۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

7 تیر و بی بصیرتی علی خامنه ای در برخورد با کودتای رژیم سایه و گروهک بازسازی شده فرقان

در آستانه 7 تیر امسال انتظار می رفت که علی خامنه ای با توجه به تاریخ انقلاب اسلامی و بخصوص خاطره شهدای 7 تیر بر جلوگیری از قانون شکنی توسط محمود احمدی نژاد تاکید نماید. اما سخنرانی علی خامنه ای به مناسبت شهادت 72 تن از مسئولین کشور منجمله شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی حاکی از نگرانی شدید وی از ادامه تحقیقات مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه در مورد تخلفات اسفندیار رحیم-مشائی و محمود احمدی نژاد بود. علی خامنه ای با فرافکنی و مطرح کردن این ادعا که تهمت به مسئولین نظام و افشاگری در مورد آنها خلاف قانون می باشد سعی نمود تا از انتشار تخلفات محمود احمدی نژاد جلوگیری به عمل آورد. این در حالی است که مجلس شورای اسلامی احمدی نژاد را به دلیل سوء استفاده از اختیارات خود محکوم نموده و یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر علی مطهری نیز موفق شده 100 امضا از نمایندگان برای طرح سئوال از احمدی نژاد جمع آوری نماید. اما متاسفانه برخی از اعضای هیات رئیس مجلس شورای اسلامی با فرا فکنی و تهمت به شان مجلس شورای اسلامی سعی دارند تا از مطرح شدن تخلفات احمدی نژاد و استیضاح وی جلوگیری به عمل آورند. سخنان منافقینی چون محمد دهقان که همواره یکی از حامیان گروهک بازسازی شده فرقان در مجلس شورای اسلامی بوده و تغییر جهت 0 18 درجه ای برخی از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون حسین شریعتمداری در مورد تحرکات جریان مشائی حاکی از نگرانی کودتاگران از فاش شدن ابعاد هولناک کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد می باشد.

اما همانطور که برخی از بزرگان نظام اظهار داشته اند از علی خامنه ای انتظار می رفت که درک بهتری از از شرایط کشور و تهدیدات ناشی از تحرکات گروهکهای نفوذی و به ویژه گروهک الحادی-التقاطی فرقان داشته باشد. علی خامنه ای بدون شک به خوبی می داند که وقایع هولناکی چون 7 تیر بدون نفوذ گروهکهای ضد انقلاب در بطن نظام امکان ئذیر نمی شدند. ای کاش وی در دوران ریاست جمهوری خود قدری به هشدارهای شهید لاجوردی در مورد ابعاد نفوذ گروهکهای متخاصم در بطن نظام گوش فرا می داد. برخی از این گروهکها چون گروهک فرقان و شاخه مخفی واقعی گروهک ملحد منافقین که از همان دوران اول انقلاب از روابط بسیار نزدیک مشاور اطلاعاتی علی خامنه ای جواد مادرشاهی - بخوانید رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه - با با محافل استکباری غرب با خبر بودند بعدا با همکاری با باند سعید امامی و اخاذی از برخی از نزدیکان مادرشاهی موفق به نفوذ در دفتر علی خامنه ای شدند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند اسفندیار رحیم-مشائی نیز که از اعضای باند سعید امامی بود از طریق اخاذی از علی خامنه ای و با استفاده از اسناد آرشیو محرمانه جواد مادرشاهی موفق به نفوذ در بالاترین سطوح نظام شد...

حال باید ئرسید امروز دشمنان نظام آیا همان اهداف دوران اول انقلاب را دنبال می کنند؟ اولا شکی نیست که دشمنان نظام به این نتیجه رسیده اند که حذف فیزیکی مسئولان خدوم کشور فقط امت حزب الله را مصمم تر خواهد نمود. بنا بر این از همان زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که دشمنان نظام به این نتیجه رسیدند که برای تغییر سیاستهای کلان نظام باید در میان اطرافیان مقامات بلند ئایه کشور نفوذ کنند. تحرکات باند صهیونیستی سعید امامی و اصلاح طلبان وابسته به محافل استکباری و جریانهای مشائی و فرقه ضاله مصباحیه در انجمن حجتیه نو فقط چند نمونه از تحرکات دشمنان نظام در سالهای اخیر می باشند.

اما مخالفت با طرح سئوال از احمدی نژاد به دلیل شرایط کشور - بخوانید ترس از فاش شدن ابعاد هولناک طرح رژیم کودتا برای به سقوط کشاندن نظام مقدس ولائی و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی - فقط بهانه ای است برای جلوگیری از از استیضاح و محاکمه محمود احمدی نژاد به جرم خدمت به دشمنان نظام. احمدی نژاد به وظایف خود عمل ننموده و آن چه مجلس شورای اسلامی به عنوان تخلفات وی مطرح نموده فقط گوشه کوچکی از قانون شکنیهای کودتاگران بوده است.

همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز به صراحت اظهار داشته اند کودتاگران و بخصوص گروهک بازسازی شده فرقان تفاوتی با منافقینی که به نظام در روز 7 تیر حمله ور شدند ندارند. افرادی چون حسین طائب و روح الله حسینیان و مجتبی ذوالنوری و حمید رسائی و محمد رضا نقدی و ید الله جوانی و حسین شریعتمداری و محمد-حسین صفار-هرندی و حسن شایانفر و عباس سلیمی-نمین با نفوذ در سطوح بالای نظام باعث هجمه استکبار به مهدویت و ولایت و روحانیت شده اند. این افراد امروز سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ادامه تحقیقات نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی و مقامات قضائی جلوگیری به عمل آورند تا از فاش شدن ابعاد کودتای محافل استکباری بر علیه نظام مقدس ولائی جلوگیری به عمل آورند. بدون شک سخنان علی خامنه ای باعث نخواهد شد که بزرگان حوزه به روشنگری امت اسلامی ادامه ندهند. امت اسلامی دیگر سخنان بی محتوای علی خامنه ای که همکاری با جریان انحرافی را بر حراست از ولایت و دفاع از خط امام (ره) ترجیح داد باور نمی کند. بدون شک همانطور که برخی از بزرگان حوزه نیز اظهار داشته اند نمایندگان امت اسلامی نیز باید به وظایف خود عمل کنند تا کشور شاهد به قدرت رسیدن گروهکهای الحادی-التقاطی تحت حمایت محافل استکباری نباشد. بدون شک امت اسلامی با حراست از یاد شهدای 7 تیر به منافقینی که هنوز به هجمه به مجلس شورای اسلامی ادامه می دهند اجازه نخواهد داد تا از ادامه تحقیقات نمایندگان در مورد ابعاد هولناک کودتای رژیم سایه و فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان جلوگیری به عمل آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر