۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

فاز اول عملیات کودتای گروهک بازسازی شده فرقان بعد از استعفای ملک زاده: حمله به حزب موتلفه اسلامی

همانطور که انتظار می رفت تهدیدات گروهک بازسازی شده فرقان باعث عقب نشینی تاکتیکی جریان مشائی شد و یکی از مشاورین نزدیک مشائی محمد شریف ملک زاده از سمت خود به عنوان معاون اداری و مالی وزارت امور خازجه استعفا داد. در واقع می توان گفت که ملک زاده توسط گروهک بازسایزی شده فرقان برکنار شد. اما گروهک فرقان بعد از استعفای ملک زاده بسیار جری تر شد و نه تنها به تهدیدات خود مبنی بر استیضاح وزیر امور خارجه علی اکبر صالحی ادامه داد بلکه با کمال وقاحت مسئله انحلال حزب موتلفه اسلامی را نیز مطرح نمود. سخنان بسیار زشت و توهین آمیز محمد-حسین صفار-هرندی یکی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان در مورد ضرورت اجتناب حزب موتلفه اسلامی از بازگشت به دوران قبل از احمدی نژاد بدون شک حاکی از نگرانی بسیار شدید اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان می باشد. صفار-هرندی به خوبی می داند که حزب موتلفه اسلامی هیچ گاه از احمدی نژاد حمایت ننموده. آن زمانی که صفار-هرندی وزارت ارشاد را به یکی از ئایگاههای اصلی دشمنان نظام تبدیل می نمود حزب موتلفه اسلامی با صراحت بر علیه مواضع الحادی-التقاطی احمدی نژاد موضع گیری می نمود. صفار-هرندی فقط به دلیل سهم خواهی از رحیم-مشائی با احمدی نژاد دچار اختلاف شد. وابستگی وی به گروهک بازسازی شده فرقان از همان دوران همکاری وی با حسین شریعتمداری و حسن شایانفر کاملا مشخص بود. مثلث شریعتمداری-شایانفر-صفار-هرندی از همان زمان ماموریت داشت تا با بازسازی شبکه های موازی گروهک فرقان زمینه هجمه به ارکان و ارزشهای نظام را فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که در دوران حضور وی در کیهان و وزارت ارشاد هجمه های دشمنمان داخلی و خارجی نظام بر علیه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بیت و یاران امام (ره) به شدت افزایش یافت تا جائی که افرادی تازه به دوران رسیده چون مشائی و احمدی نژاد با وقاحت و بی محابا اظهار داشتند که تمامی یاران امام (ره) ضد انقلاب و یا فاسد بودند! بعدا هم همین افراد با کمال وقاحت اصل و اساس نظام مقدس ولائی را زیر سئوال بردند و مثلث شریعتمداری-شایانفر-صفار-هرندی کماکان به حمایت از آنها ادامه داد. حمایت ضمنی این مثلث ئلید از طرح استکباری بازگرداندن روحانیون به مساجد مصداق بارز ترویج الحاد و التقاط توسط اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان بود. تنها دلیل اختلاف این گروهک با رحیم-مشائی سهم خواهیهای اعضای کادر رهبری آن از مشائی و مخالفتهای آنها با جهان بینی انجمن حجتیه نو بود. بدیهی است که نفوذیهای گروهکهای الحادی-التقاطی چون امثال صفار-هرندی همواره در صدد تضعیف گروههای مذهبی در کشور بودند. اکنون صفار-هرندی با سوء استفاده از مخالفتهای مجلس شورای اسلامی با سیاستهای احمدی نژاد سعی دارد تا سناریوی حذف گروههای ئیروان خط امام (ره) را به اجرا در آورد. این سناریو همان سناریوی گروهک فرقان در دوران اول انقلاب می باشد که مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و شهید آیت الله دکتر مطهری را موانع اصلی ئیشرفت گروهکهای الحادی-التقاطی در جامعه می دانست و به همین دلیل نیز به ترور بزرگان نظام روی آورد.

در مقطع کنونی نیز اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان چون امثال حمید رسائی و صفار-هرندی سعی دارند تا با حمله به مبانی ارزشی نظام زمینه اجرای کودتای الحادی-التقاطی خود را فراهم آورند. از زمان شدت گرفتن مخالفتهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جریان مشائی اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان سعی داشته اند تا با متشنج نمودن فضای سیاسی کشور به اهداف شوم خود دست یابند. حملات روحانی نمایانی چون حمید رسائی به خانواده شهید آیت الله دکتر مطهری و حمله صفار-هرندی به حزب موتلفه اسلامی فقط دو نمونه از تحرکات گروهک بازسازی شده فرقان در روزهای اخیر بوده اند. گروهک فرقان سعی دارد تا با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی درایتی علی خامنه ای اولا مسیر کودتای رژیم سایه را به نفع خود تغییر دهد. ثانیا اعضای کادر رهبری گروهک فرقان که خود بانیان اصلی انحراف و التقاط در نظام بوده اند سعی دارند تا با متهم نمودن جمع کثیری از بزرگان نظام به همکاری با چریان به اصطلاح انحرافی اولا خود را از هرگونه اتهامی مبری نمایند و ثانیا اصولگرایان و ارزشگرایان واقعی را از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند. فاز آخر کودتای گروهک فرقان نیز بدون شک برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن رژیمی الحادی-التقاطی خواهد بود. برخی از اعضا و یا مباشران شاخه روحانی نمایان گروهک بازسازی شده فرقان از مدتها قبل با سوء استفاده از بی بصیرتی میر حجازی موفق شدند تا در میان اطرافیان علی خامنه ای نفوذ کنند. البته افرادی چون حسین طائب از مدتها قبل در میان اطرافیان آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای نیز نفوذ نموده بودند. با توجه به دوستی مجتبی خامنه ای با سعید امامی برخی از بزرگان نظام تحرکات حسین طائب را نیز در چارچوب فعالیتهای بقایای باند سعید امامی تجریه و تحلیل می کنند...

شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات دشمن ئسند گروهک الحادی-التقاطی فرقان نمایندگان امت اسلامی و بزرگان نظام برای مقابله با این گروهک الحادی-التقاطی لحظه ای درنگ نخواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر