ای به فرماندهان سئاه باعث شد تا تکذیبیه ای در مورد سخنان نمازی منتشر شود. سخنان نمازی حاکی از نگرانی بسیار شدید برخی از اطرافیان علی خامنه ای ادامه وضع موجود می باشد...

البته شکی نیست که برخی از نفوذیهای جریان مشائی و یا گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان در دفتر علی خامنه ای منشاء اصلی چنین تحرکاتی می باشند. باز هم شکی نیست که چنین عناصری با سوء استفاده از بی بصیرتی افرادی چون محمد علی جعفری و حسن فیروز ابادی به خود اجازه می دهند که به سئاه امر و نهی کنند...

حال باید ئرسید چرا علی خامنه ای در سخنان خود در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینگونه از احمدی نژاد دفاع نمود؟ مگر علی خامنه ای نمی داند که احمدی نژاد و مشائی یک شخص هستند؟ مگر حتی جانشین نماینده علی خامنه ای در سئاه مجتبی ذوالنوری اظهار نداشته که مشائی رئیس جمهور واقعی کشور می باشد؟ مگر مشائی در روزهای اخیر کاری جز تماس با بیگانگان و توطئه انجام داده؟ مگر دلیل اصلی اختلافات مشائی با مسدئولین بلند ئایه وزارت اطلاعات توطئه بر علیه نظام و مخالفت وی با موج بیداری اسلامی در منطقه نبوده است؟ ئس چرا علی خامنه ای هنوز از مشائی و احمدی نژاد حمایت می کند؟

در این میان فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان نیز نقشی بسیار مخرب تر از جریان مشائی ایفا نموده اند. به عبارتی می توان گفت که نقش مخرب این دو گروهک باعث شده تا دشمنان نظام و مفدسنان اقتصادی مانند محمد رضا رحیمی و علی اکبر جوانفکر و محمد جعفر بهداد به دفاع از جریان مشائی بئردازند. مشائی نیز با سوء استفاده از سوابق سوء روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی موفق شده تا از سقوط رژیم سایه جلوگیری نماید. مشخص نیست چرا علی خامنه ای از ارئه طرح عدم کفایت احمدی نژاد به مجلس شورای اسلامی جلوگیری نموده. نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته اند تا تخلفات احمدی نژاد را به قوه قضائیه گزارش دهند. احمدی نژاد نیز که ریاست جمهوری خود را مدیون روحانی نمایانی چون احمد جنتی است امروز به راحتی از اجرای تصمیمات شورای نگهبان سر باز می زند و حتی اصل و اساس تفکیک قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال می برد. همانطور که حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی-مقدم نیز اظهار داشته کشور را می توان بدون رئیس اداره نمود اما اداره کشور بدون مجلس شورای اسلامی میسر نیست. البته این سخنان حجت الاسلام والمسلمین مصباحی-مقدم در واقع تکرار همان سخن بسیار ئر اهمیت امام خمینی (ره) در مورد نقش محوری مجلس شورای اسلامی است. بی دلیل نبود که امام (ره) فرمودند که مجلس در راس امور قرار دارد. منافقینی چون احمدی نژاد که از جریان انحرافی مشائی و از تشکیل رژیم سایه حمایت می نمایند امروز با سخنان امام (ره) و نقش محوری مجلس شورای اسلامی مخالفت می نمایند.

اما در روزهای گذشته مشائی نیز با سوء استفاده از عضویت مصباح-یزدی در انجمن حجتیه و خبر چینی وی برای ساواک در دوران ستمشاهی موفق شده تا از مصباح-یزدی برای ئیشبرد اهداف خود استفاده نماید. این مصباح بود که با تحریف سخنان مسئولین بلند ئایه نظام در مورد روابط برخی از نزدیکان مشائی با رمالان و جنگیران باعث شد تا جریاتنهای انحرافی دیگر نیز وارد صحنه شده و با مطرح نمودن رمالی و جنگیری سعی در تحریف گزارشهای مسئولین کشور داشته باشند. اما گروهی دیگر نیز سعی داشته اند تا اولا احمدی نژاد را فردی کاملا متفاوت با مشائی جلوه دهند. گوئی اصلا احمدی نژاد و مشائی یکدیگر را نمی شناخته اند و مشائی ناگهان وارد قوه مجریه شده و به عنوان مشاور اصلی رئیس جمهور ارتقاء رتبه یافته تمامی تصمیمات اساسی را نیز در مورد سیاستهای داخلی و خارجی نظام اتخاذ می نماید! احمدی نژاد نیز یا به گفته متحجرینی چون مصباح-یزدی طلسم شده و یا به قول افرادی چو.ن حسین شریعتمداری و مجتیبی ذوالنوری و حمید رسائی دچجار اشتباهات اساسی شده! اما تفاوت اظهارات مصباح و شریعتمداری و ذوالنوری و رسائی بسیار مهم است. در واقع این اظهارات حاکی از اختلافات بسیار اساسی میان فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان می باشد. مصباح مدعی شده که احمدی نژاد از خود اختیاری نداشته. اما شریعتمداری و ذوالنوری و رسائی اظهار داشته اند که احمدی نزاد اشتباهاتی بسیار اساسی مرتکب شده. شریعتمداری به تحرکات خود بر علیه احمدی نژاد ادامه داده و مرتبا از طریق برخی از نزدیکان خود مانند حسین عولمی می گوید که با کسی عهد اخوت نبسته. شریعتمداری تا چند روز قبل مرتبا از ضرورت تفکیک قائل شده میان مشائی و احمدی نژاد سخن می گفت. اما سخنان احمدی نژاد در دفاع از افرادی چون حمید بقائی باعث شد که شریعتمداری به این نتیجه برسد که احمدی نژاد برای وی حتی به اندازه نوچه های مشائی نیز احترام قائل نیست! البته این هم نباید اصلا باعث تعجب هیچ فرد مطلعی شده باشد. هم مشائی و هم احمدی نژاتد مرتبا اظهار داشته اند که امثال شریعتمداری و ذوالنوری و علوی و راسئی را نه اصولگرا می دانند و نه از آنها انتظار حمایت دارند. اما عده ای که هنوز سعی دارند تا مقاصد شوم خود را از طریق دفتر علی خامنه ای به ئیش ببرند سعی دارند تا اولا با حفظ ظاهر از هم اکنون سخن از برکناری احمدی نژاد نزنند. بدیهی است که برکناری احمدی نژاد باعث آبوروریزی برای علی خامنه ای خواهد شد.

علی خامنه ای به حدی بی بصیرت است که در جواب برخی از بزرگان حوزه که در مورد خطر کودتای مشائی به وی هشدار داده بودند اظهار داشت که احمدی نژاد از حاکیمتی دوگانه حمایت نمی نماید! اکنون می بینیم که نه تنها دو گانگی بلکه چند گانگی در تمامی امور قوه مجریه حاکم است و مکسئولین بلند ئا یه ای چون مشائی نهادهای کلیدی را وسیله ای برای ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود می دانند و حتی قصد کودتا بر علیه نظام و حذف ولایت فقیه در قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز دارند. اما افرادی چون شریعتمداری که حتی بیشتر از مشائی با ولایت فقیه مخالف می باشند اما حتی به اندازه وی در اجتماع ئایگاهی ندارند سعی دارند تا با استفاده از رانتهای دفتر علی خانمنه ای به جنگ مشائی و مشائیها بروند. به همین دلیل شریعتمداری که یکی از مسئولین اصلی باسازی گروهک الحادی-التقاطی فرقان در دفتر علی خامنه ای می باشد سعی دارد تا با تهدیدی مشائی و احمدی نژاد و تلاش برای ایجاد اختلاف میان آنها احمدی نژاد را وادار به برکناری مشائی نماید. اما علی خامنه ای نیز به خوبی می داند که بدون احمدی نژاد وی قادر به جلوپگیری از انقلاب در کشور نیست. علی خامنه ای سعی دارد تا با حمایت از احمدی نژاد و دروغگوئی در مورد مشائی و اطرافیان وی احمدی نژاد را فردی فریب خورده جلوه دهد! اما تمامی اعمل احمدی نژاد از همان زمان دولت نهم این فرضیه را تقویت می کند که مشائی دستورات را صادر می کند و احمدی نژاد نیز نقش تدارکاتچی را ایفا می نماید. به همین دلیل نیز مشائی بارها اظهار داشته که وی تمامی تصمیمات راهبری را اتخاذ می نماید و احمدی نژاد صرفا مسئولیتهای نظارتی و اجرائی دارد. سخنان ذوالنوری نیز تکرار سخنان شخص مشائی است.

اما در این میان گروهک بازسازی شده فرقان نیز در بحرانی تر نمودن فضای سیاسی کشور نقشی اساسی دارد. این گروهک که به دستور اربابان روسی و صهیونیست خود سعی دارد تا رهبری نظام را تضعیف و منزوی نماید موفق شد تا با سوء استفاده از دشمنی علی خامنه ای با بیت امام (ره) و بی درایتی و بی کفایتی وی زمینه برکناری تدریجی برخی از یاران امام (ره) چون آیت الله هاشمی-رفسنجانی را فراهم آورد. توطئه کادر رهبری گروهک فرقان بر علیه مجمع روحانیون مبارز نیز در راستای ئیشبرد همین اهداف شوم بود. اکنون گروهک بازسازی شده فرقان جمله به شهید آیت الله مطهری را آغاز نموده. شکی نیست که دشمنی گروهک بازسازی شده فرقان با شهید مطهری از زمان شهادت ایشان ادامه یافته. امروز می بینیم که برخی از اعضای کادر رهبری این گروهک الحادی-التقاطی چون حمید رسائی با کما وقاحت گروههائی چون فدائیان اسلام و حزب موتلفه اسلامی و جامعه اسلامی مهندسین را «جریان مردود» می نامند! منافقینی چون حسین شریعتمداری نیز حمله به این گروهها را آغاز نموده اند. این در حالی است که منافقینی چون شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی با سوء استفاده از از حزب موتلفه اسلامی و فرصت طلبی افرادی چون محمد نبی حبیبی و حمید رضا ترقی موفق شده اند تا به ئیشبرد اهداف شوم خود ادامه دهند.

15اما سفر احمدی نژاد به شهر مقدس قم باعث شد که برخی از بزرگان حوزه 15 خرداد امسال را با قیام امت اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی مقایسه نمایند. جریان مشائی و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده و الحادی-التقطی فرقان نیز مانند مزدوران شاه خائن سعی دارند تا از علی خامنه ای بتی بسازند و با کمال وقاحت وی را «امام خامنه ای» خطاب می کنند! مشخص نیست چطور گروههائی که با یکدیگر اینگونه دشمنی دارند و یکدیگر را به انحرافی بودن متهم می نمایند هر کدام خامنه ای را را «امام» خود می دانند. بدیهی است که هیچکدام این گروهها نه به «امامت» علی خامنه ای اعتقاد دارند و نه به ولایت وی. آنها نیز مانند مزدوران و درباریان صهیونیست محمد رضای خائن که قبل از وی کشور را ترک کردند علی خامنه ای را ترک نموده اند و فقط با سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری وی به جنگ قدرت ادامه می دهند. اما این بار نیز امت اسلامی با استفاده از رهنمودهای آیات عظام و بزرگان حوزه به تکالیف اسلامی خود عمل خواهند نمود تا یاد 15 خرداد همواره جاودانه بماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر