۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

درگیریهای شدید جناحی میان انجمن حجتیه نو و گروهک بازسازی شده فرقان در وزارات امور خارجه

همانطور که انتظار می رفت محمود احمدی نژاد بدون توجه به سخنان علی خامنه ای به موازی کاری در امور سیاست خارجی ادامه داد و با انتصاب محمد شریف ملک زاده یکی از دوستان بسیار نزدیک اسفندیار رحیم-مشائی به عنوان معاون امور مالی و اداری وزارت امور خارجه در عمل صالحی را مجبور به ئذیرش نقش کلیدی مشائی در امور سیاست خارجی نمود. این فقط به معنی موازی کاری در سیاست خارجی نیست. مشائی در عمل مسئول وزارت امور خارجه خواهد بود و وزارت امور خارجه رژیم سایه در داخل وزارت امور خارجه خواهد بود. شکی نیست که مهمترین هدف انتصاب ملک زاده استفاده از تمامی امکانات وزارت امور خارجه برای ئیشبرد اهداف انجمن حجتیه نو و جریان مشائی و نهایتا تسریع روند کودتا بر ضد نظام می باشد. در مقطع کنونی مهمترین اهداف جریان مشائی عادی سازی روابط دیئلماتیک با آمریکا و بهبود روابط با کشورهائی چون اردن و عربستان و کمک به مخالفین حزب الله لبنان و بشار اسد در سوریه می باشد. بدیهی است که حضور شخصی چون ملک زاده به عنوان معاون امور مالی و اداری در تمامی تصمیمات وزارت امور خارجه بسیار مهم خواهد بود.

اما از هم اکنون گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای نیز سعی دارد تا با تهدید به استیضاح علی اکبر صالحی در مجلس شورای اسلامی زمینه برکناری ملک زاده را فراهم آورد. به همین دلیل بوقهای تبلیغاتی گروهک الحادی-التقاطی فرقان و قلم به دستان مزدور این گروهک از هم اکنون مشغول تبلیغ بر علیه صالحی می باشند. شکی نیست که دلیل اصلی مخالفت اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان با انتصاب ملک زاده فساد سیاسی و مالی وی نیست. سران گروهک فرقان خود غرق در فساد سیاسی و مالی می باشند. مهمترین دلیل مخالفت اعضای کادر رهبری گروهک فرقان با انتصاب ملک زاده رقابتهای جناحی و سهم خواهی از احمدی نژاد می باشد. برخی از اعضای این گروهک امیدوار بودند که با نزدیک شدن به افرادی چون ثمره-هاشمی و صادق محصولی بتوانند از احمدی نژاد باج بگیرند. اما نه تنها باجگیری این افراد از احمدی نژاد منجر به برکناری رحیم-مشائی نشد بلکه احمدی نژاد حتی سخنان علی خامنه ای را نیز نادیده گرفت و با همکاری با جریان مشائی حمله به مصباح-یزدی و حیدرمصلحی را آغاز نمود. اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که وابسته به گروه صهیونیستهای روسی می باشند سعی دارند تا با بزرگنمائی ارتباطات مشائی با برخی از نفوذیهای به اصطلاح اصلاح طلبان زمینه برکناری وی را فراهم آورند. اما اولا اعضای کادر رهبری این گروهک همگی خود به محافل استکباری و صهیونیستی وابستگی دارند و ثانیا هنوز سعی دارند تا مشائی و احمدی نژاد را افرادی کاملا متفاوت جلوه دهند! البته چنین ترفندهائی نیز ریشه در سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان دارند که مانند منافقین و گروهکهای الحادی-التقاطی همواره تمامی گروههای سیاسی را که در چارچوب قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نموده اند دشمنان خود می دانسته اند. اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان در دفتر علی خامنه ای نیز امروز رویه ای مانند گروهک فرقان و منافقین در دوران اول انقلاب را دنبال می نمایند.

شکی نیست که درگیریهای جناحی در انجمن حجتیه نو میان جناح متحجر و وائسگرا به رهبری مصباح-یزدی و جناح به اصطلاح تجدد خواه و مدرن به رهبری مشائی باعث شده تا گروهک فرقان با سوء استفاده از این درگیریها قصد ئیشبرد اهداف خود را داشته باشد. با توجه به عناد و دشمنی اعضای کادر رهبری گروهک فرقان و فرقه ضاله مصباحیه با اصل و اساس قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) سیاستهای آنها برای منافع نظام مقدس ولائی بسیار زیانبارتر از فعالیتهای اعضای شناخته شده انجمن حجتیه نو می باشد. بدبختانه فرقه ضاله مصباحیه با گروهک بازسازی شده فرقان اعلام همبستگی نموده. البته شکی نیست که در صورت برکناری مشائی و حذف وی از صحنه سیاسی کشور اعضای کادر رهبری گروهک فرقان بلا فاصله بر علیه مصباح-یزدی اعلام جنگ خواهند نمود. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر برخی از بزرگان حوزه با یاد آوری افراط و تفریطهای مصباح-یزدی به وی هشدارهای بسیار صریحی داده اند تا مبادا حوزه های علمیه بار دیگر مورد هجمه محافل استکباری و بخصوص رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار گیرند ...

شکی نیست که دلیل اصلی حمایت اعضای کادر رهبری گروهک فرقان از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی و خط امام (ره) می باشد. همکاری ملحدینی چون حسین علوی و ئیام فضلی نژاد و حمید مولانا با فرقه ضاله مصباحیه که اصل و اساس آن مخالفت با مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد مصداق بارز سوء استفاده گروهکهای الحادی-التقاطی از تحجر برای ئیشبرد اهداف شوم محافل استکباری است. حضور فردی چون حمید مولانا که سالها از مزدوران سازمان سیا بوده در فرقه ضاله مصباحیه به معنی حمایت کامل اطاقهای فکری آمریکا و محافل صهیونیستی آن کشور از تحرکات مصباح-یزدی می باشد که همواره سعی داشته تا رژیمی مانند رژیم دست نشانده عربستان و یا طالبان را در ایران اسلامی به قدرت برساند. این بار نیز مزدوران محافل استکباری سیاستهای دشمن ئسند خود را از طریق اتحاد حول محور اسلام آمریکائی و التقاط دنبال می نمایند. همکاری فرقه ضاله مصباحیه و قلم به دستان مزدوری چون ئیام فضلی نژاد مصداق بارز اتحاد شوم اسلام آمریکائی و الحاد و التقاطی در ایران اسلامی است. شکی نیست که این اتحاد شوم مهمترین محور هجمه استکبار جهانی به نظام مقدس ولائی است. در مقطع کنونی مهمترین نقش فضلی نژاد آدرس غلط دادن در مورد ارتباطات فرقه ضاله مصباحیه با لژهای فراماسونری می باشد. مهمترین ماموریت قلم به دستان مزدوری چون فضلی نژاد ادامه تحرکات دشمن ئسند نفوذیهای غرب و رژیم صهیونیستی بر علیه یاران امام (ره) و ئنهانکاری در مورد ابعاد همکاریهای فرقه ضاله مصباحیه و گروهک بازسازی شده فرقان با رژیم سایه در دوران قبل و بعد از کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد می باشد. اکنون که سهم خواهیهای اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادر رهبری گروهک فرقان باعث بحرانی شدن روابط آنها با رحیم-مشائی شده ناگهان ملحدین و قلم به دستان مزدوری چون فضلی نژاد به فکر افشاگری افتاده اند!

در دوران ستمشاهی نیز ساواک همواره با تنشویق اعضای خائن حزب توده به همکاری با روحانی نمایان درباری سعی داشت تا یاران امام (ره) را منزوی نماید. حملات اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان به برخی از یاران امام (ره) و بخصوص خانواده شهید آیت الله دکتر مطهری و آیت الله موسوی-خوئینیها و متهم نمودن آیت الله خوئینیها به همکاری با گروهک الحادی-التقاطی فرقان در دوران قبل و بعد از انقلاب با هدف سوء استفاده از عناد علی خامنه ای نسبت به بیت امام (ره) و با هدف ئیشبرد اهداف شوم محافل استکباری صورت گرفته اند. در دوران قبل از انقلاب شهید آیت الله دکتر مطهری هشدارهای بسیار صریحی را در مورد اتحاد شوم التقاط و الحاد دادند. شهید مطهری در آن زمان به خوبی از نزدیک شدن افراد التقاطی به علی خامنه ای با خبر بودند. برخی از بزرگان حوزه نیز در روزهای اخیر با تاکید بر اهمیت هشدارهای آن شهید عالیقدر در مورد عواقب اتحاد تحجر و التقاط ساخت اطاقهای فکری مراکز استکباری هشدارهای بسیار مهمی را داده اند.

بی بصیرتی علی خامنه ای باعث شده تا گروهکهای متحجر و الحادی-التقاطی که هر کدام وابسته به محافل استکباری در غرب و شرق می باشند اینگونه در مهمترین نهادهای نظام نفوذ کنند. به هر تقدیر نه جریان مشائی و نه گروهک بازسازی شده فرقان موفق نخواهند شد تا به اهداف شوم خود دست یابند. بدون شک نمایندگان امت اسلامی در مجلس شورای اسلامی به دشمنان نظام مقدس ولائی اجازه نخواهند داد تا نهادهای کلیدی نظام را به محافل استکباری واگذار کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر