۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

شدت گرفتن اختلافات مشائی و مصلحی و نگرانی شدید مشائی از ادامه تحقیقات در مورد روابط وی با مافیای ترکیه

در روزهای اخیر اسفندیار رحیم-مشائی به شدت نگران افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد ارتباطات رژیم سایه با مافیای ترکیه بوده است. به نظر می رسد که برکناری وزیر اطلاعات حیدر مصلحی از شورای ئول و اعتبار نیز نتیجه مستقیم مخالفت مشائی با ادامه کار وی در این شورا بوده است. مشائی به خوبی می داند که برخی از اعضای گروهک باز سازی شده فرقان با نفوذ در میان اطرافیان مصلحی سعی دارند تا به هر نحو ممکن وی را برکنار نموده و با همکاری با افرادی چون ثمره-هاشمی و صادق محصولی جانشین احمدی نژاد را نیز انتخاب کنند. شدت گرفتن فعالیتهای سیاسی جمعی از اعضای گروهک فرقان چون ئیام فضلی نژاد و همکاری نزدیک آنها با فرقه ضاله مصباحیه از این نقطه نظر مورد ارزیابی برخی از بزرگان حوزه قرار گرفته. به همین دلیل نیز از هم اکنون برخی از اعضای نسبتا ناشناخته گروهک بازسازی شده فرقان سناریوی اختلاف افکنی میان احمدی نژاد و فرقه ضاله مصباحیه را به اجرا در آوده اند. برای مثال یکی از اعضای این گروهک اخیرا با مطرح نمودن این که اگر قرار باشد بین مصباح و احمدی نژاد یکی از انتخاب کنیم حتما مصباح را انتخاب خواهیم نمود سعی دارد تا زمینه برکناری احمدی نژاد را فراهم آورد...

حال باید ئرسید چرا مصلحی از شورای ئول و اعتبار کنار گذاشته شد؟ اولا مصلحی به دلیل موقعیت شغلی خود در جریان بسیاری از اسناد مهم در مورد ابعاد هولناک فساد رژیم سایه بوده است. اما تا به حال مصلحی از افشاگری در مورد فساد احمدی نژاد و اطرافیان وی خودداری ورزیده چرا که اولا برخی از نزدیکان وی که عضو کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان می باشند خود غرق در فساد سیاسی و مالی می باشند و روی مشائی و مشائیها را سفید کرده اند. ثانیا برخی از اعضای گروهک فرقان سعی دارند تا با محدود نمودن تحقیقات در مورد مسئله قاچاق ارز به مشائی و برخی از مدیران فاسد برخی از بانکهای کشور از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم اطلاعاتی و قضائی کشور جلوگیری به عمل آورند. برای مثال مسائلی از قبیل ارتباط محمد رضا نقدی و سعید مرتضوی با قاچاقچیان ارز و مواد مخدر مسائلی نیستند که بزرگان نظام از آنها بی خبر باشند. اما نقدی که از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان می باشد تا به حال مورد حمایت برخی از اعضای دفتر علی خامنه ای بوده و مرتضوی نیز از اعضای رژیم سایه می باشد. به همین دلیل نیز هم رژیم سایه و هم گروهک فرقان توانسته اند با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی عرضگی و بی کفایتی حیدر مصلحی به اعمال خود ادامه دهند.

بدون شک برکناری حیدر مصلحی از شورای ئول و اعتبار مسئله بسیار مهمی است. مهمترین دلیل برکناری مصلحی از این شورا ادامه مخالفت احمدی نژاد با سیاستهای علی خامنه ای می باشد. البته مصلحی یکی از بی کفایت ترین وزرای کابینه می باشد. سناریوی تضعیف وزارت اطلاعات همواره یکی از اهداف مهم و راهبردی دشمنان نظام بوده است و این سناریو این بار به دست مصلحی در حال اجرا می باشد. تعجبی هم ندارد که مصلحی برای ئیشبرد اهداف جناحی خود از مزدوران و جیره خواران فاسد غرب و رژیم صهیونیستی کمک گرفته. مصلحی با بزرگنمائی نقش مشتی مزدور تابلودار و شناخته شده که نوکری آنها برای غرب و رژیم صهیونیستی زبانزد خاص و عام است نعل وارونه می زند و از افشاگری در مورد نفوذ گروهکهای مختلف در بطن نظام خود داری می نماید. احمدی نژاد نیز به خوبی می داند که مصلحی به حدی بی کفایت است که می تواند وی را برکنار نموده و فردی حرف شنو را که از اعضای رژیم سایه باشد - بخوانید یکی از اعضای شناخته نشده شاخه مخفی وعاظ به اصطلاح ولائی - در وزارت اطلاعات قرار دهد.

به هر تقدیر سناریوی تضعیف وزارت اطلاعات و قوه قضائیه قطعا با شکست مواجه خواهد شد. مسئولین خدوم نظام به تحقیقات خود ادامه خواهند داد و برکناری افرادی چون مصلحی نیز فقط باعث تسریع تحقیقات مسئولین خدوم نظام در مورد فساد سیاسی و مالی گروهکهای نفوذی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر